Capitolul 19 ~ Cadavre false
Harry's POV
-Kate! Strig dupa ea , dar incepe sa prinda si mai mare viteza.
-Harry , uite! Imi atrage atentia Liam exact cand voiam sa merg dupa Kate. Nu cred ca sunt cadavrele Alexandrei si al lui Zayn.
Ma uit la el , apoi la cadavrele din fata casei. Ma aplec si ma uit mai atent la cadavrul lui Zayn.
Dupa cateva minute de studiat cadavrul , vorbesc.
-Ai dreptate. Zayn era mai inalt , iar cadavrul asta este mai scund. Pe mainile lui nu vad niciun tatuaj sau ceva ce ar semana cu un tatuaj.
Ma uit si la cel de-al doilea cadavru. Nu am stat prea mult in preajma Alexandrei. Cred ca cel mai mult am stat langa ea , cand am intrat prima data in biroul lui Mike.
Ma uit mai atent la acest cadavru , la fel si baietii si incercam sa ne dam seama daca este Alexandra sau nu.
-Eu nu cred ca e ea. Vorbeste Niall.
-Si de unde stii tu ma rog ca nu e ea? Intreaba Louis si se uita la Niall cu o spranceana ridicata.
-Cadavrul asta este mai mare decat celalalt si din cate tin eu minte , Alexandra era mai mica ca Zayn.
Ne uitam la el ca la masini straine , iar Niall se uita pe rand la fiecare din noi.
-Ce? Intreaba enervat.
-E prima oara cand ai scos pe gura ceva ce nu inseamna 'mancare'. Spune Liam si incepem sa radem.
-Amuzanti , ce sa zic. Daca nu stiati , Kate a plecat in partea in care flacarile sunt din ce in ce mai mari.
M-am ridicat si am fugit de acolo in mai putin de 3 secunde. Baietii au inceput sa alerge si ei dupa mine , intreptandu-ne spre flacarile Iadului.
Ma uit in jur si vad casa cu cele mai mari flacari. Pun pariu ca Kate este inauntru.
-Eu intru. Ii anunt pe baieti o data ce au aparut si ei langa mine.
Acestia ma urmeaza inuntrul casei , care sta sa se prabuseasca.
Pe podea sunt urme de sange care incep sa se usuce , iar pe pereti la fel.
Ma uit prin jur si vad niste scari. Ma grabesc spre ele , baietii urmandu-ma.
O vad pe Kate stand blocata , in fata unei usi pline de sange.
-Kate! Strig , dar se pare ca nu ma aude.
Alerg spre ea si o intorc cu faţa spre mine.
-Kate , esti bine? Iubito spune ceva! Ţip disperat. Ridica mana care îi tremura necontrolat aratand spre spatele meu.
Ma intorc spre locul indicat de ea si raman la fel de blocat ca ea. Socul pune stapanire pe mine.
Ma uit in stanga mea si ii vad pe baieti la fel de blocati ca si mine si Kate.
Clipesc de mai multe ori si incerc sa ies din socul produs de imaginile din fata mea.
-Kate , Liam , baieti! Nu e timp de holbat. Miscarea! Urlu , iar toti isi scutura capul , mergand spre camera groazei.
Lemnul gros de pe tavan incepe sa se sfărâme din cauza flacarilor si a corpurilor agăţate de acele lemne.
-Zayn! Soptesc cand ajung in fata lui.
-H-Harry! Spune cu o voce stinsa. Varfurile lui ating podeaua , iar corpul sau e plin de zgarieturi adanci care inca sangereaza.
Aud un ţipăt in incapere si o vad pe Kate in faţa Alexandrei care e la fel de rănită ca si Zayn. Nu mai are tricou , iar sutienul ei e plin de sange. Taieturi la fel de adanci ii brăzdează abdomenul.
CITEȘTI
Move on [Harry Styles Ff]
Romance"-Când ne naștem zicem : A Când murim zicem : mor Așa ca toata viata este compusă din : Amor. " -Harry Styles