Capitolul 5

1.9K 183 20
                                    

De ce totul îmi pare atât de familiar? Muzica puternică ce răsună în boxe este acompaniată de fumul excesiv de țigară, creeînd ceea ce toți numim o petrecere perfectă! În trecut, eram adepta acestui mod de a-mi petrece timpul liber. Îmi pierdeam zilele și nopțile printre aburii denși ai alcoolului. 

Înaintez încrezătoare prin mulțimea de oameni. Privirea îmi cade spre Lucas, ce stătea sprijinit de unul dintre pereți, privind dezinteresat petrecerea. Parcă simțindu-mi privirea, ochii săi glaciari se îndreaptă spre mine, zâmbind arogant. Ochii mei continuă să inspecteze încăperea, privind-o cu ceva mai mult interes pe însoțitoarea lui. O fată blondă, frumoasă, cu niște ochii mari de jad stătea agățată de brațul său. Nu zicea Lucas că nu are iubită?

- Cauți pe cineva?

De nicăieri, cei doi apar lângă mine. Vorbele fetei îmi readuc aminte de motivul principal al venirii mele aici- Samantha și Aria. După discuția aprinsă dintre mine și Aria nu am mai avut ocazia să discut cu cele două. 

- Îmi caut prietenele! Nu le găsesc pe nicăieri și ar fi trebuit să fie aici!

Îmi arunc din nou privirea prin mulțime, dar degeaba. Nici urmă de cele două fete.

- Le-am văzut acum câteva minute. Cele două cred că au cam întrecut măsura paharelor, iar doi băieți s-au oferit... să le ducă la culcare!

Înțeleg tenta din spatele cuvintelor sale și pufnesc resemnată. 

- Deci tocmai mi-a fost trasă clapa de cele mai bune prietene! Minunat!

Cei doi izbucnesc în râs. Râsul lui Luke, acesta, sincer și deschis, sună asemeni unui cântec. Zâmbesc și eu ușor, încercând să mă relaxez. Doar e o petrecere!

- Bună, mă bucur să te văd aici!

O altă voce răsună în spatele meu și mă întor, dând de colega mea de cameră. Karra arăta ravisat într-o rochie de albastră de mătase, ce scot în evidentă bustul ei generos.

- Și eu, mă bucur să te văd, Karra! Și ce face o fată ca tine pe aici, singură?

Zâmbește și îmi răspunde dulce.

- Caut și eu un băiat! 

- Nu toate căutăm? 

Ambele izbucnim în râs. Mint, nu caut niciun băiat. Am ajuns la concluzia că e mai bine să te descurici singur în viață. Sentimentele de fac vulnerabil, te fac o țintă pe două picioare.

- Din fericire acea căutare pentru mine a luat sfârșit! Îl cheamă Kevin!

- Ce nume drăguț, să vă țină! Este o relație de lungă durată, sau?

- Da, avem. Mai avem câteva zile și facem trei ani!

- Pare o relație serioasă, felicitări!

Îi simt privirea arzătoare a lui Lucas și îl privesc și eu. Cred că trec minute bune pe lângă noi, singurul lucru de care sunt perfect conștientă fiind intensitatea din ochii săi superbi, ușor asemănători cu ai mei.

-Tu cât ai ținut cel mai mult o relație ? Și apropo ,sunt Allyson , sora lui Luke !spune ,dând mana cu mine

-Jennifer ! Și un an !spun ușor amuzata . Dar a ta ?

-Doi ani și încă tine !spune zâmbind ușor

-Adică sunt singura fără iubit de aici ?glumesc eu cu ele .

Ele încep sa rada și dau afirmativ din cap .

-Nici eu n-am iubita !intervine Luke

-Perfect ,acum nu mai sunt cea mai patetica de aici !spun și rad

-Ce semnifica tatuajul tău ?mă surprinde Allyson cu întrebarea ei

Am un tatuaj cu un doua păsări una alba si una neagra și mesajul Free

-L-am făcut în amintirea unui prieten vechi !spun,zâmbind amara amintindu-mi de Collin. Eram cei mai buni prieteni . Relația mea cu el era una speciala ,era mult mai mult decât a mea de acum cu Sam și Aria ! Eram cei mai buni prieteni ,îmi era ca un frate ! spun și oftez

Pot observa socul de pe fetele tuturor

-Îl cunoști pe Collin ?mă întreabă Karra ,surprinsa

-Da,l-am cunoscut !spun ,oftând din nou

Toți de uita cu ochii mari la mine , bine deja devine ciudat ...

-Ok eu trebuie sa plec ,pa !spun și plec

Luke P.O.V

Eu ,cu sorămea și cu Karra ne uitam încă spre Jenn cum se îndepărtează . Nu pot sa cred...ea e fata de care ne zicea Collin ? Nu îmi vine sa cred...ea e fata pe care o iubește Collin ?

Îmi întorc privirea în spate și dau de....

Hey ,scuze pt. greseliile gramaticale, dar capitolul e scris la 23:45 ~_~

Kiss :***

Semne mortaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum