-Ben? Ce este aici?
-Păi, eu ştiu.. Nu prea sunt cu aa curăţenia,şi ştii eu .., îmi spune cotind şi scărpinându-se după ceafă.
-Sunt sigură că acum este momentul pentru o intervenţie de curăţenie,a unei femei.
-Ei bine , pot angaja pe cineva.
-Am vorbit degeaba? Eu mă refeream la mine.
-Cum vrei,dar să nu te sperii.
-Ben,ştii nu te panică acum,dar acei chiloţi vin spre noi!!!
-N-o să mă sperii. Pe acei chiloţi îi consider prietenii mei, dar poţi să îl strigi cuţulache,va veni mereu la ţine.
-De ei o să scăpăm prima dată , nu stăm la discuţie.
-Ce urat,să ştii că are un nume,îl cheamă Albert. Eşti doar geloasă că nu ai şi tu unul la fel de isteţ că şi al meu. Haide Albert să plecăm de aici.
-Ben!! Treci aici acum. Doar nu crezi că vei stă degeaba nu?
-Mie aşa mi-a spus Albert...
-Te duci şi te schimbi,aa da şi le bagi la spălat,acum Ben. Nu mai repet.
-Nu eşti mama meaaa.
-De azi sunt, nu mă face să-ţi arăt.
-Eeu...aa , aş fi vrut să zic ceva dar are făcăleţul ăla în mâna şi mă sperie rău. Haide Albert să mergem.
Skiler.
Nu pot să cred ce este în această casă. Cum arată înafara şi cum arată înăuntru. Cine vede o i-a la fugă mâncând pământul.
Mă apuc de luat toate fosilele de prin casă asta,şi spre surprinderea mea treaba merge mai repede decât mă aşteptăm eu. Iiiiiuuuuuuuu, nu pot să cred!!! O budincă,mi-a făcut cu ochiul, şi nu ştiu de ce dar mi-a plăcut,dar totuşi scârbos.
Peste 2 ore de strâns mizeria din casă, dar nici nu ştiu de ce-i zic casă ,căci era o cocină, deci abia acum, cu ajutorul meu a ajuns într-un final o casă,o casă curată.
Oftez adânc şi mă pun pe canapea , după caut un film la care să mă uit, după atâta muncă merit şi eu măcar un moment de relaxare. Găsesc un film de dragoste şi puţină comedie şi aştept să se termine reclamele pentru a scapă de ele şi a mă uită în pace şi linişte.
Pe scări cobora Ben,care era îmbrăcat într-un tricou negru care-i scoate în evidenţă pătrăţelele şi cu nişte pantaloni de trening, era aşa de..cum să va zic,dee, mrrrrrrr, nu ştiu cum să va zic mai clar de atât, ce să mai o dăm cotită căci cred că v-aţi prins şi voi ce am vrut să spun, şi pe româneşte şi direct era sexy. Na că am zis-o. Nu mai zic ,că părul sau mă făcea să mai am puţin şi să sar direct pe el,dar ce păcat că nu pot. Off eu şi dreptatea asta care nu mă lasă să fac nimic. Se aşeza pe canapea şi se uită la mine.
-La ce te holbezi aşa? Hm?
- La pătrăţele, aa nu, la par ciufulit, aa nu, adică la nimic,îi spun şi zâmbesc larg că un copil micuţ.
Îl pufneşte râsul, şi mă face să cred că să amuzată şi eu nu sunt deloc amuzantă, nu vreau să mi se zică "Skiler amuzantă", mie mi se spune "Skiler beleaua" pentru că aduc numai necazuri oriunde mă duc.
-Skiler?
-Dacă mă întrerupi de la film sper să fie ceva important sau vei pleca în cârje până sus.
-Mâine este ziua ta şi m-am gândit la un cadou.
-Ziua mea e mâine. Stai ce? Ziua mea este mâine?
-Da , mâine.
-Nici nu mi-am dat seama,am uitat complet. Nu te pot Skiler ai uitat de propria zi de naştere, bolborosesc printre dinţi.
