Cu pași grăbiți mă îndrept spre clădirea din sticlă ce se întinde în fața mea. Ușa îmi este deschisă de unul dintre angajați, ce îmi zâmbește formal.
Tocmai am intrat în sediul organizației mele.
- Domnișoară Stone, aveți pe birou noile cazuri de viol și răpire din ultimul timp!
Unul dintre oamenii de teren ai echipei, Amber, tocmai mi-a umplut biroul de rapoarte, în tocmai cum i-am cerut.
- Mulțumesc mult, Ambar! Îl poți chema pe Scott aici?
-Desigur!
Mă așez pe scaunul meu rotativ și admir priveliștea ce se întinde în fata ochilor mei. Biroul meu este unul dintre cele mai bine plasate locuri din oraș, având o vedere ireal de frumoasa asupra Californiei. Acum câțiva ani nici nu as fi visat la așa ceva.
Aud cum ușa este deschisă, dar nu mă întorc, știind deja cine este.
- M-ai căutai Jennifer?
Vocea lui răgușită de la tutun se aude clar, provocându-mă să îmi intorc privirea spre el.
- Da, Scott. Ai terminat rapoartele?
-Aproape! Mai am de cercetat un om, care s-a făcut dispărut! Oamenii mei îl caută, dar nimeni nu stie unde este. Nu a spus nimic nici familiei, nici prietenilor, nimănui.
Un gust amar, alături de o senzație de deja-vù mă lovesc din plin, retrăid din nou momentul când Luke a plecat. La fel ca acel om, nici el nu a spus nimănui. M-a distrus puțin câte puțin pe zi ce trece.
După aceea, o altă veste m-a dat peste cap. Familia mea, mama, tata, frații mei, au fost asasinați. Tot ce se știa despre criminali este ca aveau un tatuaj... acel tatuaj blestemat.
Vreau să i-o plătesc cu aceeași monedă. Vreau răzbunare. Îi vreau sângele printre mâinile mele.
Simt o durere acută de cap. Îmi trec mâna rapid printre firele de par blonde și oftez zgomotos.
Scott știe ca urăsc să primesc astfel de vesti. Poate acel criminal este unul dintre ei, Lucas sau grupul său idiot!
-Jennifer, te simți bine?-Da, sunt bine Scott!
-Te-ai cam albit la fața! Îți aduc un pahar de apa!
Acum el nu mai vorbea în numele unui angajat oarecare, ci a viitorului meu logodnic. S-a întâmplat acum puțin timp. Aveam o întâlnire de urgență, deoarece Scott a zis tuturor ca trebuie de ne dea o veste importantă. Când am pășit în restaurant el mi-a dat inelul, exact ca în acele scene siropoase din filme. Am spus da, dar nu știu dacă el este făcut pentru mine. Nu ne cunoaștem decât de câteva luni, dar de atunci stăm împreună. Cliseeic sau nu, totul a început cu o prietenie frumoasă. Mi-a fost alături când totul s-a năruit în jurul meu, m-a tras din întunericul în care mă afundam. Sau așa credea el.
CITEȘTI
Semne mortale
ActionJennifer, fata iubitoare de acțiune, de motoare, de curse, are o viață plină de aventură. Aceasta avea și o pasiune totală pentru semnele de cerneală ce pătează pielea, pentru tatuaje. Ce se întâmplă când tocmai pasiunea ei interzisă ajunge să distr...