''Jae...''
''အမေလး...''
တဖက္လွည့္ေနတဲ့သူ႔ကို ေနာက္ကေန ရုတ္တရက္ ေပြ႕ဖက္လိုက္တာေၾကာင့္ သူလန္႔ျပီး ေအာ္လိုက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ဟက္ဟက္ပက္ပက္ ရယ္လိုက္မိသည္။ ဆက္ျပီး သူ႕လည္တိုင္ ေဖြးေဖြးေလးကို ခပ္ဖြဖြနမ္းေနမိေတာ့...
''ဖယ္ဦး။ ဒီမွာ သားေတာ္ေလးကို ႏြားႏုိ႔တိုက္မလို႔''
''ဟမ္...ခုနကပဲ ႏုိ႕ထိန္းတစ္ေယာက္ အေဆာင္ေတာ္ထဲက ထြက္သြားတာ မဟုတ္လား''
Jaejoong က သားသားကို ေမြးခဲ့တာမွန္ေပမယ့္ ႏုိ႔တိုက္ဖို႔က် မျဖစ္ႏုိင္ေတာ့ ႏုိ႕ထိန္းေတြကို အလွည့္က် ႏုိ႔တိုက္ခိုင္းရသည္ေလ...ခုသားသား အသက္ခုႏွစ္လေက်ာ္လာေတာ့ ႏြားႏုိ႔တို႕လိုျဖည့္စြက္အစာေတြပါ ေကြ်းလာရသည္။
''ဟုတ္တယ္ေလ...ဒါေပမဲ့ မင္းၾကီးရဲ႕သားေတာ္က အဲ့ေလာက္ေလးနဲ႔ ဗိုက္မဝေသးဘူး...ခဏေနရင္ ေအာ္ငိုေတာ့မွာ...ခုကတည္းက သူဗိုက္ျပည့္ေအာင္ တိုက္ထားမွ''
သားေတာ္ေလးကို ခ်ီထားရင္း ပန္းကန္လံုးေလးထဲက ႏြားႏုိ႔ကို ဇြန္းေသးေသးေလးနဲ႔ ခပ္ခပ္တိုက္ေနေသာ Jae ကို ၾကည့္ရင္း ကြ်န္ေတာ္ ၾကင္နာစြာ ျပံဳးလိုက္မိသည္...ဘုရားသခင္က ကြ်န္ေတာ့္ကို အေတာ္ျမတ္ႏုိးပံုရသည္...ဘာလို႔ဆိုေတာ့ ရုပ္ရည္ေခ်ာေမာျပီး ျဖဴစင္လွတဲ့ နတ္သားေလးတစ္ပါးအျပင္ ခ်စ္စဖြယ္သားေတာ္ေလးကိုပါ လက္ေဆာင္ေပးခဲ့သည္ေလ...
''ဒီေကာင္ေလးကေတာ့ေလ...ကိုယ္ေရာမင္းေရာ အဲ့ဒီေလာက္ အစားမမက္ပဲ သူ႔က်မွ ဘာလို႔ အရမ္းစားႏုိင္တာလဲမသိ...မင္းလူေသးသေလာက္ အစာအိမ္က်ယ္တယ္လား ဟင္''
ကြ်န္ေတာ္ ေျပာလည္းေျပာ သားေတာ္ေလးကိုလည္း ကလိလွမ္းထိုးေတာ့ သားသားက သေဘာက်စြာ တခစ္ခစ္ရယ္ေမာရင္း လူးလြန္႔ေနေတာ့သည္။ ဒါေပမဲ့ ေနာက္က Jaejoong ရဲ႕ လက္သီးဆုပ္က ေက်ာေပၚ က်ေရာက္လာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ထေအာ္မိလိုက္သည္။
''Jae...''
''ဖယ္ေတာ့...သားသား သီးသြားဦးမယ္''
''မ်က္ႏွာလိုက္လိုက္တာ...သူ႕သားက်ေတာ့''xxxxxxxxxxxxxxxxx
*Flashback*
Jaejoong ကိုယ္ဝန္ပ်က္က်ျပီး ေနာက္တစ္ေန႔မနက္မွာ သူ႕နန္းေဆာင္ဘက္ ကြ်န္ေတာ္သြားခဲ့ေတာ့ သူ႔အေျခအေနက ပိုဆုိးလာသည္...ဗိုက္အရမ္းနာလို႔တဲ့...ေခြ်းစီးေတြ ျပန္ျပီး ညည္းညဴသံေလးေတြ ထြက္ေနတဲ့ သူ႔ကို ၾကည့္ရင္း ကြ်န္ေတာ္ ေျခမကိုင္မိ လက္မကိုင္မိ ျဖစ္လာသည္...ဟူး...ကြ်န္ေတာ္တို႔ ႏုိင္ငံ ေဆးပညာမွာ အဲ့ေလာက္ေတာင္ ေခတ္ေနာက္က်ေနျပီလား...အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာပင္ ကုန္းကုန္းက
''မင္းၾကီး...အေနာက္ႏုိင္ငံက သံတမန္ေတြ ေတြ႕ခြင့္ေတာင္းေနပါတယ္''
''Hongdae...ဒီလို အေျခအေနမ်ိဳးမွာ ကိုယ္ေတာ္ ဘယ္ကိစၥကိုမွ မေဆြးေႏြးႏုိင္ေသးဘူး''
''မင္းၾကီး...အေနာက္ႏုိင္ငံဆိုတာ ေဆးပညာမွာေရာ အေတြးအေခၚပိုင္းမွာပါ အလြန္ ထက္ျမက္တာပါ...ဒီက သမားေတာ္ၾကီးေတြ ၾကင္ယာေတာ့္ေရာဂါကို မကုသႏုိင္ေပမယ့္ သူတို႕မွာ အၾကံဥာဏ္ေကာင္းရွိႏုိင္ပါတယ္''
...ဟုတ္သားပဲ ကြ်န္ေတာ္ ဘာလို႔ အဲ့ဒါကို မေတြးခဲ့မိပါလိမ့္...သူတို႔က ကြ်န္ေတာ္တို႔ တုိင္းျပည္မွာ ေဆးပညာပိုင္းေတြ သာသနာျပဳေရးေတြ ထြန္းကားေအာင္ လုပ္ေပးမယ္လို႔ ေျပာခဲ့တာပဲ...
''ဒါဆို ျမန္ျမန္ ဆင့္ေခၚလိုက္ပါ ေမာင္မင္း''