Dedicat lui uirebit care îmi aduce câte un zambet pe buze cu fiecare capitol al cărții sale "Un bărbat, o fată, o insulă pustie". Vă recomand s-o citiți, este superba.
Michelle...
Ashton o să mă strângă de gât mai mult ca sigur. Au trecut cinci minute și încă vreo 25 de când trebuia să ies, dar eu nu sunt încă gata. Ca în fiecare zi îl terorizez la propriu. Sărăcuțul, mă mir cum de nu a albit până acum.
- Michelle! îl aud strigând. O să prind rădăcini dacă mai stau mult aici.
- Vin acum! ciripesc eu. Încă cinci minute!
- Asta mi-ai spus și acum jumătate de oră. Haide, nu mai tot încerca să ascunzi burtica, oricum peste vreo două luni o să fii dublă și în plus toată lumea știe deja că ești însărcinată, rostește râzând.
- Să nu îndrăznești să repeți cuvintele alea Ashton Green sau îți jur că o să îmi înfig tocul în căpățâna ta, spun amenințător scoțând capul pe ușă.
Casa răsună din cauza hohotelor de râs ale părinților lui Ashton și abia atunci îmi dau seama de prostia pe care am spus-o.
-Dragul meu, nu te pune cu o femeie însărcinată, spune mama lui Ashton zâmbindu-mi.
- Mama ta are dreptate, femeile sunt de groază și fară să fie însărcinate când vine vorba de apariția lor. O sarcină le sporește atenția și le face mai irascibile dacă sunt deranjate, zice tatăl lui râzând în hohote.
Mă bucur enorm că părinții lui sunt aici deși când am aflat am crezut că voi muri de rușine. Mă întorc în camera mea așezându-mă în fața oglinzii pentru a-mi aplica machiajul, ceva simplu.
Flashback...
Aterizăm pe aeroportul din New York câteva ore mai târziu. Îmi pare rău că trebuie să îmi mint prietenele, dar chiar nu pot să le spun adevărul. Mă tem că m-aș putea trezi cu ele aici și chiar nu vreau, încă nu sunt pregătită să le spun adevărul și cred că este și spre binele lor. Cu siguranță Dean le va teroriza cu întrebările ca să afle unde sunt iar ele, ei bine deși îmi sunt prietene nu cred că vor rezista și îi vor spune adevărul.
Ashton își desface centura și se apropie de mine zâmbind. Îmi desface și mie centura și mă ajută să mă ridic în picioare îmbrățișându-mă strâns.
- Totul va fi bine Michelle, vei vedea. Haide să mergem acum, părinții mei ne așteaptă. Sunt extrem de nerăbdători să te revadă, mai ales mama care de când i-am spus de tine mă înnebunește de cap.
- Părinții tăi? întreb buimacă. Parcă erau în Huston! Și de unde mă cunoaște mama ta?
- Păi, mai tii minte când ți-am spus că am avut o mică, mare pasiune pentru tine in generală? mă întreabă ajutându-mă să cobor.
- Da, dar ce treabă are asta cu...
- Să zicem că eram...vorbăreț pe vremea aia, spune jenat. S-ar putea să-i fi spus mamei de tine, iar mama i-a spus tatei și uite așa toată familia mea te știe ca Frumușica.
CITEȘTI
Din Greșeală (Volumul 1)
RomanceCând iubești și ești rănit, mai poți ierta? El și ea, doi oameni total diferiți se îndrăgostesc, un lucru au în comun însă, mândria. Se tachinează și se rănesc reciproc nici unul nevrând să cedeze. Din greșeală ! Copertă realizată de Amira Emerson...