Yukarda CEYHUN var..
Irmak. Gör bakalım selim. Güzelleşip seni kendime aşık edeceğim.
Uzay. Bir şey mi dedin ırmak.
Irmak. Ha... yok bir şey demedim.
Ceyhun. Ateş.
Ateş. Ne var?
Ceyhun. Bir fikrim var.
Ateş bir anda durur.
Ateş. Ne fikri.
Ceyhun. Mağazaya gidelim orda analatırım.
Irmak ateşin arabasına ege ve uzayda ceyhun'un arabasına biner ve hep birlikte alışveriş merkezine giderler. Alışveriş merkezine geldiklerinde ırmak ege' ye doğru dönüp.
Irmak. Burası sizin mi.
Ege. Evet. Aslında babamın ama benimde sayılıyor.
Ceyhun. Hanımefendi , beyefendi kahve'de söyleyelim mi?
Irmak. Özür dilerim.
Uzay. Ceyhun ne istiyorsun kızdan. Gireriz şimdi. Gören de sevgilinle buluşmana geç kal...
Uzay lafını tamamlayamadan ceyhun'un öldürücü bakışlarına maruz kaldı. Çünkü ceyhun'un en zayıf noktasıydı bu konu sevgilisiyle bu sebepden ayrılmışlardı.
Ege. Tamam sakin. Hadi girelim.
Hep beraber girdikten sonra ateş.
Ateş. Gelin şu kafe'de oturalım. Bu arızalı bey'in bir fikri varmış.
Uzay. Hangi konuda?
Ceyhun. Irmak konusunda.
Ege. Eee oturalım o zaman.
Hep beraber kafe'ye girip en köşedeki boş masaya otururlar. Ege garsona eliyle gel işareti yaptığında garson koşarak egelerin yanına gelir.
Garson. Buyrun ege bey ne isterdiniz.
Ege. Bana bir latte.
Uzay. Espresso.
Ceyhun. Bana da latte getir.
Ateş. Bana türk kahvesi getir koçum. Sade olsun.
Garson. Peki siz küçük hanım.
Irmak. Şey ben bir portakal suyu alayım.
Garson. Peki efendim.
Ateş anlat şu fikrinide çatlatma insanı.
Ceyhun. Tamam. Hani iki hafta sonra yılbaşı balosu var ya. İşte ırmak'ı o balo için hazırlayacağız. O baloda öyle biri haline getireceğiz ki onu gören şaşıracak.
Uzay. Aslında baloyu maskeli yaptırsak süper olur. O zaman kimse kimseyi tanimaz ama saat 12 olduğunda herkes maskeleri indirse ve pat külkedisi gerçek olsa.
Ateş. Aslında seni selim'in kulübüne yani müzik kulübüne soksak iyi olurdu.
Irmak. Aslında benim sesim güzel alışverişten sonra size şarkı söylerim sizde dinlemiş olursunuz.
Bu arada siparişler gelir.
Ceyhun. Tamam şunları içelim de kalkalım.
Herkes önündekini bitirdiginde masadan kalkıp mağazalara doğru giderler.
Ege. O zaman alışveriş başlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSELİ KÜLKEDİSİ (Tamamlandı.)
RomansIrmak'ın hayatı o itiraftan sonra değişmişti. Şimdi değişme sırası ırmaktaydı. Ama gerçekler herkesin tahmin ettiğinden daha fazlaydı. Ortada sırlar var. Aşık olan kişiler. Değişen insanlar. Ve ortaya çıkacak gerçekler. Bu sıradan bir değişim hika...