Časť deviata

773 57 0
                                    

Harry ,,,,,, Candice

---------------------------------------------------------------------------------------

Ako vyzeráš?

Hnedé polodlhé vlasy, hnedé oči, miestami kruhy pod očami :D ale podľa mňa nie som až tak atraktívna. Aj keď som vzhľadom úplne po mame... ty? Aký si?

Mám smaragdovo-zelené oči, hnedé kučeravé vlasy, ktoré si nikdy nechcem ostrihať(aj keď viem, že raz budem musieť) a podľa mňa nie je viac atraktívneho pod slnkom :D ;)

Ako veľmi ľutuješ svoj minulý život? Nejako som to nepochopila..

Okay, kedysi som bol naozaj blázon. Od mala to bolo na nevydržanie.. moje sebavedomie niekedy presahovalo hranice a tak som teraz aj dopadol.. bol som sukničkár, párty man a feťák.. všetko sa muselo zmeniť. A teraz som sám. Ak nerátam teba a starkého...

Sukničkár?..

Candice, pokoj. Som úplne iný človek. Neublížil by som ti. Nie po tom, čo o tebe viem.

Nikdy nemôžeš nikomu veriť na 100%, si si toho vedomý?

Riskujem veľa, keď ti poviem, že si jediná, ktorej verím?

To je na tebe, či mi budeš veriť.

Pravda. V každom prípade, stal sa zo mňa nudný človek, ktorý sedí stále iba doma. Nič čo by ťa lákalo.

Po smrti Frencis sa mi stalo to isté.. možno som ešte nudnejšia ako kedysi.

Ak ti to dvihne náladu, podľa mňa nie si vôbec nudná ;)

To hovoríš teraz. Ale keď sa stretneme zmeníš názor, ver mi.

Nemyslím si ;) si milá, pozorná a verím tomu, že aj krásna

Harry, buď prestaneš, alebo denník vyhodím..

Obaja vieme, že to neurobíš :D

Nikdy nehovor nikdy...

Čo sme si vraveli o bodkách? -_-

Sám ich používaš, zlatkoooo

Ohh, ty si mi napísala ZLATKO! Otvárajte šampanské!!

Upokoj sa, dobre....

A ty prestaň s bodkami ;)

Fajn.

Späť k nášmu stretnutiu. Kedy a ako to chceš urobiť?

Diary |h.s.|✔️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt