הודעה

420 33 21
                                    

אני שונאת הודעות כי תמיד זה חרא, זה נשמע חרא וזה בכללי לרוב חרא .... כמובן שלא תמיד זה תלוי, אצלי זה חרא. 
בקיצור, מה שרציתי לומר לכם או לכן (אני הולכת לדבר רק בלשון נקבה כי הרוב פה בנות) זה שאני ממש מצטערת שאני לא ממשיכה את הסיפור, אני יודעת שהרבה לא קוראים, או פרשו בגלל החוסר זמן המבאס הזה, אבל אני ממש שבוזה, שבוזהההה בטירוף שאפילו להשקיע בפסיקים ונקודות נהיה לי קשה... 
אני לא יודעת מה אתכן אבל אני במגמת קולנוע ולפני כמה זמן הכנתי עבודה ופירשתי סצנה ותמונה (תנחשו על מה? על גלישה) וגם שזה היה על גלישה זה תפס לי חצי חיים מהעולם, עד כדי כך שהחלטתי לא לכתוב על גלישה יותר.... (לפחות קיבלתי את 100) 
אחרי זה היה לי עבודה בקולנוע מעשי, מבחן באנגלית+עבודה באנגלית שהייתי אמורה להגיש אבל אני באיחור כבד קיבינימט, ואני ממש מתוסכלת.... (כמובן שיש היסטוריה, לשון, ועוד המון מקצועות רבי מלל) הכי גורע זה המבחן בביולגיה (הכנה לבגרות) אשכרה שלוש שעות מבחן, אם לא הייתי על רטלין הייתי חוטפת שבץ, גם משפטים.... 
טוב, אני אפסיק לחופר, אבל אני מוסיפה שגם עבדתי כמו חמורה (שתקו את פיכם אני יודעת שאומרים אתון -אל תעלבו מהשתקו) דבר שני אני גם בהתנדבות שתפסה לי חצי מהחיים, הייתי פורשת היום, אבל וואלה? זה חובה... מבאס תחת. 
אז הסדר היום שלי לא ממש פנוי, אני לומדת עד 3 וחצי או 4 וחצי, והיום הכי מוקדם שאני חוזרת הביתה הוא 2 (עם ההליכה שלי זה רבע ל3 אני בבית) 
אחרי שסיימתי את זה, יש לי מליון עבודות להכין (שאני לא עושה) ובמקום אני דופקת שנץ, אחר כך ב6 מכינה עבודה בלחץ, מתוכננת לבמחן עד 3 בלילה וחוזרת על זה כל יום. חוץ משלישי  ושישי(שאני מ4 עד 8 בהתנדבות)אני בכלל לא לומדת בשישי וזה היום הכי מעייף.... 

אז אם קראת את כל ה חרא שכתבתי לפני זה בוודאי נראה לכן כמו בולשיט מזויין, אבל זה לא .... את האמת אני לא רוצה להפסיק לכתוב, בגלל זה אני לא מפסיקה, אבל אני אומרת לכם מעכשיו, שאני אמשיך לכתוב אך ורק בחופשים (חופש חנוכה אני אעלה לפחות 8 פרקים מצדי ברצף באותו יום)
אבל ברגע נתון זה אני לא ממש במצב של כתיבה, וגם את זה אני כותבת בלחץ, כי אני מאחרת להתנדבות וגם יש לי לקנות מטען לאייפון כי רציתי להוציא את הכסף הזה, אז פירקתי את הפלסטיק שמסביבו ומה מסתבר שהוא זה שמחבר בין החוטים לדבר הכסוף הזה שנכנס לחור של האיפון.
אין לי מושג אפילו מאיפה אני אפליץ כסף לחרא הזה, כי אני צריכה לחסוך לאופנוע (כנראה אני אגנוב מאחותי ואני אכחיש כל קשר לגניבה)

אז לסיכום, חפרתי המון, אבל מי שמכיר אותי (לא אישית כן..) מהסיפורים יודע טוב מאוד שאם יורדים למטה רואים כמה אני חופרת לכן אבל זה מאהבה.... 
אני ממש מבואסת מהמצב הזה, ואני שונאת לעצור סיפור באמצע כי אני לא יודעת אם ימשיכו לקרוא אותו אי פעם.... אבל בכל מקרה, אני לא יכולה לכתוב ואם אני אכריח את עצמי זה יצא כמו התחת של גרגמל 

אז לאחר שחפרתי לכן או במילים אחות זיינתי לכן את השכל עד שהוא נהיה מסטיק והחליק החוצה, אני רוצה לבקש סליחה אם זה מבאס אתכן שעצרתי, אבל רק שתדעו שאני מתה לכתוב אבל אני אפילו לא יודעת מה.... 
אני אתחיל לכתוב בשנייה שהחופש יתחיל ושיהיה לי אוויר לנשום. 
בנתיים אני רק אבקש סליחה ענקית ושתדעו שאני אוהבת אתכן המון..... 

נ.ב יש לי  677 התראות בשבוע, הפסדתי הרבה אני מבינה??? 

נ.ב כל מי שרוצה אני עדיין פנויה בהודעות אם אתן צריכות משהו... 

נ.ב (שלישי ואחרון) סליחה אם יש שגיאות, תנסו אתן לעשות את בזמן שאתן חושבות על דרכים להשיג כסף

נ.ב רביעי  - אחד רציתי שהשלישי היה האחרון, בהתחלה חשבתי על למחוק את השלישי אחרון וזהו אבל לא היה לי כוח, שתיים אני מצטער על השפה המזעזעת והמחרידה שדיברתי, (תכלס ככה אני מדברת, השתדלתי לקלל כמה שפחות, אם קללתי ונעלבתם אני מבטיחה שהטישו עליי חחחח סתם) שלוש לא התכוונתי לחפור כל כך אז סורי 


יאלללה נדבר בנעימים 



הנרדפתWhere stories live. Discover now