Naruto měl takovou chuť na rámen, až by brečel.
Byl už pátý den pryč z Konohy a na misi nebylo na nic, kromě práce, čas. Pět dní. Pět dní už byl bez svého nejoblíbenějšího jídla. Tahle věc byla nejhorší, co Naruta na misích vždy mohla potkat. Nezajímaly ho věci okolo, jako nebezpečí, které bylo vždy samozřejmostí. Ne. Naruto už byl jednoduše takový.
Prosím, ať už jsem doma... Pomyslel si blonďák, který co nejrychleji skákal po větvích stromů a těšil se na svoji rodnou vesnici.
Jeho tělo bylo již vcelku unavené, mise byla přeci jen docela těžká. Pár ninjů bylo silnějších, než čekal, a jelikož byl na misi sám, musel si s tím poradit bez jakékoliv pomoci.
Konečně se dostal tak do půlky své cesty domů, když najednou uslyšel pár hlasů, jeden ženský a druhý mužský, které se dost ostře a hlasitě hádali.
Naruto svrašil obočí. Zvědavost mu nedala, proto se na jedné větvi stromu zastavil a co nejtišeji se dostal do dobrého úhlu. Konečně uviděl dvojici, která se hádala. K jeho překvapení, nebyli sami.
Uviděl jednu červenovlasou slečnu, která byla očividně původce jednoho z hlasů, které Naruto slyšel. Hned vedle ní šel vysoký, hubený kluk, který měl bílé vlasy. To jeho byl ten druhý hlas.
Naruto si nebyl jistý, proč se hádají, proto z nich nespouštěl oči.
Najednou se do blonďákova zorného pole dostaly další dvě postavy. Ta první byl dost zvláštní kluk, u kterého poletovalo pár ptáčků. Druhá postava...
Naruto zalapal po dechu a vytřeštil oči.
Sa-Sasuke?! Vykřikl v duchu, v realitě si připlácl ruku na pusu, aby nevyjekl. Co tady dělá?!
„To nemyslíš vážně!" Vykřikla znovu dívka, v obličeji naprosto naštvaný výraz.
„Ale neřvi na mě pořád!" Ohradil se bílovlasů kluk, který šel po jejím boku.
„Ztichněte už oba dva," řekl Sasuke, který toho měl už plné zuby. Šli už dlouhou cestu a jeho už naprosto unavovali ti dva idioti, kteří byli nemožní a pořád se hádali.
Naruto nevěřil svým očím. Jeho bývalý kamarád, rival, přítel, kterého se snažil tak dlouho přivést zpět domů a nemohl ho najít, se najednou objeví před ním? Z ničeho nic? Co to je za kravinu?! Nemyslel logicky, emoce mu zatemnily mysl a on neváhal.
Seskočil ze stromu dolů a dopadl pár metrů od nich. První, kdo se otočil, byla jediná dívka ze skupiny, jejíž schopností bylo dokonale a přesně cítit chakru. Hned ucítila, že se objevila nová chakra. A tahle byla něčím jiná. Byla tak čistá... Tak světlá.
Rychle se otočila a svoje oči, skované za obroučkami brýlí, podezřívavě zapíchla do těch azurových.
„Kdo sakra seš?!"
Tímhle upoutala pozornost dalších tří kluků, kteří se otočili směrem, kam ukazovala jejich spolupartnerka.
Oba dva chlapci překvapivě pozvedli obočí nad klukem, který se z ničeho nic zjevil za nimi a doslova na ně čuměl. Teda, přesněji, jeho vykulené oči se dívaly přímo na jediného černovlasého člověka.
Onyxové oči se překvapivě vpily do těch modrých.
„Kohopak to tady máme..." Odvětil ironicky Sasuke a uchechtl se.
„Sasuke?" Zašeptal Naruto, stále vyvedený z míry.
><><><><
Tak, je tu další povídka.
Tentokrát je to ale takový menší 'sneak peek', jelikož toho nemám napsané dopředu zrovna hodně (=vůbec nic) a chci vědět, zda se tenhle nápad uchytí. :)
Snad se vám můj další příběh bude líbit.
A samozřejmě budu opravdu ráda za každou zpětnou vazbu od vás. (◠‿◠)
ČTEŠ
Agreement // boyxboy [NARUTO FF] ✔
FanfictionNaruto je na sólové misi, když naprostou náhodou v lese potká skupinu ninjů. A světe div se, není to nikdo jiný než Sasuke se svým týmem. Co se stane, když se po tolika letech bývalí přátelé a zároveň rivalové sejdou? ❝Tak to vypadá, Sasuke, že tě m...