Capitolul 10

1.8K 173 50
                                    

Luke și Collin aveau agățate de gat câte o blonda. Decid sa îi ignor și sa mă îndrept spre motorul meu.

-Jennifer!aud o voce și toți își îndreaptă privirea spre mine, inclusiv Collin și Luke ce se uitau atent la mine

-Ce vrei Ashton?îi scuip în fata și pot observa nedumerirea de pe fata băieților .

-Ce vreau?rade . Ce vreau? Asta vreau!spune și scoate un pistol și mi-l flutura prin fata ochilor .

Nu mai stau nici o secunda și îl lovesc peste mana, astfel pistolul cade la picioarele mele . Nu mă opresc aici îi mai dau doi pumni până nu se mai poate tine pe picioare și îi dau și un picior în burta pentru a cădea pe jos .

Iau pistolul și mă uit în jur. Toți se uitau șocați la mine, inclusiv Mike care are și el o roscata lângă el.

-Nu aveți alta treaba decât sa stai și sa va holbați la mine? Hai valea! spun și toți se întorc la ce făceau înainte .

-Cum ai făcut asta?aud o voce în spatele meu și dau de Luke.

El se uita cu atenție la mine, iar blonda de la gatul lui mă străpungea cu privirea ei acida .

-Cu talent!spun ironica și mă întorc pe călcâie și dau sa plec dar sunt apucata de mana de către cineva .

-Stai! Trebuie sa vorbim!spune și realizez ca e Collin

-Ce mai e de discutat? După mine povestea e al naiba de clara. Am fost prieteni foarte buni, apoi tu ai murit din senin și eu am plâns ca o proasta ce sunt după tine, apoi după câțiva ani mă trezesc cu tine și ce îmi spui , scuze? Asta e josnic. îi scuip în fata .

-Jennifer, de ce nu asculți niciodată? mă întreabă și eu oftez

-Ce e de ascultat?îl răspund acid .

-Bine gata! Nu va mai certați aici! Cursa începe în 10 minute.apare Matt și ne informează

Eu mormăi ceva nici de mine înțeles și plec, acum chiar am nevoie de viteza și de adrenalina aia câte îmi curge prin vene de fiecare data când calc accelerația.

Luke P.O.V

Jennifer bombăne ceva apoi pleacă. În ultimul timp Jennifer ne-a evitat și am observat asta. Toți am căzut de acord sa o ignoram la fel cum face și ea, dar acum Collin a răbufnit și nu știu de ce, dar mă deranjeaza.

Apoi îmi amintesc de blonda de la gatul meu, iar ea îmi arunca priviri dulci, dar oricât se schimonoseste asta din brațele mele, tot Jennifer e mai drăguță, dar nu vom putea fi niciodată împreună, nici măcar prieteni, eu am un scop pe care vreau sa îl ating cu orice preț.

-Poți sa pleci!țipă Collin la fata agățată de gatul lui.

Ea se uita cu teama la el, și pleacă, după ea fiind și colegele ei.

-Voi ați văzut cum la bătut pe Ashton? E cel mai puternic din Gifs, și a fost bătut măr de către Jennifer, eu spun sa lăsați planul de o parte și așa suspectează ceva! spune Mike

-Ție frica de Jennifer?rad eu de el. Tot o fata e și a fost crescuta în puf și sclipici, iar ce a făcut ea împreună cu parintii ei nu va rămâne nepedepsit, indiferent de cât îmi va lua, pot aștepta și ani, dar când va veni momentul vor plăti și parintii ei isi vor pierde micuța prințesa!spun, deși nici eu nu sunt convins de ce am spus.

Mike se uita caș la mine, iar Collin avea fata roșie. Vine spre mine și îmi da un pumn în fata, urmat de încă unul și încă unul.

-De unde naiba ti-a venit ideea ca a ea a fost implicata în toată prostia asta? Ea e complet nevinovata! Și dacă o mai faci vreodată așa te omor cu mâinile mele! Ai înțeles? scuipa Collin spre mine și eu mă uit surprins la el

-Stai o secunda...ea nu are nici o legătură cu toată prostia asta? Ea nu făcea pe proasta când ne întreba de tatuajele astea?întreb nedumerit.

-Nu!spune el categoric .

Nu apuc sa mai spun altceva ca în spatele nostru se aude o bubuitura și când mă întorc văd....

Hey dragilor :* Ce mai faceți?
Știu ca aceasta carte e plina de suspans, dar nu am ce face... dați vina pe LittleBatwoman593 , ea mi l-a prezentat :)

Semne mortaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum