Capitolul 9

1.7K 163 21
                                    

》Needitat《

Și pe ea intra un băiat necunoscut mie, cu ochii în lacrimi și arătând groaznic. Fata lui este alba ca varul și are un ochi vânat .

-Unde e Karra?e primul lucru pe care îl spune, având privirea ațintite spre patul ei .

-Nu știu...când am venit nu era aici!spun,iar el oftează și se așează.

-Cine ești?îl întreb, iar el îmi arunca un zâmbet ironic,rece .

-Kevin!spune, iar parcă totul se mai clarifica .

Decid sa nu mai spun nimic și sa deschid scrisoarea.

Fereste-te de noi. Nu mai sta în preajma noastră. Vor sa te distrugă, fugi cât de țin picioarele.

Mai citesc de câteva ori scrisoarea, fără sa înțeleg mare lucru . Noi? Cine face parte din acest noi?

-Cred ca ar trebui sa plac...spune și da sa plece, dar e oprit se vocea mea.

-Stai!tip, iar el se întoarce cu fata la mine. Ce s-a întâmplat cu Karra?îl întreb, iar fata lui se întunecă.

-A murit!spune, iar eu îl privesc cu groaza

-Cum?îl întreb, iar el oftează

-A fost ucisă!spune, gesticulând cu mâinile .

Mă uit cu atenție la el. Are acel tatuaj . Poate la asta se referea Karra, sa mă feresc de oamenii cu acel tatuaj . Adică și de Luke. De ce te-ai gândit tocmai la el? Și Collin îl are ! Apari în cele mai nepotrivite momente! Prezenta la datorie și nu încerca schimbi subiectul, îl placi! Ba nu! Ba da! Ok, crezi ce vrei, pa!

El îmi mai arunca o privire și pleacă, lasandu-ma cu gândurile mele. Karra chiar a murit? Îmi va fi dor de micuța blonda.

După o săptămână

Mă așez la una dintre mesele din cantina, unde se afla și Aria și Samantha, și mă uit în jur.

Luke, Collin și Mike au privirea ațintită spre mine, iar eu înghit în sec. De când Karra a murit i-am evitat, pe toți cu acel tatuaj.

Collin a încercat sa vorbească cu mine de careva ori, dar eu l-am ignorat . Luke nu s-a mai apropiat de mine de atunci și nici nu as vrea sa o mai facă. Doar când mă gândesc la momentul ăla din mașină mă apuca un fior. Cu Mike, chiar dacă nu s-a întâmplat nimic special,prefer îl ignor, pana la urma e unul dintre ei.

-Jennifer? Ne auzi?țipă Aria la mine și îmi întorc privirea spre ea

-Ce e? Ce urli așa? tip la ea

-Te întrebăm dacă vi la petrecerea organizata de Lorena!

-Sigur, unde e și la ce ora?întreb, iar Sam chicoteste

-Pe strada Wallanby, casa 34, la ora 07:00 pm!spune, iar eu aprob

-Voi fi acolo!spun și plec, deoarece am chef de putina viteza acum .

Când ajung acolo le văd motoarele lui Luke și Mike parcare chiar lângă pista, alături de încă 4 motoare pe care nu le-am mai văzut pe aici.

Las motorul la o distanta rezonabila de ale lor și mă îndrept spre Matt, ca sa văd ce curse sunt azi.

-Buna, Matt! Ce curse sunt?il întreb, iar el îmi întinde o foaie

O studiez puțin și îmi scriu numele pe ea, rânjind. Îl voi bate măr pe Luke, Mike și Collin și pe încă trei fete de care nu am mai auzit sa fi venit pe aici.

Las lista și mă întorc, și văd ceva care îmi taie respiratia...

Hey, ce faceți ?

Semne mortaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum