Γυρισα σπίτι και ξαπλωσα στο κρεβατι αφηνωντας εναν αναστεναγμο.
Τι μου εχει κανει αυτη η κοπελα; θεε!
Σκεφτοντας για την Ιωαννα και το πως θα την κανω δικια μου, με πηρε ο υπνος.Ξυπνησα απτο ενοχλητικό ήχο κλησης μου. Η μαμα μου!!
Ε-Γεια σου μαμα!
Μ- Γεια σου Γιώργο μου.. Ειπε με κουραση στη φωνη της.
Ε- μαμα, συμβαινει κατι;
Μ- εε..ο-οχι γιε μου καλα ειμαι..
Ε- οχι μαμα! Δεν εισαι καλα! Τι εχεις;
Μ- αγορι μου ειμαι στο νοσοκομειο, δεν ειναι κατι σοβαρο ομως..
Ε- Μαμα γιατι πηγες στη Γερμανια; ειπα, ενω ειχα βουρκωσει αφου γεμισα με υποψιες για την υγεια της μαμας μου.
Μ- γ-γιε μου σε κλεινω θα τα πουμε απο κοντα!
Ε- ΜΑΜΑ!ΜΑΜΑ ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ!!
-μου το εκλεισε-
Μεσα σε δευτερολεπτα αρχισα να κλαιω..με λυγμους. Δεν το πιστευω. Αν τη χασω; οχι οχι.. Δεν πρεπει να σκεφτομαι ετσι!!Πηρα τηλεφωνο τον Δημητρη. Μεσα σε 5 λεπτα ηταν σπιτι μου. Αυτος ειναι φιλος.
"Ελα ρε Γιωργο τι εγινε;" "Η-η μανα μου ρε.. Ειναι σε νοσοκομειο στη γερμανια!" ειπα ενω τα ματια μου ηταν πρισμενα απτο κλαμα.. Σαν γκομενα κανω αλλα χεστηκα.. Μια μανα την εχω..
"Σοβαρα ρε μαγκα; πωω τι εχει η κα Αρετη ;"
"Ελπιζω οχι κατι σοβαρο ρε μαλακα..αλλα σε νοσοκομειο της γερμανιας δεν πας για απλα χειρουργεια!"
"Εχεις δικιο ρε φιλε.. Αλλα μην σκεφτεσαι ετσι. Θα σου εξηγησει η ιδια. "
"Ενταξει ρε Μιτσο.. Θενξ ρε. "
"Τιποτα ρε. Για αυτο ειναι οι φιλοι",
Καναμε τη γνωστη μας χειραψια και εφυγε.
Παλι μονος.Ξυπνησα το πρωί με πονοκεφαλο. Απτο πολυ κλαμα.
Σηκωθηκα, εβαλα ρουχα και πηγα στο μπανιο. Σκατα ειμαι. Αλλα χεστηκα, σαν πωε νοιαζεται κανεις για μενα;
Εβαλα λιγη κολωνια και βγηκα απτο σπιτι χωρις να φαω πρωινο. Εχω να φαω απο χθες το μεσημερι αλλα νομιζω αντεχω.Φτανοντας στο σχολειο, εντοπισα τη παρεα μου, ο Δημητρης εχει αγκαλια τη Χριστινα και ολα τα λιγουρια τη πεφτουν στην Ιωαννα νομιζω. Την εχουν περικυκλωσει, δεν την βλεπω.
Πλησιαζω και ναι, ειναι αυτη. Την εχω καρφωσει με τα ματια μου, επιτελους δειχνει τη σωματαρα της. Φοραει ενα μαυρο κολλητο τζιν με ενα μαυρο μπλουζακι,ενα καρο πουκαμισο δεμενο στη μεση και ενα ζευγαρι all star. Ειναι πανεμορφη!
"Ρε μαλακα!!" δεν ειχα συνειδητοποιησει πως την κοιτουσα τοση ωρα και ειχε τρομαξει, με το δικιο της η κοπελα.
"Γ-γεια σου Ιωαννα" "Γ-γεια"
Οταν ανταλλαξαμε αυτες τις κουβεντες χτυπησε το κουδουνι.Επιτελους τελειωσε η τριτη ωρα!
Νιωθω λιγο ζαλισμενος.. Μαλλον επειδη δεν εχω φαει τιποτα."Θες να μου πεις τι ειχες σημερα;"μου ειπε
"Εσυ θες να μου πεις που πηγαν οι σεξυ φορμες σου;" της απαντησα ενω σταματησμε και την κοιταξα στα ματια. Αυτα τα ματια.
"Εμενα μου ειπε ενας ομορφος να βγαλω τις φορμες και να βαλω κατι καλυτερο.. Να μαι!"
"χμμ, ομορφος εε;"Χαμογέλασα πλατιά και έκανε και αυτή το ίδιο.
"Τι κάνεις μετά το σχολείο;" Ωχ φίλε το είπα επιτέλους. Δεν ξέρω γιατί κολλάω να της πω να βγούμε. "Εμμ, αν εννοείς να βγούμε δεν μπορώ." "Άλλη μέρα;" "θα δούμε" ειπε και συνέχισε να προχωράει. Γαμώτο.Μετά από αυτό δεν ξανά μιλήσαμε σήμερα καθόλου. Απλά ρίχναμε ματιές με νόημα. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν θέλει να βγούμε.
Καλά δεν μπορώ να ασχοληθώ πολύ σήμερα. Πρέπει να μάθω για την μαμά μου σήμερα. Όσο δινατον πιο γρήγορα. Αν είναι ανάγκη θα πάω στην Γερμανία να την βρω.
Γύρισα σπίτι και είδα την βαλίτσα της μάνα μου ακουμπισμένη στην γωνία. Ήρθε! Έτρεξα μέσα στο δωμάτιό της. Ήταν εκεί.
"Μαμά! "
"Αγόρι μου ήρθες!"
"Πες μου τι έχεις τώρα."
"Θα σου πω, αλλά όχι τώρα"
"Είπα τώρα!"
"Καλά.. κάτσε κάτω" μου έδειξε το κρεβάτι.Ελπίζω να μην έχει κάτι σοβαρό..
Γειααα σας!!τι λετε να εχει η κα Αρετή - μαμα του Γιωργου;;
Θα μαθουμε στο επομενο!!
Stay tuned.
Luv you.~KM.
ESTÁS LEYENDO
Από άγνωστοι, γνωστοί.
Novela JuvenilΟ Γιώργος και η Ιωάννα. Δύο παιδιά στο ίδιο σχολείο με άλλες παρέες και ενδιαφέροντα αποφασίζουν τυχαία να συμμετέχουν στο ίδιο θεατρικό. Τι θα γίνει όταν θα γνωριστουν; Συμπαθιούνται ή θα μείνουν για πάντα δυο ξένοι;