Dost.. Hyung.. Appa.. Sevgili.. Herşey..
Gelen O'ydu.
Luhan..
Tüm güzelliği ve ihtişamıyla...
---
Kyungsoo kapıyı açtığında karşında Luhan'ı görmesiyle donup kalmıştı. Özlemle gülümseyip,sıkıca sarıldı. Tek kelime etmedi ikiside. Eskiden olduğu gibi konuşmak bu iki eski dost için en gereksiz şeydi.
---
"Senden nefret ediyorum Soo. Tanrım !"
Jongin tüm siniriyle Kyungsoo'ya bağırması önemli değildi ama 'nefret ediyorum' demesi.... Bunu kaldıramıyordu.
"Kim Jongin çabuk Soo'dan özür dile!"
Jongin Luhan'ın sesini duyunca irkilip korkmuştu. Ona karşı gelemeyeceğini biliyordu. Samimi olmasa da özrünü dilemiş ve öfkeyle odasına gidip kapıyı çarpmıştı.
Kyungsoo Luhan gelip ona sarılana kadar kendini ağlamamak için ne kadar da sıktığının farkında değildi. Luhan onu sıkıca sarmalayıp saçlarını okşarken hıçkırarak ağladı.
Hiç söylemesede Luhan biliyordu ...
Kyungsoo'nun Jongin'e aşık olduğunu..---
Kris'in çekiştirmesiyle Kyungsoo geri çekilmişti. Kris Luhan'a kemiklerini kıracak gibi sarılıp kulağına fısıldadı."Hyung...Burdasın..."
Omzunda ıslaklığı hissedince Luhan Kris'in ağladığını anlamıştı.
" Burdayım Kris."
---
"H-hyung gi-gitme! Yal*hick*varırım.. Herkes mahvolacak. B-bizi artık *hick* sevm-sevmiyor musun?"Luhan Chanyeol'le ayrılığı kaldıramıyordu. Onların yanında ne kadar güçlü dursada içi paramparçaydı. En iyisini gitmek olarak düşündü.. Geri dönmemek üzere kaçmak...
Sadece Kris'e haber vermişti. Şimdiyse havaalanın ortasında Luhan'a sıkıca sarılmış hıçkırarak ağlamaktan kıpkırmızı olmuş bir adet Kris vardı.
Kris en duygusallarıydı , o naifti. Şok olmaması için sadece ona haber vermişti ama bu herşeyi daha kötü yapmıştı.
"H-hep o kara turpla kavga ettiğimiz i-için değil mi ? Hyung s-söz Jongin'e tahammül etmeyi deneyeceğim."
Bir umut gözlerine baktı Kris. Luhan ikisinin kavga etmesinden nefret eder ve sürekli 'Sizin yüzünüzden kaçıp gideceğim! ' derdi. Kris hiç bir zaman gideceğini düşünmemişti.
Luhan Kris'in yaşlı gözlerini silip gözlerini usulca öptü. Usulca Kris'ten sıyrılıp turnikelere yürürken Kris'in sesini duymasıyla o da ağlamaya başlamıştı.
"H-hyung ne-nereye?! Evimiz orada d-değil ! Hyung!!! "
---
Jongin kimin geldiğini merak edip kapı önünde Luhan'ı görünce Kris'i köşeye fırlatıp Luhan'ın kucağına atlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Autumn Comes.. Autumn Leaves
FanfictionYıllar önce seninle karşılaşmıştık.Luhan hyung ile nişanlanıyordun. Bahcedeyken görmüştüm seni.Ben balkondaydım.Ayakkabım ayağımı sıkıyordu bende çıkarmıştım.Çıkarmamla ayakkabımın aşağıya senin yanına düşmesi bir olmuştu. O güzel gözlerinle gülüms...