Și pe frații ei. Mă uit terifiat la cadavre și ceilalți au aceiaș expresie. Le adunam și le ardem în pădurea din spatele casei. Trebuie sa plecam, sa plecam cât mai departe.
Jennifer
Am ajuns acasă și m-am trântit în pat. Tip în perna și oftez, îndepărtându-mi parul de pe fata. De ce a reacționat Luke așa? Parcă ar fi vrut sa-l strângă de gat!
Luke este un tip foarte straniu, dar am început sa țin la el și la naiba... îmi place de el oricât as încerca să nu îl plac.
Aud un sunet asurzitor și mă trezesc din visare, uitandu-ma buimaca la ecranul telefonului meu.
Este deja foarte târziu și observ ca frații mei nu s-au întorc încă acasă. Mă uit la mesajul primit și văd o reclama. Îmi dau ochii peste cap și îl apelez pe Matt, dar nici un răspuns. La fel s-a întâmplat și cu Dean. Poate știe Collins unde sunt!
Îl apelez și pe el și după dau tonuri îmi raspunde:
-Alo, buna Jennifer! Ce mai faci? mă întreabă el, cu o voce al naiba de prefăcută.
-Collin ști unde sunt frații mei?îl întreb, iar el înghite în sec.
-Vei fi bine Jennifer, vei fi bine! Îmi spune și îmi închide.
Asta a fost ciudat! Îl mai sun de câteva ori și nimic! Îl sun și pe Michael, dar nici el nu răspunde. Când sunt pregătită să mă las păgubașă, o bătaie scurta în ușă răsună în toată casa și eu oftez, îndreptându-mă spre ușa. Poate or fi frații mei. Deschid puțin ușa și pe ea intra Luke, cu niște ochi reci, aproape înghețați.
-Îmi pare rău! spune și vine amenințător de aproape de mine și își zdrobește buzele de ale mele, într-un sărut sentimental.
Nu am avut parte de multe, dar acesta pare unul ciudat, ca de adio!
Se desparte de mine și pleca pe ușa, fără alte ocolișuri, lasandu-ma complet bulversata.
Dimineața
Mă trezesc dintr-un somn dulce și mă duc leneșă spre baie. Îmi fac rutina și mă îmbrac în niște haine la nimereala.
Mă duc spre campus și o văd pe Allison cu ochii în lacrimi. Mă duc spre ea și îmi sare în brațe.
-Ce s-a întâmplat?o întreb
-Luke...spune și bufnește în plâns.
-Ce s-a întâmplat cu el?o întreb, simtind cum inima îmi cade în stomac.
-A plecat...
Nu pot sa cred ca am terminat aceasta carte. Va mulțumesc pentru fiecare vot și comentariu :** (scz. pentru final)
Vă spun de acum ca aceasta care nu va avea alt volum, dar mă veți găsi la noua mea carte, A double life :*Nu aruncați cu roșii !
Kiss :***
§tar2905
CITEȘTI
Semne mortale
ActionJennifer, fata iubitoare de acțiune, de motoare, de curse, are o viață plină de aventură. Aceasta avea și o pasiune totală pentru semnele de cerneală ce pătează pielea, pentru tatuaje. Ce se întâmplă când tocmai pasiunea ei interzisă ajunge să distr...