Capitolul 13- Ce se va întâmpla?

67 29 4
                                    

Ea avea o lamă și se tăia la mâini cu ea. Eu mă năpustesc asupra ei și arunc lama, ducând-o până la pat și bandajând-o .
-Ce a fost în mintea ta? De ce ai făcut asta?
-Eu..nu știu ce a fost în capul meu doar că nu-mi amintesc nimic. Nu știu de ce s-a despărțit acela de mine, și nu știu nici cine ești tu.
-Pãi la mine locuiești ,suntem ca niște prieteni foarte buni.
-Ămm, bine. Atunci vreau să plec de aici, nu-mi place atmosfera pe care mi-o dă locul ăsta.
-Vei putea pleca, abia mâine, ești ținută sub abservații și de aceea nu trebuie să faci ce făceai mai devreme.
-Îmi pare rău.
-Nu-i nimic.
-Cum mă cheamă, dar pe tine?
-Te cheamă Skiler  , iar pe mine Chris.
-Skiler? Ciudat nume.

Râd când aud spusele ei, având impresia că este ca un copil ce începe să învețe rosturile vieții.
-Skiler te voi lăsa să te odihnești ,îi spun îndepărtându-mă și ea aprobă din cap. Și Skiler.
-Hmm?
-Fără alte surprize. Bine?
-Promit, spune și apoi se întinde în pat și se holba la tavan. Mai bine o las.

Mă duc să semnez niște acte pentru externarea lui Skiler pentru a doua zi ,fiind chemat de o asistentă.
Se lasă seara și simt nevoia să iau aer, așa că ies din spital și mă sprijin de mașina mea. Este foarte frig afară, simt cum aerul rece al serii pătrunde prin mine. Trebuie să fac într-un fel sau altul să o ajut pe Skiler să-și recupereze amintirile ,dar nu știu cum. Morții mătii de viață. M-am săturat de piedicile tale, să te ia dracu.

-A doua zi dimineață-
Mă duc la Skiler să o anunț că trebuie să înceapă să se pregătească, dar ea era deja gata spre mirarea mea.
-Skiler?
Se întoarce spre mine ,îmbrăcată într-o rochie albastră mulată, cu tocuri și un machiaj foarte ''indecent''. În momentul acela am simțit că ceva din mine s-a aprins. Nu am crezut vreodată că este atât de frumoasa. Îmi face ca inima să-mi zboare din piept. Ea este ca un drog pentru mine. Abia acum îmi dau seama cât de mult înseamnă pentru mine, și de ce sunt în stare pentru ea. Înainte era doar o apreciere pe care o aveam față de ea dar se pare că s-a transformat în adevărate sentimente, deși încă nu-i pot spune.
-Chris? Ce s-a întâmplat?
-Nimic, de ce?
-De ceva vreme te tot holbezi la mine.
-Nu contează. Să mergem.

O conduc afară la mașină și îi deschid ușa și o las să intre, eu înjurâdu-mă singur în gând că sunt atât de frustrat și nesigur pe mine.
Intru și eu în mașină și pornesc motorul pornind spre casă.
Între noi doi se lasă o liniște impresionant de deranjantă, iar eu strâng volanul în mâini și apăsat puternic pe accelerație, fără să-mi dau seama ce făceam, iar Skiler sparge tăcerea.
-Chris mai ușor cu viteza, nu vreau să mi se facă groapă în cimitir.
-Îmi pare rău,nu am băgat de seamă.
-Pe aici sunt cluburi?
-Da, de ce întrebi?
-Vreau să mă duc și eu. Să mă mai distrez puțin.Vei veni cu mine nu-i așa?
-Mă mai gândesc.

Îmi venea să-mi dau singur pumni, pentru că voiam cu orice preț să accept să merg cu ea la club pentru că ar fi fost ocazia perfectă să mă apropii de ea.
Ajungem acasă, iar Skiler urcă sus, și eu mă duc la bucătărie și pregătesc niște friptură să mâncăm pentru că se făcuse destul de târziu și noi nu mâncasem absolut nimic.
O chem și pe Skiler să coboare la masă, care era încă îmbrăcată la fel,ne așezăm și începem să mâncăm. Amândoi încercam a ne feri să ni se întâlnească privirile și nu știam de ce făceam asta, așa că hotărăsc să-i vorbesc.
-Skiler, m-am mai gândit. Am hotărât cã voi merge cu tine la club.
-Serios? Sare ea ca și arsă de la masă. (Am fãcut rimă)
-Doar nu credeai că am să te las singură,înconjurată de atât de mulți băieți.
-Chris este gelos cumva?
-Eu? Eu gelos? Neaa,ți se pare.
-Bine,cum spui tu,te cred. Te aștept la mașină, nu mai are rost să mă schimb, îmi spune și pleacã grăbită spre ușă ,ieșind afară,fără să aștepte sã mai spun și eu ceva.

Mã pregătesc de club și mă îmbrac cu o pereche de pantaloni negri și o cămașă albă cu primii 2-3 nasturi descheiați. Îmi dau puțin părul cu gel și plec și eu la mașină,unde Skiler mă aștepta cu zâmbetul până la urechi la cât de entuziasmată era. Sper că nu se gândește să facă vreo prostie în seara asta.

Odată ajunși în fața clubului,plătim intrarea și întrăm înăuntru. Era o atmosferă foarte plăcută. Muzica răsuna la maxim , toată lumea dansa și se amuza. Toate privire băieților se îndreaptă către Skiler care pleacă la barman. Cred că vrea să bea și ea ceva.

Skiler
Dacă tot nu mai știu cine sunt și care este trecutul meu măcar să mă distrez la maxim, o voi face lată.
Comand 1 pahar de tequila, după 2 de whisky și apoi încerc băuturi noi, și la un moment dat mă simt ca într-un basm de poveste.

Chris
A trecut ceva vreme de când am pierdut-o pe Skiler din ochi. O caut cu privirea și o găsesc tot la bar așa că mă duc la ea,pun pariu că a golit toate sticlele.
-Încă un pahar.
-De ajuns Skiler nu o să mai bei.
-De ce? De ce te-aș asculta?
-Să plecăm de aici.
O iau de mână o trag după mine ,  și o duc acasă, aducând-o în camera sa. O pun pe pat și o privesc profund în ochi și mă gândesc ce a avut în cap.
-Chris ce sexy ești în seara asta.

Când am auzit acele cuvinte, am simțit cum fiori mă pătrund pe interior. Eram tot ca un leu ce vreau să domine totul. Atunci mă duc lângă ea lăsând fiara din mine să iasă la suprafață și...

------------------------------------------------------------------------------_------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  CAPITOL NECORECTAT! SCUZA-ŢI GREŞELILE!  





Iubesc și sunt rănităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum