Epilóg

647 47 3
                                    

Drahý Harry,

Predpokladám, že ak toto čítaš, tak už tu nie som. Je mi jasné, že na pôjd polezieš, až keď odídem a tak jednoducho som tento list nechal tu.

Začnem iba tým, že si naozaj šikovný. Je mi jasné, že už máš nejakú priateľku, inak by som nebol ešte odišiel. A chceš vedieť prečo? Nechcel som ťa nechať samého. Ale o to sa báť teraz nemusím.

Musím ti povedať, teda objasniť, pár vecí, ktoré sa odohrali v tvojom živote. Jedno si musíš uvedomiť a to je to, že ja som vždy o všetkom vedel. Vedel som o Candice, vedel som o tom ako skrývaš denník pod posteľou a aj o tom, ako si ho „ukradol". Bol to môj obchod, pamätáš? Vedel som o každej veci, ktorá zmizla. A tak som vedel aj to, keď si ho ukradol. A nechal som ťa. Potreboval si ho. Nie hneď, ale s odstupom času áno.

A chceš vedieť ďalšie tajomstvo?

Bol môj. Mal som ho ja, ešte keď som bol mladík ako ty.

A ďalšie tajomstvo?

Vďaka nemu som spoznal tvoju starkú. K nej sa odstal náhodne. V kníhkupectve.

Bol som blázon a tak som sa bál toho čo sa okolo mňa deje. A videl som ako to bolo s tebou.

A prečo Cendice? Oh, tá princezná bola tak zronená, keď došla do obchodu. Vedel som, všimol som si, ako sa jej oči trápia. A tak som si spomenul na teba. Musel som jej ho dať.

A odkáž tvojej krásnej princeznej, že som vedel o tej mystickej záhade v jej denníku. Vedel som čo sa deje ale nemohol som jej to povedať. Musel som počkať. Teraz nemusím čakať na nič. Načakal som sa dosť a myslím, že to bolo tak dobré. Teraz musíš ty konať tak, aby si neľutoval svoju minulosť.

Viem, nebolo to ľahké. Ani pre mňa. Stratil som syna, nevestu a krásnu vnučku. Ostal mi dokonalý vnuk, o ktorého som sa musel, chcel postarať. A pozri! Sedíš tu teraz s listom, v ktorom ti vysvetľujem veci, ktoré sa udiali. Nechcem aby si sa zamýšľal nad minulosťou. Máš hľadieť dopredu. Máš sa učiť a rozvíjať to čo je v tebe. Máš myslieť nad svojou budúcnosťou a veriť, že raz dokážeš to, po čom túžiš.

Nikdy nič nerob len tak. Musíš myslieť na to, že čo chvíľa ti začne život na 100% a ty budeš musieť fungovať poctivo.

Snaž sa milovať Candice tak, ako to je len možné, tak ako ona potrebuje. Dávaj jej, nepýtaj si späť a ak ti ona ponúkne niečo, ber a ďakuj. Buď milujúci manžel a otec. Buď to, čo som mal ja problém byť. Buď to, čo tvoje deti budú potrebovať.

Miluj, dávaj, nepýtaj späť. Dokáž, že aspoň niekto zo Stylesovcov má srdce na správnom mieste.

Chcem aby si vedel, že som na teba hrdý. Synak, si tak úžasný a ani o tom sám nevieš.

Predpokladám, že denníky ešte máte. Ale musíte si uvedomiť, že čo chvíľa zmiznú. A myslím to vážne. Na svete je mnoho takých, ktorý potrebujú vedieť, že nie sú sami.

To je všetko. Môj príbeh skončil, tvoj začal. Ži ho tak, aby si neľutoval.

Ľúbim ťa vnuk môj! Dávaj pozor na poklady, ktoré držíš v rukách!

Tvoj starký!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Buuuuuum! A je to tu! Koniec! Bude mi to veľmi chýbať! Som rada, že sa to skončilo takto, lebo ak by nebolo sisi69 , skončilo by sa to inak :D
Chcem Vám poďakovať! Naozaj, nebyť vás, čitateľov, nemalo by to vôbec zmysel. Ale tak, keď som to písala pre niekoho, bolo to super!
Oznamujem, že mám v pláne ďalší príbeh, texting, ale bude to už iné :D žiadna "mágia" :D tej sme mali dosť :D
Samozrejme ďakujem Sisi, za opravu pri každej časti a za podporu od každého! Ste úžasný!
Veľký potlesk, scéna sa zatvára a Diary oficiálne končí! :'(
All love for you! <3

Diary |h.s.|✔️Where stories live. Discover now