20.BÖLÜM

176 9 11
                                    

Multimedia: Ateş ırmak alev dansı..

İYİ OKUMALAR...

Önceki bölüm...

Taksi selimlerin evinin önünde durunca ücreti ödeyip taksiden indim. Kapıya gelip zile bastığımda bugünü de kazasız belasız altatmak için dua ettim. Kapıyı didem teyze açtığında hasretle hemen ona sarıldım. O benim annemden sonra annem olmuştu. Onlara çok şey borçluydum. Didem teyzeden ayrıldıktan sonra caner amcayada sarıldım. Hep beraber masaya geçip yemekler gelesiye kadar sohbet ettik. Günün sonunda beni bekleyen o konuşmayı bilmeden güzel bir yemeye başladık.

❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄

Selim'den

Irmak ile tanıştığımda 4 yaşındaydım. Çocukken bile gülümsemesi ve hareketleri ile dikkat çekiyordu. Babam ve ırmak'ın babası yakın arkadaştı ve biz bu sayede tanışmıktık. İlk gördüğümde bile anlamıştım. Irmak benim olmayan kız kardeşimdi. Ailesiyle beraber bizim evin yanındaki eve taşındıkların da hergün birlikte oyun oynamaya başladık. Irmakçok uyumlu biriydi. Ben evcilik oynamak istemiyorum diye benim için arabalarla , oyuncak silahlar ile oynardı. Bir kaç sene sonra ırmak'ın babası yanlış ortak yüzünden bir ihale kaybetti ve işleri kötüleşmeye başladı. Babam çok yardım etmeye çalıştı ama ırmak'ın babası nedim amca kabul etmedi ve taşındılar. Irmakla çok zor ayrılmıştık. Ama unutmasada insan alışıyor. Bende alışmıştım. Bir gün babama gelen telefon ile çok mutlu olmuştum. Irmaklar izmirden , istanbula tekrar geliyorlardı. Sonunda kardeşime kavuşuyordum. Ertesi güne kadar herşey çok iyidi. Ama ertesi gün gelen haberle dünya başımıza yıkılmıştı. Nasıl evden çıkıp , hastahaneye nasıl gelmiştik bilmiyorum. Hastahaneye gelip  ameliyathanenin önünde dizlerini karnına kadar çekip kollarınıda çektiği dizlerine dolayıp minicik kalan ırmak'ı gördüğümde içimde birşeyler kopmuştu. Hele de ailesinin ölüm haberini aldığımızda. Kollarıma yığılması. Ondan sonra ırmak bizde kalmaya başladı ama asla kendini toparlayamadı. Benimle birlikte okula gidiyordu ama okulda ölü gibiydi.

Irmak bizde kalalı yaklaşık 1 yıl olmuştu. Biz liseye yeni başlamıştık ve ırmak'ın durup dururken burnu kanamaya başlamıştı. Sonra sık sık bayılıyordu. Tekrar bayıldığında kucaklayıp hastahaneye gittiğimizde öğrenmiştik hastalığını. O zaman ırmak bana ateş'e aşık olduğunu söyledi. Onunla tanışmak istiyordu ama nasıl karşısına çılacağını bilmiyordu. Haftalarca düşündü. Kapımı çalıp planını anlattığı günğ dün gibi hatırlıyordum. Yeni yemi toparlıyordu kendini kapımı çalıp odama girdiğinde biraz endişeli biraz da mutluydu. Planını tek tek anlattığında baya bir karşi çıktım ama  1 aya kalmadan beni ikna etti. Hala nasıl kabul ettiğimi bilmiyorum ama neyse konumuza dönelim. Beni ikna etti etmesine ama annemle baabmı ikna etmek hiç kolay olmadı. Yalvardık yakardık sonunda ikna ettik. Annamleri ikna ettiğimizde 10 sınıfın son aylarındaydık. Irmak ateş ve diğerlerine yakalanmamak için kendini değiştirmişti. Kendine bol gelen kıyafetler giyip makyaj ile yüzüne ufak tefek kusurlar yaratıyordu. Okulda ismi çirkin kül kedisine çıkmıştı. Irmak'ın planına göre o bana ilan-ı aşk edecekti. Ben onunla dalga geçip küçümsedikten sonra o ateş ve grubuna gidip onlardan kendisini değiştirmesini isteyecekti. Biz planımızıyavaş yavaş işleyip bu günlere gelmiştik.

Ve şu ana geleçek olursak. Irmak , ben , annem ve babam yemek masasında ırmak'ın artık bu oyuna son verip bir an önce tedavi olmasını tartışıyorduk. Daha doğrusu annem ve babam konuşuyordu , ben ve ırmak dinliyorduk. En sonunda ırmak fazla yüksek olmayan bir ses ile konuşmaya başladı.

LİSELİ KÜLKEDİSİ (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin