İkimize ait gökyüzü...
O günden sonra her sabah yaptığım gibi aynada vücudumu inceliyordum.
Çürükler,morluklar,yüzümün ezilmeden dolayı kanlanmış yerleri, Chanyeol'un hıçkırıkları...
Derin bir iç çekip odadan çıktım. Mutfaktan tıkırtılar geliyordu. Ahh doğru haftasonuydu ve Chanyeol günler sonra evdeydi.
Tam 104 saat 39 dakika evimize gelmesini beklemiştim.
Ne olursa olsun gelmişti.
Bunu atlatmalıydık.Kutsama ilk adımdı ama Şamanın bize verdiği 'birleşme' günleri vardı. Asıl içimi kemiren ve beni korkutan her birleşme de Chanyeol böyle mi yapacaktı?
Hem kendisine hem bana eziyet edip günlerce gelmeyecek mıydı ?
Başımı sallayıp bu fikirlerden kurtulmaya çalıştım ama bir işe yaramadı tabiki , bende en iyi şeyi yaptım.
Hiç birşey olmamış gibi...
---
"G - Günaydın Chanyeol."
Chanyeol yüzünü bana dönünce kocaman gülümsedim.
Evet Baekhyun işte böyle dişler yok gülümse..Yüzü düz bir hal alıp sadece başıyla selam verdi.
"Beraber kahvaltı yapalım mı ? Hım ne dersin ?"
Çok tedirginim Chanyeol , konuş lütfen birseyler de göt herif.
Dolaptan birseyler çıkarıp hazırlamaya başlamıştım. Göz ucuyla Chanyeol'e baktığımda bardaklara süt dolduruyordu.
İki bardağa...
Gülümsedim, bu sefer ki gerçekti. Bu his çok güzeldi tıpkı aile gibi...---
Masayı beraber hazırlayıp oturmuştuk. Şuan ne kadar güzel olsa da içimi kemiren sorular vardı . Ne kadar susmaya karar versem de kendimi tanıyordum illa batıracaktım.
" Birkaç gündür yoktun? "
Nasıl bir tepki vereceğini bilmiyordum, başımı tabağıma gömmüştüm.
Imm ne güzel salatalıklar.
Yeşil yeşil.
Bezelye gibi.
Bezelye! ?Çatalını tabağına vurunca ona baktım. Kaşları hafif çatılmıştı. Tam birşey diyecektim ki telefonu çalmıştı.
Lanet !" Dostum? " ( Kris )
" Hey Kris. "
" Bugün boşsun değil mi? " (Kris )
" Ihmm evet. "
" Chanyeol mu o ver bana. " ( Kai )
" Siktir Kai! Konuşuyorum şurda çekme telefonu. " ( Kris )
" Chan! Yahhh! Final notu alacağım tabloya o koca penisi sen mi çizdin? ! Yahhh ver şu telefonu ! " (Kai )
"Kris hoparlörden al şu telefonu. Kai kulağımı sikti. Tanrım hiç susmuyor. "
" Hyung mu o? Versene birşey diyeceğim. " ( Sehun )
" Channie hyung yarın fizik sınavım var ama saatlerdir Kai'nin mızıldamasını çekiyorum. Ugh Kris hyung! Konuşmaya çalışıyorum çekmesene telefonu! " ( Sehun )
" Yahhhh Kris ver telefonu Sehun'a. Birşey anlatıyor değil mi. " (Kai )
" Seni şikayet ediyor salak. Tam bir aptalsın. " ( Kyungsoo )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Autumn Comes.. Autumn Leaves
Hayran KurguYıllar önce seninle karşılaşmıştık.Luhan hyung ile nişanlanıyordun. Bahcedeyken görmüştüm seni.Ben balkondaydım.Ayakkabım ayağımı sıkıyordu bende çıkarmıştım.Çıkarmamla ayakkabımın aşağıya senin yanına düşmesi bir olmuştu. O güzel gözlerinle gülüms...