16

6.4K 448 332
                                    


Dün gece ?...

Chanyeol bardan içeriye girdiğinde gördüğü şeylere inanamamıştı. Nerdeyse kimsenin kalmadığı barda Jongin elinde telefon sürekli bağırıp ağlayarak konuşmaya çalışıyordu.

"Sikeyim, sürekli çikolatalı puding yapıyorsun , neden ha ?! Ben çilekli seviyo.. hey! Alo... Agh! Diğerinin dakikası bununda şarjı bitti. Yah, Jack! Yah sarhoş salyası barmen, sana diyorum telefon ver bana !"

Tezgahın üzerinde hararetle telefonla uğraşan Jongin'i , hıçkırık sesleri duymasıyla bıraktı. Gözleri telaşla Kris'i aradı.

Müzik setinin yanında yere oturmuş , elinde boş şişeyle tatlı tatlı ağlıyordu.

"Ağağağa!Neden ha ! Neden herkes yere çöp atar ki. Tanrım, bu kadar pislik olduğumuzu kanıtlamak zorunda miyiz ?!
İnanabiliyor musun?! Yere plastik şişe attılar?! Yere?! Ağağağa evren bizi lanetleyecek!"

Lay ise teselli etme bahanesiyle Kris'in ellemediği yerini bırakmıyordu.

Chanyeol Lay ile göz göze gelince ürkmüştü. Kesinlikle sırıtışı onu korkutuyordu. Lay'in başıyla işaret ettiği yeri görünce neyle karşılacağını kestiremiyordu.

---

Sahnede çığlık çığlığa dans eden figürü görmesiyle bu gecenin hiç bitmeyeceğine emin oldu.

Baekhyun.

Tişörtünü çıkarmış çıplak göğsü, dar yırtık siyah pantolonu ve dağınık saçlarıyla sahnede sevimli şekilde dans ediyordu.
Gözlerinin buluşmasıyla eliyle ağzını utanarak örtmüş parlak gülüşüyle Chanyeol'e seslenmişti.

"Omo, kocam gelmiş! Ouvv benim yakışıklı kocam. Jack sunun kıçına bak, hey nereye baktığını sanıyorsun sen ! Ouvv benim kocam çok seksi~"

Dudağını ısırıp küçük adımlarla Chanyeol'e yaklaşıp her adımında kıkırdıyordu.

" Channie~"

"Tanrım, sende kimsin böyle ?!"

Byun sürtük Candy'e merhaba de Chanyeol.

---

Chanyeol ilk yarım saatini Jongin'i telefonla beraber taksiye atmakla ve Kris'i Lay'in pençelerinden kurtarmakla geçirmişti. Bir yandan da gözü sahnede direk dansı yapmaya çalışan Baekhyun'daydı.

" Channie~ bak oluyor mu ? Agh ne kadar ilgisiz ve yakışıklı bir kocam var değil mi Jack?"

Chanyeol Baekhyun'a yaklaşıp yere fırlatılan tişörtü alıp Baekhyun'un başından geçirmeye çalıştı. Ama Baekhyun oyun sanıp gülerek kaçıp duruyordu.

" Baek! Eğer uslu durmazsan Tanrı şahidim olsun seni bırakır giderim!"

" Omooooo~ kocam sinirlenince ne kadar da seksi oluyor !"

Çığlık atıp Chanyeol'un üzerine atlaması bir oldu.

---

Uzun uğraşlar sonunda Chanyeol Baekhyun'a tişörtünü giydirmeyi başarmıştı. Açık havanın iyi geleceğini düşünerek yürümeyi tercih etse de Baekhyun bir türlü gitmeye ikna olmuyordu.
Chanyeol sabrının taşmasına ramak kala çocuğu dizlerinden tutup omzuna attı.

"İMDAT , HELP ! Kocam beni kaçırıyor hihih. Götür beni sert erkeğim!"

Chanyeol susması için Baekhyun'un poposuna şaplak atınca, Baekhyun şokla donmuş hareketlerini ve sesini kesmişti... ama sadece birkaç dakikalığına.

Autumn  Comes.. Autumn  LeavesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin