Capitolul 3 - Cine te crezi?

13.1K 832 40
                                    


Michelle...

Petrecerea la care fusesem cu două zile în urmă îmi crease o stare extraordinară,terminasem cursurile şi mă îndreptam cu paşi vioi spre cafenea. Ziua de azi urma să fie bună perfectă chiar, aveam eu o presimţire.Îmi făcusem câţiva prieteni noi care deşi la început m-au privit cu oarecare reticenta ,la sfârşitul petrecerii eram cei mai buni prieteni. Aproape că îmi uitasem numele, din "Amazoano" nu m-au scos.Îl cunoscusem şi pe băiatul pe care îl bătuse J.D la petrecerea lui. Un băiat firav slăbuţ nu mai înalt decât mine brunet cu ochi căprui părea de treabă .Rick a fost un adevărat gentelman toată noaptea a vorbit frumos cu mine fără să mai facă vreo aluzie ,l-am cunoscut şi pe Josh iubitul lui Kassie care era un adevărat comediant.Am râs la glumele lui atât de mult că mă durea burta.Kassie avea noroc era un băiat de nota zece şi se vedea de la o poştă cât de mult o iubeşte.El lucra ca reporter la o televiziune locală şi îşi merita postul pe deplin. Se vedea că este dedicat muncii lui şi îi plăcea ce face.

Pe J.D nu-l mai văzusem de vineri dimineaţa şi eram foarte fericită nici la petrecere nu îl văzusem ,mai bine ,chiar nu aveam chef să îmi stric bună dispoziţie.Pentru petrecere îmi cumpărasem o rochie verde cu bretele late mulată pe corp deasupra genunchiului şi o pereche de balerini asortaţi.Kassie îşi puse iar în practică talentele de coafeza şi make-up.Îmi făcuse o împletitură complicată amintindu-mi de Clarisa ,sora mea, care avea şi ea o înclinaţie pentru lucrurile astea dar şi de Marina căreia îi plăcea la nebunie să machieze.

Mă distrasem incredibil şi promisesem că voi ieşi cu ei într-o zi în mall să bem împreună o cafea.

Intru în cafenea cu zâmbetul până la urechi dar mă pleoştesc automat, la prima masă cu spatele la mine nu e nimeni altul decât J.D pe care nu trebuia să îl văd ca să îmi dau seama că el este.Fiorul de pe şira spinării îmi dădea de înţeles.Era însoţit de Alexi îl recunoscusem după claia de păr blond şi ciufulit.În faţa lor mai erau încă doi băieţi care din clipa când am intrat au rămas cu ochi pe mine privindu-mă că proştii atrăgându-i atenţia şi lui J.D.

- Ia te uita ,spune el întorcându-se cu faţa spre mine,aragaz cu patru ochi a decis să îmi strice ziua.Nu pot să scap de tine nicăieri nu?îmi spune privindu-mă răutăcios.

Decid să îl ignor,s-a dus dracului ziua mea perfectă,şi trec pe lângă masa lor fără să mă întorc.Îmi muşc limba până la sânge ca să mă abţin şi să nu spun ceva regretabil dar el mă apucă de mână oprindu-mă.

- Nu ai mai venit pe la mine! Te-am aşteptat ,gol!

- Mda ,spun zâmbind ironic,de parcă ai avea ce să îmi arăţi!

Eiii na uite că iar am comis-o chiar nu pot să-mi ţin gura închisă.O să îmi cumpăr o bandă adezivă lată şi o să o port în poşetă ca să îmi lipesc gura şi să nu mai scot vreo prostie pe ea.

Ochii i se întunecă deodată făcându-se parcă mai negri şi îmi strânge degetele în mâna lui mare făcându-mă să icnesc de durere.

- Dă-mi drumul brută! strig eu cam tare probabil pentru că toţi clienţii se întorc şi mă privesc uimiţi.

- De ce tot apari în calea mea?Ţi-am spus doar că nu vreau să te văd.

- Ooo daa sigur stai să vezi,uite chiar acum o să plec! Să îţi satisfac ţie poftele! îi spun în zeflemea smucindu-mă din încleştarea lui de oţel.

- Nu mi-ai răspuns .Ce cauţi aici?

- Pe dracu James,aici lucrez!îi zic oftând.

- Cum mi-ai spus?

Din Greșeală  (Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum