În schimb a mers spre Collin și i-a dat un pumn în fata ! Nu pot sa cred...chiar i-a dat un pumn în fata?
Luke intra în mașină și fără sa spună altceva începe sa facă slalom printre mașinile de pe autostrada .
-De ce ai făcut asta?mă ia gura pe dinainte ,iar ochii lui albastrii acum sunt îndreptați spre mine .
Mă studiază din cap pana în picioare și înghite în sec ,apoi se concentraza pe drum.
-Asa mi-a venit!primesc într-un sfârșit răspunsul și pufnesc nervoasa .
-Așa ti-a venit ? Aproape i-ai spart fata !spun ,el rânjind ușor
-Nu aproape ! Ci total ,iubito!spune eu inecandu-ma și începând sa respir sacadat .
Iubito? Mi-a spus ,iubito? De ce m-ai spune Luke așa ? Poate pentru ca te place prostuto . Proasta ești tu ! Realizezi ca suntem aceiași persoana ,nu-i asa ? Taci naibii din gura!
-Jennifer?
-Mhm...ce e ?
-Am ajuns !spune și îmi iau privire din spre pantofii mei și mi-o îndrept spre fereastra .
-Ok,multumesc ca m-ai adus !spun politicoasa și dau sa plec ,dar mă prinde de încheietura și cad peste el. Ochii lui sunt fixați în ai mei și din instinct mi-am umezit buza inferioara . Respirația lui mentolata se răsfrânge pe fata mea, el având capul îngropat în parul meu ,parcă așteptând vre un semn de la mine...
Dau sa mă ridic ,dar mana lui îmi cuprinde talia și mă trage înspre el acum fiind de-a dreptul lipita de el.
Reușesc sa scap din strânsoarea și ies val-vârtej din mașină ,trântind portiera cu toată forta mea și indreptandu-ma spre camera de cămin .
Deschid ușa ,dar Karra nu era acolo în schimb un bilet trona pe patul ei . M-am dus spre el și am observat ca era numele meu scris pe el . De ce mi-ar fi scris Karra o scrisoare ? Deschid scrisoarea ,dar chiar atunci ușa este trântita și când mă întorc dau de ....
Nu am inspirație DELOC . Pfoai...aceast capitol e groaznic -___- . Sper ca totuși sa va placa:) Next-ul îl voi pune când îmi revine inspirația :)
⚠Capitol needitat ⚠
CITEȘTI
Semne mortale
ActionJennifer, fata iubitoare de acțiune, de motoare, de curse, are o viață plină de aventură. Aceasta avea și o pasiune totală pentru semnele de cerneală ce pătează pielea, pentru tatuaje. Ce se întâmplă când tocmai pasiunea ei interzisă ajunge să distr...