-M-am gândit să te duc în excusie în...în Canada,adică doar dacă vrei şi tu. Eu m-am gândit că ţi-ar plăcea să remergi acolo şi că ţie dor de acel loc.
Mă uit în ochii săi şi sufletul mie se umple cu iubore şi tandreţe şi un gol din suflet mi se umple. Zâmbesc duios şi-i răspund.
-Normal că vreau să merg,mai ales cu ţine, îi atrag atenţia şi-l copleşesc cu o îmbrăţişare călduroasă,şi simt cum muşchii i se relaxează ,se pare că-i era teamă de ce voi răspunde .
Restul serii nu am mai făcut nimic. Ben a făcut floricele şi am terminat de vizionat filmul care deşi scria pe carcasa lui că este şi de comedie pe lângă dragoste, am plâns toată seară la el, dar din greşeală înainte de terminarea lui, am adormit pe pieptul lui Ben, şi nu am mai apucat să văd sfârşitul, peste ceva timp a adormit şi Ben, dar ceea ce nu înţeleg este că ,deşi ne-am culcat unul lângă altul, a două zi ne-am trezit unul pe spătarul de la fotoliu cu Albert,şi va daţi seama că vorbesc despre Ben şi eu spre surprinderea mea mă trezesc pe jos îmbrăţişând un mini scaun şi salivând pe podea,ce ciudat şi dezgustător în acelasu timp,oare cum am ajuns acolo? Voi ştiţi cum este? Vi s-a întâmplat vreodată?
În fine,mă ridic somnoroasă şi mă duc să-mi fac rutină de dimineaţă şi mă îmbrac într-un trening simplu , cu o coadă de cal la par. Mă duc să iau o clama din geantă şi găsesc în ea un bilet, aşa că nu mai stau pe gânduri şi încep să-l citesc.
"Dragă Skiler, ştiam că ai să te trezeşti şi eu voi dormi încă, că deobicei,doar ştii asta. Azi este ziua ta şi este un moment unic pentru că faci 18 ani şi vreau să marchez momentul. Am vrut să-ţi arăt că te cunosc întru cât să ştiu tot ce faci şi că ştiu şi toate mişcările tale din fiecare zi. Am pregătit mai multe plicuri,doar nu credeai că este doar unul şi gata, nu? Fiecare plic arată ceva,şi în el vei descoperi indicii pentru a ajunge la biletele care ne vor duce în Canada,pentru că fără bilete nu există călătorie, aşa că pentru început uită-te în dulăpiorul ăla mic din colţul băii tale. Şi că să ştii când vei fi "în căutare de comori" eu nu voi fi prin preajma. Ne vedem la următorul indiciu.
Cu dragoste Ben."
Mă apucă râsul şi mă gândesc la ce nebunie , trăsnaie sau cum vreţi voi să-i ziceţi, ia trecut prin cap. În orice caz se pare că astăzi chiar mă voi distra nespus de mult şi mă bucur că însfârşit îmi revine zâmbetul pe faţă, doar datorită lui Ben.
Nu mai stau mult pe gânduri şi mă duc rapid să mă uit în saltarul acela din colţ şi găsesc un....
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ -------------------------------------------------------------------------------------------------
Şi am mai finalizat încă un capitol şi sper că şi vouă va place,dar nu judecaţi ,nu în toate capitolele trebuie să fie tensiune şi despărţiri,pentru că nu se ştie ce vom găsi sau se va întâmplă în Canada.
P.$. La medie este biletul de la Ben.
CAPITOL NECORECTAT! SCUZA-ŢI GREŞELILE!
*Bye-Bye*
CITEȘTI
Iubesc și sunt rănită
RandomTrailer-ul aici: (toată descrierea o găsiți în videoclip). https://www.youtube.com/watch?v=fkr36_-toX0 ''M-am săturat de toți! Nu mai vreau să vă mai văd vreodată în viața mea. M-ați rănit destul cu toții, și eu doar pe unu' singur îl voi iubi mereu...