Biz aşk mi yapıyoruz ?İyi geceler Baek..
Chanyeol odasına girip sadece pantolonunu çıkarıp kendini yatağa atmıştı. Gerçekten çok yorgun hissediyordu kendini.
Özellikle son zamanlarda olanlar...Sırtüstü yatıp tavana dikti gözlerini. Bir süre öylece baktı ve farkında olmadan Baekhyun'u düşündüğünü gördü.
Ona karşı çok kaba olduğunun farkındaydı. İnkar edemeyeceği şekilde ona çekiliyordu üstelik.
Baekhyun.
Küçük bir çocuk.
Bazen agresif.
Dobra.
Ev. Hayır evimiz.
En ufak şeyden mutlu oluyor.
Dövme.
Bezelye.
Ayrıntılı.
Birşeyleri saymayı seviyor.
Yıldızlar.
Ve aile.Onunla ilgili farkettiği kavramlardı bunlar, bir cümle bile olmuyordu.
Sıkıntıyla nefes aldı. Gözlerini kapatmadan önce tek hissettiği dudaklarındaki o küçük öpücüğün verdiği karıncalanmaydı.
---
Chanyeol tıkırtı sesleriyle gecenin yarısında uyanmıştı. Uykulu gözlerle Etrafına bakındığında dolabının açık olduğunu ve önünde bir karaltının haraket ettiğini gördü.
Baş ucundaki avizeyi yaktığında panikle ona bakan Baekhyun gerçekten beklenmedikti.
" Baek? Ne yapıyorsun orda, uyumamış mıydın sen ?"
Gözleri loş ışığa alışıp Baekhyun'u tam gördüğünde nerdeyse nefes alamamıştı.
Kendi beyaz gömleklerinden birini giymiş ,düğmelerin sadece alttan birkaç tanesi iliklemişti. Açık göğsü ve boxerı olmadığı için yansıyan ışıktan gömleğinin altında yarı erekte olmuş penisi görünüyordu.
Baekhyun hızla yatakta Chanyeol'un üstüne atladı. Hala sorhoşluğu geçmemişti.
"Vazgeçtim Channie. Hadi ateşli sevişmemize devam edelim. Sabaha kadar aşk yapalım kovboy hadi yihaaa!"
Chanyeol üzerine oturmuş çocuğa kocaman gözlerle baktı. Uyuyan sürtük Candy resmen uyanmıştı ve hiçte duracak gibi değildi.
Dikkatini dağıtmak için birşeyler sormaya karar verdi."Baek neden gömleğimi giydin?"
Baekhyun yavaşça Chanyeol'un tişörtünü sıyırmaya çalışırken cevap verdi.
"Sevgilisinin gömleğini giyme şeysi ama sen uyandın oyunu bozdun Channie. Seni cezalandırmalı mıyım kötü çocuk!"
Baekhyun söylediği şeyle ellerini ağzına örtüp genç kızlar gibi kıkırdamaya başlamıştı.
"Neye gülüyorsun sen öyle ?"
Chanyeol de farkında olmadan gülümsemişti.
"Kötü çocuk. Benim Kocam kötü çocuk, bu çok seksi~ sertçe sevişelim Channie hadi hadi ~"
Baekhyun'un huysuz çocuklar gibi kucağında zıplamasıyla zor durumda kalmıştı, dudaklarından inleme kaçmasıyla sonunda Baekhyun zıplamayı kesmişti.
"Aman Tanrım! Kocam üstünde zıplamamı mı istiyor? Channie soyun hemen. Çok ateşli sevişeceğiz, sabaha kadar aşk yapacağız, üzerinde zıplayıp seni inleteceğim. Omo~ çok edepsiz şeyler yapacağız!"
Chanyeol sıyrılan tişörtünü düzeltmeye çalıştıkça Baekhyun açmaya çalışıyordu. Üstelik o kadar rahat konuşması Chanyeol'u fazla utandırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Autumn Comes.. Autumn Leaves
FanfictionYıllar önce seninle karşılaşmıştık.Luhan hyung ile nişanlanıyordun. Bahcedeyken görmüştüm seni.Ben balkondaydım.Ayakkabım ayağımı sıkıyordu bende çıkarmıştım.Çıkarmamla ayakkabımın aşağıya senin yanına düşmesi bir olmuştu. O güzel gözlerinle gülüms...