18.BÖLÜM

190 9 0
                                    

Konuşmam bitttiğinde ateş bunu beklermiş gibi hızla dudaklarıma kapanıp öpmeye başladı. Başta dudaklarımın üstündeki dudaklarla şaşırsamda vakit kaybetmeden ateş'in öpücüğüne karşılık verdim.

💎❄💎❄💎❄💎❄💎❄💎❄💎❄

İşte şimdi mutluydum. Her ne kadar ondan ayrılmak zorunda olsamda haztalığımın süresi boyunca anı yaşamayı öğrenmiştim. Her zaman olduğu ğibi şimdide öğle yapacaktım. Sadece bu anı yaşayıp onsuz gecen geçmişi ve yakında tekrardan onsuz bbaşlayacak olan geleceği boş verecektim. Sadece şimdiyi düşüneceğim....

💎❄💎❄💎❄💎❄💎❄💎❄💎❄

Hastahane'den çıkalı 15 dakika oluyordu ve ben inatla ateşi tema seçimi için stüdyoya dönmeye ikna etmeye çalışıyordum. Son on dakikadır yaptığım gibi. "Yaa ateş lütfen" ateş'in koluna girip çenemi omzuna dayayıp gözlerimi gözlerine diktim ve yavru köpek bakışlarımı atmaya başladım. Ateş derin bir nefes alıp "ırmak'ım neden anlamıyorsun. Daha yeni çıktın hastahaneden dinlenmen lazım." diyince attığım bakışları çekip kollarımı göğsümde birleştirip ateş'e sırtımı döndüm. Şuan tam anlamıyla ateş'e trip atıyordum ve diğerleri sanki bundan keyif alıyormuş gibi kıkır kıkır gülerek bizi izliyorlardı. Sanki onların  da bunda hataları varmış gibi " haa siz de anca kıs kıs gülün orada. Birinizde bana yardım etmeyin." hepsi benim bu sert çıkışıma şaşırmış olmalı ki önce suratlarında ki o sinir bozucu gülüş silindi sonra da bir şeyler söylemeye çalıştılar ama hem şaşkınlıktan hem de hep birlikte konuşmaya çalışmalarından dediklerinden hiç bir şey anlamadım.

En sonunda alev bu kaosa dayanamamış olacak ki "yeter susun artık" diye bağırdı. Herkes dikkatini alev'e verince alev bundan çok memnunmuş gbi ellerini rahat pozisyonu gibi arkasında birleştirip ateş'e doğru yürümeye başladı. Aynı anda konuşuyordu da.  " Bence şöyle yapalım. Önce stüdyoya gidip kurayı çekelim sonra eve gidip ırmak'ın dinlenmesini sağlayalım." hepimize bir bir baktıktan sonra "herkes için uygun mu?" diye sordu. Herkes alev'i onayladığında ateş teslim olmuş bir ses tonu ile "tamam gidiyoruz. Ama bana bak ırmak en ufak bir rahatsızlanmanda senı kuçakladığım gibi eve götürürüm anlaştık mı?" Gülümseyerek başımı olumlu bir şekilde sallayıp ateş'in dudağıyla yanağının birleştiği noktaya küçük bir öpücük kondurdum ve koşarak arabaya bindim. Oturduğum taraftaki camı açıp ateş'e seslendim. "Hadı aşkım. Çabuk ol da yetişelim." Ateş minik bir gülümsemeyle arabaya bindi ve hızla arabayı çalıştırıp gaza bastı. Yolda arabaların sesi rahatsız ettiği için radyoyu açtım. Radyonun tuşuna basıp kanalı değiştirirken sevdiğim şarkılardan birini duyunca durdum. Sesini açtiktan sonra şarkıya eşlik etmeye başladım.
(Şarkı bahadır tatlıöz takvim)

"Ne istedin vermedim
Aylar oldu gelmedin bana geri
Takvimde yaprak bitti
Yeni aylar ekledim deli gibi senin için"

"Nefesim resim çizer cama
Alışmışım her gece keder ve gama
Özlemin kamçılar durur beni
Sarıp sarmalar ki yalnızlık
Titretir teni"

Şarkı'nın ritmine göre dans ederken ara sıra ateş'e doğru dönüp dans ediyordum.

Aklını boş ver, kalbine bir sor
Bence özledin çokca beni
Arzular yakar durur seni
Sarıp sarmalarki yalnızlık
Titretir teni

Nakaratı söyledikten sonra şarkı başa döndüğünde şarkı söylemeyi bırakıp ateş'in yanağına uzun ve sulu bir öpücük kondurdum. Bana bakıp güldüpünde ona bakıp şarkını  sözlerini ateşe doğru söylemeye başladım.

LİSELİ KÜLKEDİSİ (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin