Yana Yana..
Dördüncü sigaramın üçüncü nefesi..
Üflüyorum.
Öylece boş gözlerle pencereden dışarıya bakarak sigara içiyordum.Aklıma hiçbir düşüncenin sinsice sızmasına müsade etmiyordum.Bir nefes daha çekiyorum.
---
Chanyeol Luhan'ın peşinden çıkmıştı.
Hayır.Bu sefer izin veremezdim.
Ne kadar bocalasamda kendimi hızla toplayıp bende arkalarından çıktım.Chanyeol Luhan'ı bahçe çıkışında yakalamış, onunla konuşmaya çalışıyordu.
Ne dediğini duyuyordum...---
Kulağıma gelen su sesleri kesilirken, biten sigaramı söndürüp, yenisini tutuşturdum dudaklarımın arasına.
Pencereden karanlık geceyi izliyorum..
---
"Git Chanyeol! Ona dön! Sadece bocalıyorum.. İyi olacağım. Git!"
"Sen burdayken nereye gidebilirim Lu?"
---
Chanyeol'un yanıma yaklaştığını hissediyordum.
Bir nefes daha çekiyorum.."Ne zamandan beri sigara içiyorsun? "
Cevap vermemeyi tercih ettim o an. Sigara kansere sebep olabilirdi fakat bundan daha hayati konuşacak şeylere sahiptik.
Ve bu sigaramda bitiyordu.
Buz tutmuş pencereden yansımamıza dikkat kesildiğimde farkettim.
Biz..güzeldik.
Gözlerimiz buluştuğunda ona sormak istedim..
Ne kadar güzel olduğumuzun farkında mısın diye.." Baekhyun?"
Bir yansıma asla gerçeği ifade etmez. Ona dönüp gözlerinin içine baktım.
" Eşyalarımı toplayacağım. Beni havaalanına bırakabilirsin değil mi?
---
Baekhyun'un da dışarı fırlamasıyla herkes donup kalmıştı. Lay ayaklanıp açık kapıyı örtmeye giderken onları rahat bırakmaya karar verdi.
Kapıyı kapatıp döndüğünde ise hala şokta olan gözleri hissetmek zor değildi. Gözleri Kris'i yakaladığında diğerlerine göre daha da şaşkın olduğunu gördü.
Lay başını kaldırıp Kris'in nerde durduğunu görünce sırıtmasına engel olamadı.
Kris Lay'in nereye bakıp güldüğünü görünce bir titreme yaşadı.
Ökse otu...Ona gülerek gelmesi ise hiç yardımcı olmuyordu.
Lay Kris'in ne olduğunu anlamasına müsade etmeden dudaklarına saldırdı. Ökse otu altından bir milim oynamasına izin vermeden Kris'i kolona dayayıp vahşice öpüyordu.
Lay Kris'in dudaklarını ateşli şekilde öperken, Kris yaşadığı şoku üzerinden atamıyordu.
İkilinin farkedemediği şey ise onları izleyen gözlerdi.
Lay'in Kris'i öpmeye başlamasıyla, Kyungsoo üstündeki şoku atmayı başarıp ilk iş olarak onları kocaman gözlerle izleyen Sehun'un gözlerini kapattı.
Jongin'e baktığında ise ağzı açılmış, yutkunarak onları izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Autumn Comes.. Autumn Leaves
FanfictionYıllar önce seninle karşılaşmıştık.Luhan hyung ile nişanlanıyordun. Bahcedeyken görmüştüm seni.Ben balkondaydım.Ayakkabım ayağımı sıkıyordu bende çıkarmıştım.Çıkarmamla ayakkabımın aşağıya senin yanına düşmesi bir olmuştu. O güzel gözlerinle gülüms...