Capitolul 23 - O zi cu tine...

10K 499 22
                                    

Dedic acest capitol unei scriitoare pe care abia am descoperit-o spre rușinea mea. Vă rog să citiți cărțile extraordinarei scriitoare AnaBoleyn9 .

Michelle...

   În urmă cu șase săptămâni...

Sărutul pe care i l-am dat lui Ashton mi-a umplut inima de liniște,simțeam că alături de el voi fi bine,deși în același moment un fior rece m-a trecut și pielea mi s-a făcut de găină. Am scrutat întunericul cu privirea în căutarea lui cu groază că poate m-a văzut dar nu era nicăieri. Probabil începusem să o iau razna să îi simt prezența chiar și când nu era lângă mine. L-am îmbrățișat strâns i-am mulțumit pentru întelegere urmând să îi dau răspunsul a doua zi când va veni după mine.

Am urcat scările liniștită,împăcată încercând să alung senzația aceea neplăcută,nu apuc să bag cheia în ușă că aceasta se deschide brusc. Kassie mă privește zâmbind cu gura până la urechi probabil că mă văzuse sărutându-l pe Ashton pe fereastră.Bănuielile mi-au fost imediat confirmate aceasta sare la gâtul meu țopăind,mă trage în pat și așa începe interogatoriul.

- Și cum sărută,cum cum? E bun ? E bine? Adică buzele alea sunt pe atât de divine precum par?

- Pfff,zâmbesc timid,da a fost...bine.

- Sărută mai bine ca J.D?

- Kassie,te rog,nu vreau să fac comparație între ei.

- Ei haide nu poți să îmi satisfaci curiozitatea nici măcar puțin? Până la urmă te-ai sărutat cu cei mai sexy băieți din lume. Măcar atât poți face pentru mine,te rooog,spune pe un ton plângăreț afișând o față de bebeluș nevinovat.

- Păi,chiar nu pot compara,adică,cu Ashton a fost ceva ce aduce mai degrabă cu un pupic doar ne-am atins buzele a fost dulce în timp ce cu Dean a fost,ăăă mai pasional mai fierbinte.

- Waw,suspină ea,te invidiez.

- Ar trebui să îți fie rușine,peste câteva zile te muți cu Josh și tu salivezi la Ashton.

- Ți-am mai spus Micky,m-am logodit nu am murit. Atâta vreme cât este platonic nu fac rău nimănui. Oricum nu l-aș înșela niciodată pe Josh,îl iubesc prea mult,dar să fim serioase Ashton și J.D sunt visul oricărei femei. Frumoși,sexy,pasionali,căci se vede de la o poștă cum emană virilitate prin toți porii, bogați ,deștepți. Mai are rost să continui? Pot să o țin așa până mâine!

- Nu e nevoie,am prins ideea,zic râzând. Acum dacă nu te superi vreau să mă apuc de tocit așa că te rog încetează cu fanteziile.

- Știi cum se spune "Ce-i frumos și lui Dumnezeu îi place".

- Asta se zice despre femei în general!

- Facem o excepție în cazul lor ,evident merită.

- Ești nebună!

- Știu dragă,mi s-a mai spus!zice râzând în hohote.

Restul serii l-am petrecut îngropată în cursuri,aveam mult de învățat așa că mi-am blocat orice gând care îl includea pe Dean sau Ashton și am învățat până am adormit. Evident că în somn nu m-am putut controla și Dean și-a făcut din nou de cap prin visele mele.

Din Greșeală  (Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum