Meeting new people

6.1K 424 16
                                    

ေဂ်ာင္းႏုိင္ငံမွာ ႏွစ္ပတ္ေလာက္ ေနျပီးေတာ့ ဂ်ိဳေဆာင္ျပည္ကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ ျပန္လာခဲ့သည္...ခရီးေရာက္မဆိုက္ ကြ်န္ေတာ္ နန္းေဆာင္ထဲက ေမြ႕ရာေပၚမွာ အနားယူေနတုန္းရွိေသး...
''ၾကင္ယာေတာ္...မင္းၾကီး အမိန္႔ပါလာပါတယ္''
ကုန္းကုန္း အသံပါလား...မင္းၾကီး အမိန္႔ဘာမ်ားပါလိမ့္...ကြ်န္ေတာ္ သူ႔ကို အထဲဝင္ခြင့္ေပးျပီး အမိန္႔နာခံရင္ အသင့္ အေနအထား ျပင္လိုက္သည္။
''မင္းၾကီးက Kim ၾကင္ယာေတာ္ကို အာဏာရ ၾကင္ယာေတာ္အျဖစ္ ရာထူး အဆင့္တိုးျမွင့္္ေပးလိုက္ပါသည္''
...ဟမ္...အဲ့ဒါ ဘာရာထူးပါလိမ့္...ေသခ်ာ မသိေပမယ့္လည္း အမိန္႔နာခံေၾကာင္း ေျပာျပီး သဝဏ္လြာကိုသာ ယူထားမိလိုက္သည္...ေဘးမွာ ရွိေနတဲ့ Sookyung ကေတာ့ ဝမ္းသာအားရ ပံုစံနဲ႔...
''ဒါဆို အရွင္ နန္းေဆာင္ေျပာင္းေနရေတာ့မွာပါ''
''နန္းေဆာင္ ေျပာင္းရမယ္???''
''မွန္ပါတယ္...ကြ်န္ေတာ္မ်ိဳး လမ္းျပေပးပါ့မယ္ ၾကင္ယာေတာ္''
ေမးခြန္းေပါင္းမ်ားစြာ ေခါင္းထဲမွာ အျပည့္နဲ႔ တျဖည္းျဖည္း လမ္းေလ်ွာက္လာရင္း မုဂ္အဝင္ဝကအစ အလြန္လွပတဲ့ နန္းေဆာင္ေရွ႕ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေျခခ်မိေတာ့သည္...နန္းေဆာင္ၾကီးက ကြ်န္ေတာ္ ယခင္ေနခဲ့တဲ့ နန္းေဆာင္ထက္ သံုးဆေလာက္ က်ယ္မည္ထင္သည္...အလွဆင္ထားတဲ့ ပန္းအိုးေတြ ေၾကြထည္ေတြ အကုန္နီးပါးေပၚမွာ အစိမ္းေရာင္ နဂါးရုပ္ေတြနဲ႔...ယခင္နန္းေဆာင္က အသံုးအေဆာင္ေတြေပၚမွာက အျပာေရာင္ နဂါးရုပ္ေတြေလ...ကြ်န္ေတာ္ စားပဲြေရွ႕မွာ ေနရာယူ ထိုင္လိုက္ျပီး Sookyung အေသးစိတ္ေျပာျပမည္ကုိ နားေထာင္ရန္ ျပင္လိုက္သည္...
''အာဏာရ ၾကင္ယာေတာ္ဆိုတာ ဘယ္လိုမ်ိဳးလဲ Sookyung''
''အစက ၾကင္ယာေတာ္ရယ္ မိဖုရားသံုးပါးရယ္က အဆင့္တူပါ...ခုၾကင္ယာေတာ္က အဲ့ဒီ မိဖုရားေတြထက္ ႏွစ္ဆင့္ျမင့္တဲ့ အာဏာရ ၾကင္ယာေတာ္ ျဖစ္သြားပါျပီ...မိဖုရားေတြ ၾကင္ယာေတာ္အငယ္ေတြ အျပစ္တစ္ခုခု က်ဴးလြန္ရင္ မင္းၾကီးဆီ တင္ျပဖို႔ မလိုဘဲ ကိုယ္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ စီရင္လို႔ ရသြားပါျပီ''

...ေၾသာ္ဆိုတဲ့ တစ္လံုးက လဲြျပီး ကြ်န္ေတာ္ ဘာျပန္ေျပာရမွန္း မသိေတာ့ပါ...ကြ်န္ေတာ္ သိခ်င္တာေတြ ေျဖျပီးသြားတဲ့ေနာက္မွာေတာ့ Sookyung က ဝတ္ရုံအသစ္ေတြ ထုတ္ေပးျပန္သည္...အရင္ ဝတ္ရုံနဲ႔ ပံုစံတူဆိုေပမယ့္ ဒီဟာမွာက ေရႊအပြင့္အခက္ေတြ ပိုမ်ားသည္...အဲ့ဒါအျပင္ ဆံပင္ကို တစ္ဝက္ထံုးျပီး တစ္ဝက္ျဖန္႔ခ်ထားသည္ကိုလည္း ထိုတစ္ဝက္ထံုးထားသည့္ ေနရာမွာ ေယာက်ာ္းေလးေတြ ထိုးတဲ့ ဆံထိုးတစ္ခုကို ထိုးေပးခဲ့သည္...အဲ့ဒီ့ေနာက္မွာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ေနမေကာင္းခ်င္ေနတာနဲ႔ပဲ ေစာေစာ အိပ္ရာဝင္ခဲ့ေတာ့သည္...

Love winsTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon