CAPITOLUL 3:
"VITEZA? HAI PE BUNE?"O fată imbracată sumar apare în fața noastră. Toți suntem aliniați la start, așteptând ca steagul din mâna fetei să atingă șoseaua.
- Trei, doi, unu! Start!
Când steagul coboară, apăs cu putere accelerația și pornesc, ceilalți fiind în fața mea. Nu îmi fac griji, oricum o să câștig cursa aceasta.
- Luke, dragule, acum o să vezi cum este să pierzi pe cineva drag, iubitule!
Înainte de cursă, m-am strecurat și i-am tăiat frânele Jessicai. La viteza cu care ne deplasăm nu are cum să supraviețuiască.
- Succes îți urez, blondo!
Îi depășesc fără prea mult efort pe ceilalți și trec fără probleme linia de sosire, prima.
Mașina Jessicăi nu se oprește, ci trece în viteză pe lângă mine, ca mai apoi să se răstoarne. Ne dăm toți rapid jos din mașini, alergând spre mașina ei. Collin a reușit să o scoată de acolo exact înainte ca mașina să explodeze. Firar!
- Jessica, mă auzi?
Era inconștientă. Pulsul îi era slab, iar respiratia tăiată.
- Cineva să cheme o ambulanță!
De data aceasta eu vorbesc. Chiar dacă îi doresc moartea, trebuie să mușamalizez cât mai bine aceste sentimente. Nu trebuie să se prindă nimeni că eu sunt de vină pentru starea ei.
- Este numai vina ta!
Glasul lui Luke aruncă vorbe cu venin spre... Mike? Hah, perfect!
- Nu eu i-am tăiat frânele!
Mike îi aruncă o privire plină de ură, pumii săi fiind strânși și gata de atac.
- De unde știi că i-au fost tăiate frânele atunci?
Întrebarea mea ironică îl determină să vină spre mine.
- Tu ai fost, nu? Ai vrut să te răzbuni pentru ce ți-a făcut Luke, așa-i?
Destept băiat. Păcat că se afundă și mai tare cu fiecare vorbă rostită.
- Ce mi-a făcut mie Luke? Este ceva ce ar trebui să știu?
Aleg să fac pe proasta, deoarece ei nu trebuie să afle de planul meu. Nimeni în afară de mine și Megan nu trebuie să știe.
- De parcă nu ai aflat! Inocenta și drăguța de Jennifer!
- Despre ce naiba vorbești, idiotule? Jessica e inconștientă, aproape moartă, și ție îți are de nimicuri?
- Nimicuri pe dracu!
Mike pleacă nervos, luându-și mașină și demarând în direcția opusă. Ce fraier, se afundă singur în rahat.
- Vom discuta altădată despre acest subiect, acum hai la spital!
Luke doar dă aprobator din cap, apoi dă să meargă după mașină. Calmul lui mă enervează, mă agită.
CITEȘTI
Semne mortale
ActionJennifer, fata iubitoare de acțiune, de motoare, de curse, are o viață plină de aventură. Aceasta avea și o pasiune totală pentru semnele de cerneală ce pătează pielea, pentru tatuaje. Ce se întâmplă când tocmai pasiunea ei interzisă ajunge să distr...