Capitolul 33 - Am trecut peste!

8K 474 60
                                    


Dedicat drăguței AmiraEmerson în semn de mulțumire pentru minunata copertă.

Michelle...

Meditez și mă gândesc la ce voi face în continuare, următoarele persoane cărora trebuie să le spun adevărul sunt mama, restul familiei, Rick și Jane. Oh Doamne sunt cam mulți, poate ar trebui să îi adun pe toți într-o cameră și să le spun, în felul ăsta explic doar o dată.

Pentru o clipă îmi permit să închid ochii și să încerc să mă relaxez, e bine, e liniște, îmi place liniștea. Ușa se deschide brusc, iar zgomotul mă face să sar din pat direct în picioare. Dean se apropie de mine cu pasi siguri ca o felină gata de atac.

- Ce cauți aici? îl întreb dar nu-mi răspunde doar mă privește, mă analizează de sus până jos privirea lui zăbovind mult timp pe abdomenul meu umflat.

- Ești gravidă, afirmă el după un timp calm.

- Nu e logic? i-o întorc eu. Ce vrei Dean? Cum ai ajuns aici? De unde ai știut unde sunt?

Ar trebui să îmi fie frică de el, privirea lui este cea a unui animal rănit, se știe că atunci când sunt răniți oamenii sunt cei mai periculoși, dar mie nu-mi este. Mă simt ușurată, știe, și totuși nu e furios.

- Prietena ta Kassie nu e chiar un as în a ține un secret. A fost nevoie doar de câteva amenințări delicate și a ciripit tot mai ceva ca o privighetoare, mârâie el.

- Dar, nu! Kassie nu m-ar trăda niciodată!

- Oh, când atârni cu capul în jos peste o balustradă de la etajul doi devii foarte comunicativ, mi-o trântește el.

- Nu ai făcut așa ceva! șoptesc oripilată.

La naiba Kassie, uite de asta nu am vrut să îți spun nimic! îmi spun în sinea mea.

- Deci? Când aveai să îmi spui că ești gravidă cu copilul meu? mă întreabă încolțindu-mă între pat și fereastră.

- Niciodată! Nu este nimic de zis Dean! Nici măcar nu e al tău! mă trezesc urlând, nu știu de unde am atâta curaj încât să-l înfrunt, dar pentru fetița mea sunt o fiară.

- Nu mai minți Michelle, Kassie mi-a spus tot! urlă Dean parcă scos din minți.

- Așa și dacă ar fi ce? Și mie Kassie mi-a spus că te-a văzut bine mersi cu o brunetă agățată de gât! spun scârbită. Vrei să spui că nu e așa?

- Nu are nimic, ce? Ai tupeul să mă acuzi pe mine, vrei să zici că tu ești ușă de biserică? Te călărești cu Ashton de mult timp și încă o faci chiar dacă ești gravidă cu copilul meu! Cât de josnică poți fi Michelle! Îmi reproșezi mie că umblu cu alta în timp ce tu te-ai culcat cu el încă de când erai în Oregon. Eu măcar am așteptat până ai plecat tu ca să mă afișez cu alta, tu în schimb te-ai culcat cu amândoi în același timp.

- Ieși afară Dean! țip furioasă. Nu ai ce căuta aici! Dacă ai venit să îmi ceri să mă întorc la tine, ei bine află că nu o voi face! Am trecut peste Dean, sunt fericită cu Ashton! Eu, el și copilul meu vom forma o adevărată familie, și tu nu ai ce căuta aici! rostesc apăsat.

Din Greșeală  (Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum