5

6.8K 497 582
                                    

Küçük bi not evliliği Kutsama yada mühürleme Çinde budizm inancının bi mezhebinde çift evlendikten sonra birlikte olarak (öhm şey yapcaklar işte ) evliliklerinin kutsalllaştığına inanılıyor. Belirli bi süre de birlikte olmazlarsa da evlilikleri sayılmıyormuş.
İyi okumalar.

---

Bezelye taneleri..

Chanyeol hızla arkasını dönüp yürümeye başladı.

1 adım.

2 adım.

3 adım.

Gözlerimi sımsıkı kapattım. Geldiğim yolda gidişini görmek istemiyordum. Bundan nefret etmiştim.

Gözlerimi açtığımda Chanyeol'un gitmesini engellemek için sarılarak durdurmaya çalışan kişiyle göz göze geldim.

--

Wu Yifan Profil

27 yaşında
Çinli - Kanada da bir süre yaşadı
İşletme üzerine eğitim aldı
Arkadaş gruplarındaki ikinci büyük
Çok duygusal herkese sahip çıkar
Anaçtır
Chanyeol'un rahatça konuşabildiği tek kişi
Sarhoş olduğunda gereksiz yere hüzünlenir ve ağlamaya başlar
Olaylara müdahalede iyidir
No1:  Tamamen görünüşünün aksi bir karaktere sahiptir.
Not2: biraz aptallaşabiliyor.
Not3: Konuşmaya başladığında dil geçişleri yaşar (Korece başlayıp Çince devam edip ingilizce bitirir.)

--

"Millet hadi yemeğe geçelim! Bakın damat bile açlıktan törenin bitmesini bekleyemedi."

Yifan hyungun söyledikleriyle gergin ortam dağılıp, gülüşmeler duyulmuştu.

Yifan hyung ise hala Chanyeol'e sıkıca sarılmış kulağına birseyler fısıldıyordu.

---

"Chanyeol ne saçmalıyorsun!?"

"Hyung bırak beni dayanamıyorum."

"Aptallık etmeyi bırak artık! Olan oldu evlendiniz Chanyeol... Şimdi böyle yapıyorsan evliliği kutsamayı, mühürlemeyi nasıl yapacaksın!"

"Öyle birşey asla olmayacak."

"15 gün sonra dul kalmak için mi evlendin aptal ! Kapa çeneni tek kelime daha etme. Şimdi yemeğe gidiyoruz ve sen tüm tebrikleri kabul edip tören bitincede  eşinide alıp eve gideceksin."

---

Herkes yemeğe doğru yürürken ben kürsüde dikiliyordum. Lay gelip kolunu omzuma atmasaydı öylece durup yosun tutabilirdim. Nedense bu kulağa kötü bir fikir gibi gelmiyordu.

" Baek az önce düğünün ortasına bir ateş parçasımı düştü? "

"Hı?"

"Hayır hayır bu olsa olsa bi galaksi olur. Omo!! Resmwn düğününe bir galaksi düştü Baek! Ne yapacağız ?!?!"

Lay'in ne saçmaladığını çözmeye çalışmadım. Irak'ın işgal sebebini şifreli bir şekilde anlatıyor bile olabilirdi.

Gözlerini kilitlediği yere bakınca Yifan hyungu görmüştüm.
Hayır.  Olamaz.
Zavallı, savunmasız Yifan hyung senin için dua edeceğim.

Lay'e dönüp tam onu durdurmak için ise yaramayacak bir çabaya gircektim ki hersey için çok geçti.

"İddia kabul edilmiştir." diyip beni çekiştirerek yemek masasına oturttu.

Autumn  Comes.. Autumn  LeavesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin