Na začiatok, správy budú rozlíšené :D Harry , Candice
****
Ako, ako si sa dostal k denníku, Harry?...
Toto ti nepoviem.. prepáč, ale ani neviem kto si. Teda, nie žeby som ti neveril, ale neverím.
Oh, chápem.. Do ničoho ťa nebudem nútiť....
Nemyslíš si, že je to šialené? Teda, myslím tým to, že do teraz som ten denník neotvoril a zrazu, keď sa tak stane, tak totooooooooooo? Kde sme????????
Nie si sám čo sa desí tejto veci...
Prečo vždy dávaš tie prekliate bodky?!
Viac sa mi to páči... Je to tak ako keby som tú vetu nedohovorila...
Ticho som sa zasmiala. Nie, že by táto situácia bola vtipná, len jednoducho mi prišla jeho otázka vtipná. Ako si môže v takejto situácii všímať takéto hlúposti? Ticho som hľadela na denník a čakala na moment, kedy „opíše". Oh, je to tak vtipné. A hlavne je naozaj zaujímavé, ako sa písmenko po písmenku vyrýva do papiera denníka. Naozaj fascinujúce.
Fajn?! Tak čo keby si tie „vety" dopovedala? Vytáča ma to.
Ako chceš...
Oh Candice, vážne?!!!!
Nepríde ti to magické? Myslím teda, že píšeme si cez denník. A podľa mňa toto nie je vtipné, čiže musíme prísť na to, čo sa tu deje.
Podľa mňa to bude niečo znamenať.... (tvoje prekliate bodky :P )
Snažíš sa to uľahčiť? Nedarí sa ti to..
PRESTAŇ S BODKAMI!!!!!!!!!!!
Upokoj sa. Fajn, prestanem.
Ďakujem. Tak, čo budeme robiť?
Neviem? Musíme zistiť čo sa deje a hlavne, musíme to nejako vyriešiť
Chceš si takto písať? Myslím, že baviť sa spolu? Komunikovať?
Možno.
Možno?
Možno.
Možno možno, bude naše navždy... :DDDDD
Naozaj si to teraz urobil?
Čo myslíš teraz?
Citoval Gusa..
Možno...
Oh..
Fajn, poďme do toho? Čo môžeme stratiť? Myslím si, že nič.
Asi máš pravdu.
Ja? Ja mám vždy pravdu, milá Candice ;)
Inač, ako si prišiel na moje meno? Ja som sa ti nepredstavovala...
Keď som si prezeral tie čmarbanice, nejako som si všimol tvoje meno. Jediná vec, ktorú som dokázal prečítať.
Krásne.
Tiež si myslím..
Harry, čo ak je v tom niečo viac?
Čo viac?
Pozerala som na jeho slová, jeho rukopis, jeho pero. Nejako som sa nevedela stotožniť s faktom, že by sa to malo naozaj diať. Bolo to až príliš čarovné, až príliš nereálne na to, aby sa to naozaj dialo. A hlavne, bolo to desivé. Je to všetko tak mätúce. Nechcem aby sa niečo stalo. Poprípade, aby sa to zle skončilo.
Neviem. Bojím sa.
Okay, toto nezvyknem vravieť, ale sme v tom spolu. Bude to fajn, len musíme zistiť prečo sa to deje a ostatné veci okolo toho. Bude to fajn, zlato ;)
Ja nie som tvoje zlato, ty nepodarok...
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ako ste si všimli, už si píšuuuuuu :33 nasledujúce časti budú také ;) budem sa naozaj snažiť ;) ale, ešte potrvá kým sa dostanem k tomu čo chcem :D
Zas ďakujem za opravu sisi69 ako ináč, že :D ak niekto bude chcieť venovať ďalšiu časť, napíše do komentu ;)
Vote&coment ;)
YOU ARE READING
Diary |h.s.|✔️
FanfictionČo by ste robili, ak by sa k Vám dostal denník, ktorý Vám odpovie? ••••••••••••••••••••••••••• Tie oči. Tak zelené a tak dokonalé. Iba jeden jediný krát som videla niečo tak dokonalé! Iba s Harrym. V tom momente som si to uvedomila. Je to on. Moj H...