Acest capitol il dedic lui Rarlyes Este o scriitoare fantastica si m-am indragostit de cartea ei. Va invit sa cititi Pasiuni intunecate este grozava. Ii urez spor la scris si sa nu renunte niciodata la asta.pupiciMichelle...
Zilele petrecute alături de Kassie și familia ei mi-au făcut bine. Nu credeam că o să fie așa de frumos,și că voi râde atât de mult dar având în vedere că Josh,iubitul Kassandrei a fost prezent,era de așteptat.
Am și plâns,dar de fericire pentru prietena mea,Josh a cerut-o în căsătorie. A fost magic,cu câteva secunde înainte de trecerea în noul an Josh s-a așezat în genunchi în fața ei și cu vocea încărcată de emoție i-a cerut mâna. Kassie a fost șocată,nu se aștepta ba chiar credea că Josh vrea să se despartă de ea cum îmi spusese cu câteva zile înainte. El o evita nu îi răspundea le telefon mereu zicea că este ocupat și nu se mai văzuseră de câteva zile iar în seara de anul nou s-a trezit cu el la ușă. Eram bucuroasă pentru ea dar tristă pentru mine,Josh nu doar că a cerut-o în căsătorie dar i-a propus să se mute împreună iar ea a acceptat. Urma să rămân singură din nou în cameră lucru care nu mă încânta prea tare dar asta era situația.
Zilele au trecut,de Rick nu știam nimic nu dăduse nici un semn de viață din ziua în care a plecat și îmi părea rău. Îmi era nespus de dor de el dar faptul că aflasem că era îndragostit de mine ne îndepărtase. Nu știam cum va fi relația mea cu el în continuare dar speram din suflet să nu îmi poarte pică. Îl iubeam pe Rick asta era clar ,dar nu în același fel cum mă iubea el, deși pentru câteva clipe am fost tentată să îl accept am hotărât până la urmă să nu o fac. Nu puteam să mă joc cu el în felul ăsta,nu ar fi fost corect. Mă gândeam cu oroare la momentul în care va trebui să mă întorc la cămin,știam că nu am nici o șansă să scap. Va trebui să dau ochii cu el,cu Jake,dar și cu Dean. Ajunsă în camera mea ,după o zi întreagă de alergat cu Kassie prin magazine pentru o sedința prelungită de cumpărături,mi-am aprins o țigară pe balcon așteptând să treacă timpul pentru a mă întinde în pat.
- Mâine îi voi vedea pe toți trei! spun încet.
Depășisem momentul cu Jake,spre surprinderea tuturor dar și a mea,mă simțeam bine deși îmi era puțină teamă de el,în definitiv a vrut să abuzeze de mine,mă învinețise și mi-a tras o palmă de mi-a spart buza. Imagini cu el tăbărând asupra mea mi-au apărut în fața ochilor și m-am cutremurat,dacă Dean nu ar fi ajuns la timp acum probabil că aș fi fost o epavă. De un lucru eram sigură,chiar dacă motivele lui au fost altele și nu m-a salvat din grijă pentru mine,îi eram recunoscătoare și aveam să îi mulțumesc într-o bună zi.
Revenisem la vestimentația mea bluze simple, blugi si tenisi iar părul mi-l legam într-o coadă de cal ,deși eu nu mai eram la fel ca acum patru luni. Patru luni,unii oameni nu se schimbă niciodată dar eu devenisem alta ,de la fata timidă și liniștită fără apucături proaste acum căpătasem câteva. De băut ,nu am mai băut nici un strop am jurat că nu îmi mai înnec supărările în alcool și în plus nu făcea mare lucru,amâna inevitabilul cât timp eram amețită și mă mai căpătam și cu o durere îngrozitoare de cap. Plus de asta făceam lucruri rușinoase când mă amețeam lucru care acum mă făceau să mă simt și mai rău pe atunci neștiind motivele reale ale lui Rick de a mă ajuta. Făcuse multe pentru mine,nopți la rând am plâns în brațele lui ,ore întregi am vorbit ,am petrecut împreună clipe frumoase,clipe care din păcate probabil că nu se vor mai repeta declarația lui umbrind prietenia dintre noi. Eram într-adevăr egoistă pentru că mi-aș fi dorit să fie Dean cel care să îmi spună că mă iubește nu Rick.
CITEȘTI
Din Greșeală (Volumul 1)
RomanceCând iubești și ești rănit, mai poți ierta? El și ea, doi oameni total diferiți se îndrăgostesc, un lucru au în comun însă, mândria. Se tachinează și se rănesc reciproc nici unul nevrând să cedeze. Din greșeală ! Copertă realizată de Amira Emerson...