21.BÖLÜM

177 9 7
                                    

Önceki bölüm.

Şarkımız bitip dansımıza geçmemiz için sahne hazırlanırken ceyhun ege ve uzay sahneden çıkarken alev bize doğru geliyordu. Sahneye iki yane kapılı paravan bir tane sandalya ve koltuk koyulduktan sonra şarkının başlamasını beklemeye başladık. Şarkımız hintçe - ingilizce karışıktı. İlk önce biraz tereddüt etsekte sonradan bu şarkıyı kulanmaya karar verdik. Sonuçta içinde hintçe vardi ve kimse bize şarkının içinde hintçeden başka bir dil olamaz. Hem her bölümde  iki ke şarkı söyleyip iki kez de dans edecektik. Bunda olmazsa diyerinde olurdu değil mi ama. Şarkı hafiften başladığında bizde dans etmeye başadık.


❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄

Dansımızı bitirdiğimizi belli eden son pozumuzu verdiğimizde salonu alkış sesleri doldurdu. Selam verip kulise geldiğimizde bir yandan ege uzay ve ceyhun'a sarılırken bir yandan da gelen tebrikleri kabul ediyorduk. Diğer performansımız için hazırlanmaya giderken karşıma çıkan derya ve deniz ile durdum. Derya karşıma geçip kollarını göğsünün altında birleştirdikten sonra yüzüne alaycı gülümsemesini takınıp "tebrik ederim" dedi. Dudaklarımın arasından fırar eden "hıh" sesiyle gözlerimi devirip bende kolarımı göğsümün altında birleştirip "bunu bana eleme günü seni yeneceğim nidaları atan kız mı söylüyor. Yoksa gözün mü korktu derya" diye sordum.

Derya gözlerini devirip "bu tavrımı yanlış algılama ırmak bu yarışmayı ben kazanacağım." dedi. Derya'nın dediklerine seali bir kahkaha attıktan sonra sert bakışlarımı derya'nın gözlerine diktikten sonra "bu yarışmada ben olmasaydım belki bu yarışmayı kazanabilirdin. O da belki kesin değil yani." dedim. Söylediklerimle derya sinirli bir şekilde yanımdan ayrılırken uzay kolunu omzuma atıp "işte bizim kızımız" diye bağırdı.

Hazırlanmak için karşımdaki makyaj masasına oturduğumda ceyhun arkama geçip saçlarıma kırık fön çekmeye başladı. Fön işi bittikten sonra saçıma boncuklardan yapılmış uç kısmı anlıma gelecek şekilde bir taç taktı ve öndeki tutamları arkada yarım at kuyruğu şeklinde topladı. Bu seferki dansımızda sadece ateş ve ben olacağız. Ve hint kültürünü biraz daha yansıtan şekilde dans edeceğiz. Ceyhun saçlarımı bitirip makyajıma geçtiğinde alev ege ve uzay kıyafetlerimizi hazır hale getirdiler. Makyajım da bittikten sonra ege'nin elinden kıyafetimi alıp kabine gittim. Ateş çoktan hazırlanmıştı. Kıyafetimi giyip aynaya baktığımda kıyafetin biraz fazla açık olduğunu anladım. "Ege bu kıyafet fazla açık değil mi" diye sitem ederek  kabinden çıktığımda kulisteki gözler bana döndü. Üstümdeki gözlerin rahatsızlığıyla ege'nin yanına geldiğimde "o kadar da açık değil ırmak" diyerek beni sakinleştirmeye çalıştı ama üstümdeki gözler bunun tam tersini söylüyordu. Ateş bundan rahatsız olduğumu hisstmiş gibi "ne bakıyorsunuz lan dönün önünüze" diye bağırdı. Tamam biraz da kıskanmış olabilir. İnşallah kıskanmıştır.

Uzun bir bekleyişten sonra sunucunun anonsu ile tekrar sahneye çıktık. Be  ve ateş mikrofonların , ege ceyhun ve uzay da çalacakları ensturumanların önüne geldikten sonra  ilk nota ile ateş şarkıya giriş yaptı.

Tu tu hai wahi dil ne jise apna kaha
Tu hai jahan main hoon wahan
Ab toh yeh jeena tere binn hai saza
Mil jaaye iss tarah do lehre jiss tarah
Hoo mil jaaye iss tarah do lehre jiss tarah
Phir hona judaa haan yeh vaada raha

Main awaaz hoon tu, tu hai geet mera
Jahan se niraala man meet mera
Mil jaaye iss tarah do lehre jiss tarah
Hoo mil jaaye iss tarah do lehre jiss tarah
Phir hona judaa haan yeh waada raha

Kabhi khwaab mein bhi tu
Mujhse naa roothe
Mere pyaar ki koi
Khushiyaan na roothe
Mil jaaye iss tarah do lehre jiss tarah
Hoo mil jaaye iss tarah do lehre jiss tarah
Phir hona judaa yeh vaada raha

Di dhi ye maghe imme de
Hitugaami faa surathe de
Lobhi mi faa vardin bhuliyaa
Koinhe hami ye adaa
Enaash ishnaga re limbari ranbifaa
Ho enaash ishnaga re limbari ranbifaa
Doori tere mere yeh maahine khara
Haan yeh vaada raha, Haan yeh wada raha

❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄

Şarkı haraketli bir şarkıydı. Şarkı boyunca ateş ile yerimizde şarkının temposunda sallanırken bazen de ellerimizi tempoyla sallıyorduk. Şarkı bitince ege uzay ve ceyhun kulise giderken bizde sahneden ensturumanların kaldırılmasını bekliyorduk. Ensturumanlar sahneden kalkınca bizim dansımızda kullanacağımız araç gereçler kuruldu. Hindistanlıların holi dedikleri bir bayramları vardı. Boyalı sularla birbirlerini ıslattıkları akşama kadar dans ederek eğlendikleri bir bayram. Her ne kadar üzerimdeki beyaz elbise boya olacak olsada hoş bu elbise bunun için üzerimdeydi. Arkaya beyaz bir perde yanlara kullanacağımız boyalar. Beyaz perdenin ben sağına ateş soluna olacak şekilde karşılıklı durduk. Müzikle birlikte dansımıza başladık.

Dans bittikten sonra koşarak kulise gittik ve elemeleri bekleme başladık. Her etapta bir kaç grup elenecekti. Bizden sonra bir kaç kişi daha çıktı. Sonunda eleme zamanı gelciğinde hep beraber sahneye çıktık ve el ele tutuşup beklemeye başladık. Sunucu elenen yarışmaları saydıkça acaba elenecek miyiz korkusuyla titriyordum. Sunucu son elenen grubu da söyledikten sonra sevinçle ateş'e sarıldım. Elenmemiştik. Ve elenmeyecektik..

BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN....

LİSELİ KÜLKEDİSİ (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin