Atunci Max se apropie de mine și mă sărută...pe buze. Privesc în ochii lui cu dispreț și din impuls îi dau o palmă, de răsună în toată casa.
-Ce crezi că faci, îmi spune frecându-și obrazul roșu'.
-Ție ce ți se pare că fac? Nu se vede că ești un nesimțit , și cam fustangiu? Nici bine nu mai văzut și te-ai și dat la mine. Nu observi că am un iubit?
-Poți să spui ce vrei,și cum vrei, poți avea câți iubiți vei vrea, dar tu vei fi a mea, într-un fel sau altul.
-Visezi!! Niciodată nu o să-mi placi. Mereu te voi disprețui pentru ce ai făcut astăzi.
-Nu îndrăzni, că nu știu ce o să-ți fac ,îmi țipă în față și ridică mâna asupra mea, dar Chris îl oprește.
-Termină,Max. Ai întrecut orice măsură de data asta.
-Nu încerca să mă oprești. Va fi a mea.
-Ba nu, nu va fi. Și nu poți face nimic în privința asta. Acum vreau să pleci de aici.
-Dar..
-Afară. ACUM. Nu mă face să fac ceva dupã care voi regreta.
- Plec dar nu am terminat.
-Deocamdată da.Max pleacă trântind ușa în urma lui, iar eu mă prăbușesc pe podeau rece, lacrimile apărând pe fața mea, iar Chris vine lângă mine.
-Îmi pare rău, Ski. Nu am vrut să se întâmple asta.
-Nu este vine ta. Regret faptul că nu știu de ce a făcut-o. Oare ce va crede Ben când va afla?
-Sunt sigur că va înțelege situația.
-Așa sper și eu.
-Stai liniștită. Acum haide în living, dacă vrei putem vedea un film.
-Mulțumesc.
-N-ai pentru ce. Acum haide.M-am ridicat sus și împreună cu Chris și ne-am așezat pe canapeaua din living, punând un film de comedie să ruleze, Chris sperând că o să mă mai înveselească puțin și voi uita de cele întâmplate recent.
Înainte de partea cea mai amuzantă din film ,Chris pleacă spre bucătărie să aducă floricele, adică unde este film și nu sunt floricele? Între timp, până să ajungă Chris, coboară Ben și se pune lângã mine.
-Ce am pierdut în tot acest timp?Mama,tata și bunici..oare să-i spun? Nuu,ar fi supărat. Nu este momentul cel mai potrivit acum,îi voi spune altă dată.
-Nu sa întâmplat nimic nou ,doar că eu am mers la parter,iar tu nu ai mai venit.
-Am adormit, se pare că eram foarte obosit.
-Dacă vrei poți vedea alături de noi ce-a mai rămas din acest film.
-Cred că mă duc să înfulec ceva, îmi este cam foame. Oricum dacă aș râmâne la film n-aș întelege nimic , pentru că nu l-am văzut de la început.
-Bine, cum vrei tu, îl sărut dulce și pleacă, întorcându-se Chris.-Și ce-ai făcut? I-ai spus?
-Nu. Nu am avut curajul, dar o voi face la momentul potrivit ,care nu este acesta.
-Se pare că filmul este pe sfârșite mă voi duce până sus, la baie. Chris îmi aprobă din cap și mă duc sus.
Deschid ușa și acolo îl găsesc pe Max care stătea după ușă și mă privea tăios. Încerc să țip dar îmi acoperă gura cu palma sa, și îmi este cu neputință să o fac. Mă trage după el, asigurându-se că nu este nimeni prin preajmă, și ieșim pe ușa din spate ,dar înainte de asta îl mușc de mână reușind să țip de vreo 2-3 ori după ajutor.Chris
Cât de rău îmi pare pentru cele întâmplate azi. Max este așa de..nici nu știu cum să-i mai spun. Mereu mă bagă în încurcături, și el nici măcar nu gândește cu capul înainte de a face ceva. Stăteam în gândurile mele liniștit până gând aud de la ușa din spate țipete , care par a fi a lui Skiler. Mă ridic speriat de ce s-ar fi putut întâmpla, și mă îndrept întra colo dar ușa era deschisă și nimeni împrejur. Mai arunc câteva priviri în jur, și ochii mi se opresc pe câteva picături de sânge. Mașina mea lipsea, sunt sigur că a plecat cu ea. Apelez rapid la un prieten de nădejde de al meu ,el sigur îmi poate găsi.
Call
-Chris !! Ce mai faci?
-Aiden ,vreau să-mi localizezi mașina.
-Care din ele?
- Lamborghini-ul negru.
- Bine, imediat. S-a oprit lângă o casă părăsită de la sfârșitul străzii de dupa magazinul ăla de jucării. În orice caz ți-am trimis adresa prin mesaj.
-Bine,mulțumesc. Vorbim altă dată.
End call.
Se pare că trebuie să ne aventuriăm. Sper că Skiler nu a pățit nimic chiar dacă am aflat că s-a despărțit de Erik, și nu mi-a spus. În fine se pare că trebuie sã-l anunț și pe Ben, despre ceea ce se întâmplă.
Mă duc sus în camera lui și se pare cã doarme, iarăși. Omul ăsta doar să doarmă știe? Nu aude tot ce se întâmplă pe aici? Mă apropii de el,i-au vaza cu flori și o torn peste el, ce rău sunt,muahaha. Ia uite la ce-mi stă mie mintea acum, dacă-ți vine să mă crezi.
-Aaa care om frustrat, retardat și bătut de soarta, bătut în cap și fără inimă a făcut asta?
-Nu te mai smiorcăi ca un copil și haide odată. Mergem după Skiler.
-Ce a pățit Skiler?
-A fost răpită de un prieten de-al meu psihopat ,dar partea bună este că știu unde este.
-Da,o veste foarte bună. Și ce mai stăm ? Să mergem odată.Ne grãbim să ajungem cât mai repede la Skiler, așa că luăm echipamentul la noi, și cred că știți la ce mă refer când zic echipament, urcăm în Audi-ul meu și plecăm către adresa primită de la Aiden.
Peste maxim 30 de minute ajungem la o casă părăsită, cam locuită de ciori, și îți dădea fiori când te uitai la ea, adică cine a construit o asemenea casă tocmai în Canada? Acum să fim sinceri.
Fac un micuț plan cu Ben, să mă lase pe mine să vorbesc, având în vedere că este prietenul meu, sau era.
Skiler.-----------------------------------------------------------_----------------------******************-*-*-*-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Atât deocamdată, dar mă gândesc să continui restul în următorul capitol,între timp vreau câteva păreri sincere de la voi și dacă vă place ceea ce scriu treceți și cu un mic vot.La medie Chris-- adică sexy Chris, mă refer la Harry, nu țipați ;)) .
CAPITOL NECORECTAT! SCUZA-ŢI GREŞELILE!
CITEȘTI
Iubesc și sunt rănită
RandomTrailer-ul aici: (toată descrierea o găsiți în videoclip). https://www.youtube.com/watch?v=fkr36_-toX0 ''M-am săturat de toți! Nu mai vreau să vă mai văd vreodată în viața mea. M-ați rănit destul cu toții, și eu doar pe unu' singur îl voi iubi mereu...