Atunci mă duc lângă ea lăsând fiara din mine să iasă la suprafață și o sărut pasional, plimbându-mi mâna pe coapsa ei. O împing brutal de perete aproape lăsând-o fără aer dar nu las asta să mă împiedice. Îmi desface nasturii de la cămașa și o aruncă undeva pe podeaua din camerã, eu continuând săruturi până ajungem pe pat. Mã opresc să o privesc la cum am ciufulit-o și-mi mușc buza , având tendința să continui, dar simt un gol care se umple cu vinovăție pentru că dacă ar fi fost Skiker cea trează și conștiincioasã de ce face, nu ar vrea să se întâmple asta.
Mă ridic iritat de gândurile mele, lovesc cu pumnul în perete, și plec din cameră fără să mă uit în urma mea , lãsând-o pe Skiler singură.
Skiler
A plecat. A plecat. Voi vedeți? M-a lăsat singură cu ochii cât cepele. Ce se așteaptă acum? Să mă sărut cu pereții? Scâncesc la gândurile mele și mă îndrept către ușă, deschizând-o ușor ,dar fiind bătută în cap , scârțâie îngrozitor de deranjat. Cobor în liniște scările și mă duc în grădină privind luna plină care se reflecta în apa din piscină. Era momentul perfect să-mi pun gândurile la punct.Afară este foarte frig. Simțeam cum aerul rece pătrunde prin mine făcându-mă să tremur și lăsându-mi niște fiori pe șira spinări. Oricât de frig era ,asta nu mă împiedică să rămân înțepenită admirând în continuare fascinația serii.
Atunci o mână rece deși caldă, și puternică mă întoarce brusc făcându-mă să mă lovesc de un piept tare și profitând de situație mi-am cufundat capul în al să piept.
Îmi ridic privirea asupra lui și era Chris care îmi evita privirea ,deși la un moment dat privirile noastre tot s-au întâlnit.
-Skiler îmi pare rău că am plecat așa, doar că...
Îl opresc înainte de a mai spune vreo ceva și doar mă uit în ochii lui care străluceau la lumina lunii.
-Știu ce ai vrut să faci și ce intenții ai avut , și-ți mulțumesc pentru asta.
-Skiler mai trebuie să-ți spun ceva.. M-au sunat cei de la compania unde lucrez. De mâine voi începe din nou munca.
-Știi Chris.. Acum că ai adus vorba aș vrea și eu să muncesc.
-Din păcate la compania mea nu mai sunt locuri libere, dar te poți angaja la o altă companie.
-Mi-ar plăcea mult și mulțumesc.Se uita în ochii mei , coborând cu privirea spre buzele mele și apoi mă analizează în totalitate.
Dintr-o dată mă ia în brațe , în stil mireasă, fără să-și ia privirea de la mine și-mi rostește seducător la ureche.
-Să mergem înăuntru , aici este frig și nu vreau să răcești. Mâine te vei duce să dai interviu pentru un job.Cât de grijuliu și atent poate fi cu mine... Și cu amintiri sau fără, că le voi recupera sau nu, e mai bine că am uitat totul și că acum încep amintirile frumoase și ca pot trăi în pace.
Ma așează ușor pe pat și îmi zâmbește tandru. Îi zâmbesc și eu la rândul meu închizându-mi ochii prea obosiți pentru a mai sta deschiși. Chris mă învelește cu o pătură călduroasă și pufoasă, auzind în șoaptă cuvintele ''Noapte bună'' și așa ajung în lumea viselor.
*-Mă scuza-ți am venit să dau interviu pentru post.
-Mă bucur să te întâlnesc domnișoară Skiler.Totul se învârte în jurul meu, și ochii mei cedează ușor, ajungând în acea lume mică care dacă vreți să știți nu se numește ''Leșinații''.
-Skiler? Skiler!! Deschide ochii. *Mă trezesc brusc în patul meu , realizând că a fost doar un vis și răsuflu ușurată că ce am visat nu s-a întâmplat, însă în schimb m-am ales cu o insuportabilă durere de cap.
Mă dau jos din pat făcându-mi rutina de dimineață, și mă duc jos să-mi iau un măr înainte să plec.
Se pare că Chris nu era acasă. O fi fost grăbit, și nu m-a anunțat că pleacă. În fine. Îmi iau geanta cu toate necesare și plec în oraș în fața unei companii faimoase, pe care o știam de mult.
Intru cu încredere pe ușa cea mare, care spre surprinderea mea era prea mare, adică doar nu intră 40 de Skiler odată. Înaintez ușor și ajung la o secretară drăguță care îmi spune sã aștept o secundă să anunțe prezența mea apoi mă invită să intru.
Intru încrezătoare că voi face impresie bună și mă prezint respectuos.
-Mă scuza-ți. Eu sunt Skiler. Am venit să dau interviu pentru postul liber.
-Mă bucur să te cunosc domnișoară Skiler. Eu sunt Xander, îmi răspunde pe un ton nonșalant apoi se întoarce spre mine.
Avea o privire foarte seducătoate, când te privea te topeai din picioare, dar mai bine nu las asta să mă afecteze.
CITEȘTI
Iubesc și sunt rănită
CasualeTrailer-ul aici: (toată descrierea o găsiți în videoclip). https://www.youtube.com/watch?v=fkr36_-toX0 ''M-am săturat de toți! Nu mai vreau să vă mai văd vreodată în viața mea. M-ați rănit destul cu toții, și eu doar pe unu' singur îl voi iubi mereu...