Capitolul 9-Și am plecat...

90 36 5
                                    

Nu mai stau mult pe gânduri și mă duc rapid să mă uit în saltarul acela din colț și găsesc un trandafir roșu ca focul și lângă el era o bluză lunguță cu găurele, care mergea cu fustă, și o îmbrac. După m-am îndreptat către bucătărie să înfulec și eu ceva, pentru că-mi era foame.
Spre surprinderea mea pe masă găsesc o farfurie plină cu clătite și sirop pe deasupra,și lângă ele încă un bilet, ceea ce nu mă miră deloc pentru că știam că vor mai fi.
Nu mă mai gândesc la nimic și deschid biletul, începând să citesc.

"Dragă Skiler, sper că te bucuri de micul tău dejun, adică de clătite. Voi vrea să-mi spui cum mi-au ieșit pentru că eu nu prea o am cu gătitul și nu știam cum să nu dau foc la bucătărie , nu voiam să te trezesc. Acum pentru a ajunge la următorul bilet îți voi oferi o mică ghicitoare care sună cam așa: "Acolo unde totul a început,vei găsi ceva necunoscut."
Ne vedem la biletul următor,sper să-l găsești. Ben

-Cum să-ți spun că mi-au plăcut clătitele tale?

Acum mai vorbesc si singură,dar sunt sigură că se întâmplã de la emoții. Deci ,acum ar fi cazul să mă concentrez pe acea ghicitoare, care spunea așa: "Acolo unde totul a început..." adică la fântână,nu? Am dreptate,doar nu mă înșel, nu? Ei bine dacă nu voi încerca, nu voi afla niciodată, așa că ies din casă și mă îndrept către fântâna din piața,care se pare că nu este departe de casa lui Ben. Ajunsă la fântână mă uit în prejur și nu zăresc nimic, ceea ce mi se pare ciudat. Oare nu aici trebuia să ajung?

Mă mai învârt puțin în cerc și văd în fața mea o petală de trandafir roșu , și mai departe un pic încă una si tot așa. Mă i-au după petale si ajung într-un mic boutique de bijuterii si o persoana necunoscută se apropie de mine, deci am căutat corect: "Acolo unde totul a început,vei găsi ceva necunoscut." Se pare că acel ceva necunoscut ,se referă la persoana necunoscută, și acolo unde a început se referă la locul unde sentimentele au luat naștere, acum toate se leagã între ele. Acea persoană se apropie până ajunge lângă mine și-mi înmâniază o hârtie și o cutiuță, iar apoi se îndepărtează,și își vede de treaba sa, însă treaba mea este alta, așa că nu mai stau pe gânturi și deschid deschid cutiuța, în care găsesc un lănțișor de aur care avea atașat inițialele B și S. Era atât de frumos.
Dar eram și foarte entuziasmată să văd ce scrie în bilet.

"Skiler,se pare că ți-ai dat seama de ce se afla în spatele ghicitorii și mă bucur că nu ai uitat de locul unde sentimentele au apărut. Nu o să te mai pun la nimic, dar totuși în schimb o să te rog să vii înapoi acasă pentru că biletele de avion erau chiar sub nasul tău,când ai plecat le-am pus intenționat pentru a le vedea,deși tu nu ai observat, dar când o să ajungi o să-ți dai seama unde au fost ele în tot acest timp. Vino acasă cât de rapid poți tu.
Ben.

Închid biletul si tresar,parcă trezindu-mă dintr-o transă. Eram așa entuziasmată ,dar în același timp si fermecată, zburându-mi gândul la faptul că Erik nu făcea lucruri din acestea pentru mine, și nici nu o să mai aibă vreo șansă.
Salut politicos și ies din boutique , îndreptându-mă de data asta direct spre casă,fără ezitare.
Peste fix 15 minute ajung în fața ușii unde îmi atrage atenția o mare foaie un scria "Chiar sub nasul tău" și dedesupt era un plic pe care scria "Bilete".

Ce prostuțã am fost. Cum de nu l-am văzut când am ieșit din casă? Asta este ciudat. Deschid plicul și iau biletele și intru în casă, unde încep să cad petale de peste tot și majoritatea veneau de pe ventilatorul care se învârtea cu putere. Fac câțiva pași înainte și sunt cuprinsă de talie ,de două mâini ,care mă fac să tresar uitându-mă în spate. Era Ben, și mă așteptam să fie el, mi-a oferit o zi de naștere specială.

-Ți-a plăcut "vânătoarea de comori"?
-Nespus de mult. A fost special, mă apropii și îl sărut ușor și delicat pe buze,simțind numai armonie si tandrețe.
-În seara asta la ora 23 pleacă avionul nostru, trebuie să te odihnești. Aș fi vrut să-ți ofer "mai multe" în aceasta seară specială,dar nu te oblig să faci ce nu vrei.
-Și mă bucur că mă înțelegi și că mi-ai oferit o așa zi și..

Nu apuc să mai spun nimic că mă ia imediat în brațe tip mireasă și mă săruta iarãși tandru ,dar mai apăsat ca toate, lăsându-l să-mi exploreze într-un fel gura, simțind pasiune,mult prea multă, dar pot face față, trec eu și de pasul ãsta.
-Acum,eu te voi duce în cameră, voi dormi cu tine și după plecăm în Canada.
-Dar ba...
-Bagajele le-am făcut eu, nu-ți face griji pentru asta.
La ora 22.

Erik
Se pare că Skiler a adormit, se vede că este obosită și că am cam pus-o pe fugă cu toate acele bilete. Chiar și așa doarme atât de frumos... Arată ca un copil mic care s-a jucat toată ziulica cât a fost de lungă. Păcat însă că este ora să plecăm la aeroport, să nu întârziem.
-Skiler! Trezeste-te! Vom întârzia.
-Mai lasă-mã 5 minute.
-Nu, Skiler, acum trebuie să te trezești.
-Nee..
-Skiler nu mă face să fac acel lucru.
-...
-Bine..tu ai vrut-o.

Înapoi la Skiler
Vai mamăă când am simțit apa aia rece pe mine îmi venea să-l omor pe Ben. Cum a putut să facă asta. Off.
-Tu ești nebun? Știi ce rece este?
-Da și acum te-ai trezit?
-Dea, m-am trezit ,spun ironică și mă duc să mă schimb cu o pereche de jeans puțin rupți, și un tricou lejer.
Cobor jos , dar se pare că Ben era deja la mașină,cu tot cu bagaje.
Intru și eu în mașină și îmi bag caștile de la Mp3 în urechi și ascult muzică, până la aeroport. Se pare că nu am întârziat deloc, ci am ajuns la timp. Ben aruncă bagajele în hală și mă ia de mână așteptând mesajul de plecare a avionului nostru.
-Entuziasmată?
-Normal că da. Abia aștept să-mi revăd vechii prieteni.
-Atunci ce mai aștepți să mergem.

Vocea unei doamne anunță plecarea spre Canada și intrăm în avion. Ne așezăm pe locurile noastre și ne facem comozi.Și am plecat!
Ne vedem în Canada.

În Canada.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gata! Am mai finalizat un capitol și după cum vedeți am reușit să scriu cu diacriticile necesare. La medie este ținuta de la Ben pentru Skiler.
Ne vedem la capitolul 10, nu uitați să votați dacă vă place pentru că mă ajută mult.

  CAPITOL NECORECTAT! SCUZA-ŢI GREŞELILE!  

*Bye*



Iubesc și sunt rănităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum