DEĞİŞİM GERÇEKLEŞTİ...
Ege. O zaman alışveriş başlasın.
Hep beraber o mağaza senin bu mağaza benim dolaşıyorduk. Bana ne kıyafet verseler ikiletmeden giyiyordum. Ege'nin babası'ın alışveriş merkezinden çıktığımızda hava kararmıştı. Saate baktığımda saatin 17:30 olduğunu gördüm. Saat 19:00' dan sonra yurda giriş yasaktı. Bunu hemen söylemem lazım.
Irmak. Şey.. saat 19:00' dan sonra yurda giriş yasakda biran önce bitirsek işlerimizi dedigimde hepsi bana dik dik baktılar sonra ceyhun" ne" dedi. " Daha çok işimiz var. Burdan karşıya geçip benim mekana gideceğiz. " ben duyduklarıma inanamadım. " Ama hemen gitmezsem yetişemem birdaha yurda almazlar beni sonra nereye gider nerde kalırım ben.
Bunu duyunca ateş " Ben müdürle konuşurum. Bugün de kardeşimin evinde kalırsın. dedi. "Kardeşini rahatsız etmek istemem." dediğimde " rahatsız olmaz merak etme aksine bir arkadaşım oldu diye sevinir. dedi.
"O zaman hemen yola koyulalım. Bu saatte trafik çekemem" dedi ceyhun bunun üstüne hemen yola koyulduk. Yine aynı şekilde ben ateşin arabasina binmiştim. Yol boyunca tek kelime konuşmadık. Aksine kulaklarımı sağır edecek bir sessizlik vardı arabanın içinde. Arabanın camından dışarıya baktığımda çoktan köprüye geldiğimizi farkettim. Araba durmuştu. Belliki trafik vardı. Ceyhun'un sinirlendiğine adım kadar eminim. Trafik yaklaşık yarım saat sonra açıldı ve hemen ceyhunun mekanına gittik. Mekan dediğim bir güzellik salonu. Burası çok guzeldi dört katlıyldı ve baştan aşağı siyah beyaz ve mavi tonları ile döşenmiş çok geniş bir salondu. Hemen içeri geçtik ceyhun beni hemen mavi koltuğa oturtu ve saçlarımı yıkamaya başladı. Sürdüğü şampuanın kokusu çok güzeldi. Çilekli sakız gibi kokuyordu. Saçımı yıkadıktan sonra havluya sardı ve beyaz koltuğa geçtik saçlarımı fön makinesiyle kuruttuktan sonra uçlarından kırıklarını aldı. Sonra yukarı çıktık karşıdakı hafif yatay şeklinde duran koltüga oturttu benı ve yuzume birsürü bakım uyguladı. Manikür ve pedikür yaptı. Sonra aşağı inip saçlarıma fön çektikten sonra bıraktı.
"Devamını yarın yapacağız. Ateşin kardeşi alevin evi yakında olduğu icin yarın erken gelebilirsin. Okul 08:00 da başlıyor. Sen tam 06:30 da burada ol.
" Peki. "
"Ateş aşağıda seni bekliyor. Onunla birlikte kardeşi alev' in evine gideceksiniz. Alev' in evi buraya yakın o yüzden erken gel. "
"Tamam yarın görüşürüz."
"Görüşürüz. " diye karşılık verdi bana. Arkamı dönüp merdivenlere yöneldim. Çıktığım gibi geri indim. Öğrendiğime göre ceyhun burada kalıyormuş. En üst katında. Ilk üç katı güzellik salonu son katı da evi olarak kullanıyormuş. Merdivenlerden inerken ateş yavaş yavaş görüş alanıma giriyordu. Siyah koltuklardan birinde oturuyordu. Elinde içinde sade kahve olduğunu tahmin ettigim bir fincan sol bacağı sağ bacağının üstünde oturuyordu. Burdan bakınca çok yakışıklı duruyordu. Bir kaç tane daha merdiven inince beni fark edip elindeki fincanı koltuklarla aynı renk olan sehpa'ya bıraktı. Sol ayağını sağ bacağından çekip yere sarkıttıktan sonra usulca kalktı.
" İşiniz bitti mi?" diye sordu. Tam ağzımı açtığım anda arkadan ceyhunun sesini duydum.
"Bugünlük bitti. Yarın 06:30'da tekrar gelicek sen getirirsin artık." dedi. Bunu duyunca ben dururmuyum " Gerek yok ben yarın kendim gelirim." dedim. Bunun üzerine ateş. "Kural 1: bir erkeği tavlamak istiyorsan güzelleşeceksin. Kural 2: bir erkeği tavlamak istiyorsan onu kıskandıracaksın. Kural 1 tamam kural 2 yarın başlayacak. Bu yüzden yarın benim yanımda ayrılmayacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSELİ KÜLKEDİSİ (Tamamlandı.)
RomanceIrmak'ın hayatı o itiraftan sonra değişmişti. Şimdi değişme sırası ırmaktaydı. Ama gerçekler herkesin tahmin ettiğinden daha fazlaydı. Ortada sırlar var. Aşık olan kişiler. Değişen insanlar. Ve ortaya çıkacak gerçekler. Bu sıradan bir değişim hika...