20. Bölüm

4.1K 499 155
                                    

Yazardan Not: Bu bölümü çok değerli bir okuyucum olan bokbocegisi adlı kullanıcıya yani Zeynep'e ithaf ediyorum. Her üç hikayemi de okuyarak ve birbirinden güzel yorumlarını esirgemeyerek beni fazlaca mutlu eden bir okuyucum o ^.^

Bu arada daha önce 'Önemli Not' bölümünde paylaştığım ancak cevap alamadığım bir uygulamayı tekrar gündeme getirerek bir deneme yapmak istiyorum. Bölümlerin sonunda bölümle ilgili ne düşündüğünüze dair sorular soracağım. Bu bölümün sonunda bir soru olacak yani. Eğer bu uygulama hoşunuza giderse, devam ederiz. Eğer gitmezse ya da ilgi görmezse devam etmeyiz.

Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin lütfen :) Hepiniz çok seviliyorsunuz (tamam itiraf ediyorum yorum yapanlar biraz daha fazla seviliyor ^.^) keyifli okumalar.

'Kollayın kendinizi! Savaş başlıyor!'

Gelen uyarının ardından kendimize gelemeden, içinde bulunduğumuz odanın kapısı hızlıca çalındı.

David

"Girin." der demez kapı ardına kadar açıldı.

İçeri güvenlik görevlisi olan Harry girmişti. Herkese selam verdikten sonra David'e dönerek

"Efendim, bunu görmelisiniz." dedi. Bir yandan da James'e tuhaf bakışlar atıyordu. Sonunda kendine hakim olamayarak

"Sanırım sizde görmelisiniz." dedi.

Daha sonra kendi cep telefonunu çıkararak hologram moduna aldıktan sonra Youtube'dan bir haber kanalının güncel videolarından birini açtı. Video yayınlanalı daha yirmi saniye kadar olmuştu.

"Sayın izleyiciler, yaklaşık bir dakika önce Amerika Birleşik Devletleri Başkanı Lewington, verdiği basın açıklamasında Ortadoğu'ya karşı sıcak savaşa gireceğini söyledi. Bazı ülkelerden anında tepki geldi. Çin Halk Cumhuriyeti ve Rusya bu ülkelerin başında geliyor. Karşı çıkan devletler, bunun alanen bir sömürgecilik olduğunu ve bunun Birleşmiş Milletler'e aykırı olduğunu söylediler. Ülkemizden henüz Amerika'ya karşı olumlu ya da olumsuz bir tepki gelmedi."

Video bitmişti ama hepimiz bir süre az önce videonun gözüktüğü yere boş boş bakmaya devam ettik.

Ardından aynı kanaldan yeni bir video yüklendiğine dair bir bildiri sesi geldi.

Harry, videoyu oynatma tuşuna bastıktan sonra hologram tekrar belirdi. Biraz önceki sunucu yüzünde daha allak bullak bir ifadeyle

"Biraz önce edindiğimiz bilgiye göre başbakanımız, savaşa gireceğimizi yani Amerika'nın yanında yer alacağımızı duyurdu."

Biz daha ne olduğunu anlayamadan James ayağa kalkıp rüzgar gibi odadan çıkmıştı bile.

Erkek grubunun James'in arkasından gitmesini beklesem de onlar oturdukları yerde kaldılar. Bir süre sonra Scott

"Eh, toplantıda konuşacağımız bir konu daha çıktı. James dönene kadar boş durmayıp fikir yürütelim." dedi.

"Gerçekten savaş hemen mi başlıyor? Amerika neden Ortadoğu'ya girmek istiyor ki? Amacının bir dünya savaşı çıkartmak olduğunu sanıyordum." dedi Melanie.

"Zaten dünya savaşı çıkartıyor. Ülkeler bölünmeye başladı bile." dedi Brian.

Aklımda bazı düşünceler olgunlaşmaya başlamıştı ama bunları kendime saklamak istedim. Düşüncelerimin doğruluğundan neredeyse tamamen emindim ve bu düşüncelerin hayati önemde olduğununda farkındaydım ancak içgüdülerim bana sessiz kalmamı söylüyordu. Bende öyle yapacaktım.

ElmasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin