Κεφάλαιο 6

148 17 0
                                    

..Μπήκα μέσα στο σπίτι μου..
"Μαμά" φώναξα ενώ δεν πήρα απάντηση.
"Μαμάά!" ξαναφώναξα δυνατότερα αυτή τη φορά. Μα που είναι; Πήγα στη κουζίνα, στο σαλόνι, βγήκα εξω στον κήπο..πουθενά. Ανέβηκα στα δωμάτια, άνοιγα μια μια τις πόρτες του διαδρόμου. Δεν ειναι πουθενά.
Ντριν, ντριν. Το τηλέφωνο μου!
Ε(γω)-παρακαλώ;
Μ(αμά)- έλα αγάπη μου εγώ ειμαι η μαμά. Τι κανεις;
Ε- ρε μαμα που εισαι; μπηκα σπιτι και σε ψαχνω μιση ωρα! Καλα ειμαι καλα.
Μ- έχω μια δουλειά αγόρι μου και θα αργήσω να γυρίσω σήμερα.. Παράγγειλε ενα σουβλάκι να φας και πες και στον Δημήτρη να ερθει αν θέλεις.
Ε- Οκ μαμά. Τα λεμεε.
Της το εκλεισα. Τελεια! Παίρνω τηλέφωνο τον Δημήτρη και μετα απο 10 λεπτά ειναι εδω. "Τι λεει ρε μαλακα θα παραγγείλουμε σουβλάκια;" γκρίνιαξε ο Δημήτρης. "Κατσε ρε μαλακα ακομα δε μπηκες μέσα!"

Αφού παραγγείλαμε απο δύο σουβλάκια ο καθένας, καθίσαμε στο σαλόνι περιμένωντας να έρθουν.
"Αα ρε μαλακα δεν μου ειπες! Τι εγινε με την γκομενα;" του λεω.
"Βλακα είναι μια γκομενάρα απτην δευτέρα.. Κάναμε μια φάση πρίν σπίτι μου.."
"Κατσε κατσε.. Καταρχας περιέγραψε τη μου" "εχει μακρια μαύρα μαλλια και κατι μαύρα ματια, ειναι γυρω στο 1,60 και εχει εναν κωλοο... Παιζει βολλευ! "
"Ειναι καλή κοπέλα ή καμια τσούλα σαν τη Δανάη και τις φίλες της;" "Αυτο στο κρατούσα για το τέλος.. Ειναι η δεύτερη καλύτερη μαθήτρια στη τάξη της και πολυ γαματη κοπελα. Με καυλωνει περισσοτερο ετσι. " ειπε με ενθουσιασμό και εκεινη τη στιγμή χτύπησε το κουδούνι.
"Σουβλακιαα" φωνάξαμε σαν μωρά παιδιά και άνοιξα, πλήρωσα και καθίσαμε στο τραπέζι να φαμε.
"Και δε μου λες ρε μιτσο; δλδ εσεις τα χετε τωρα;" "οχι ακομα ρε.. Αλλα τη γουσταρω, δεν ειναι σαν αλλες κοπελες, πως να στο πω; Ειναι ξεχωριστή" "ωπα ρε! Ο Μιτσος ερωτευτηκε! " τον κοροιδεψα..
"Μη κοροιδευεις μαλακα " ειπε και αρχισαμε να γελαμε..

Το επόμενο πρωί..

Αυτή τη φορά δεν προσπάθησα να τη βρω, θελω να τη βγάλω απτο μυαλό μου, αλλα καθως εμπαινα στο προαυλιο και κατευθυνόμουν προς το στεκι της παρεας μου , ξαφνικά την είδα να πηγαίνει προς το κυλικείο. Πλησίασα. "Καλημερα" της ειπα με ενα χαμογελο. Φανηκε να ξαφνιαστηκε με τη παρουσία μου αλλα απαντησε "καλημερα" με ενα χαμόγελο που δεν με ειχε αφησει να δω την προηγούμενη φορά.
Κοιταζομασταν για αρκετη ωρα χωρις να λεμε τιποτα, ομως ηρθε στιγμιαια η εικονα της Ευας στο μυαλο. Αυτη η κοπελα με εχει στοιχειωσει. Απομακρύνθηκα γρήγορα χωρις να δώσω εξηγήσεις. Γιατι το εκανα αυτο;

Στο επόμενο διαλλειμα, οταν πήγα στο στέκι μου, ο Δημήτρης με κοίταξε με πονηρό ύφος. Ωχ, λες να με ειδε με την Ιωαννα;
"Σου εχω μια εκπληξη" μου ειπε..
"Τι εγινε ρε βλακα;" "Οργανώνω παρτυ το Σάββατο, είσαι μεσα έτσι;" "Φυσικα και ειμαι ρε" "ποιοι θα ειναι;" "ολη η τριτη και κανα δυο γκομενακια απτη δευτερα"
"Να φανταστω θα ειναι και η Χριστινα;" "Φυσικα. Θες να καλεσω καποια για σενα;" καθισα λιγο σκεπτικος και μου ηρθε στο μυαλο η Ιωαννα. " Κρατας μυστικο;"
"Ναι ρε μαλακα. Τι ειναι;" "Με εχει τρελανει μια απτη δευτερα, δε παιζει να τη ξερεις" "Ωραια, πες της εσυ να ερθει" "Ευχαριστω" απαντησα ενθουσιασμενος.

Στο επομενο διαλλειμα πηγα και τη βρηκα. Καθοταν μονη στις κερκυδες. Τη πλησιασα. Καθισα διπλα της. Εκεινη δε γυρισε καν να με κοιταξει ενω πηρα τη πρωτοβουλια να μιλησω.
"Το Σαββατο οργανωνεται παρτυ. Εισαι μεσα;" διστασε να απαντησει αλλα στο τελος ειπε "ενταξει" απο μεσα μου πανηγυρισα και αφου της ειπα ωρα και μερος εφυγα με υφος νικητη.

Χευ παιδιαα! Εξελιξεις! Χμ. Χμ.
Το επομενο επεισοδιο θα ανεβει αυριο λογικα και εχουμε διαφορες νεες πληροφοριεςς! Anyway, see ya!
Luv you

~KM.

Από άγνωστοι, γνωστοί.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon