"Please! Nog een keer!" Smeekte ik. Niall kreunde en draaide zich om. Met zijn rug naar mijn gezicht toe. Ik wilde het hem gewoon nog een keer horen zeggen voor we naar bed gingen. Ik fronste en schoof dichterbij zijn kant, en tikte op zijn rug.
"Please Niall! Een keer! Please!" Zei ik, en lachte daarna toen ik besefte hoe raar dat klonk.
"Mag ik slapen?" Zei Niall.
"Nee, tot dat je het zegt!" Zei ik. Niall kreunde in ergernis.
"Je bent van mij." Mompelt hij. Ik gilde en knuffelde hem.
"Laat me met trust. Ik wil slapen." Zei hij. Ik klom bovenop hem, of zeg maar mijn lichaam op de zijne leggen. Mijn kin lag op zijn borst zodat ik naar zijn mooie gezicht kon kijken.
"Conas ded me faigh amhlaidh amharach?" Zei hij. Wat voor taal praat hij? Het leek zo vreemd. Maar de blik in zijn ogen zeggen me dat het belangrijk is. Hij staarde diep in mijn ogen, het was romantisch en eng, tegerlijkertijd.
"Wat zei je?" Vroeg ik. Hij glimlachte zacht, en keek naar het plafond. O m g. Hij glimlachte? Waarom zou hij glimlachen? Wat heb ik gedaan? Is er iets op me gezicht? Ik voelde aan mijn gezicht, maar er was niks op. Dus het is denk ik wel goed.
"Het is Iers, je snapt het niet." Zei hij zacht.
"Wat betekend het?" Vroeg ik. Ik voelde zijn vingers zachtjes aan mijn arm strelen. Wat........?
"Ik vertel het je liever niet, want dan weet je wat mijn moeder en ik praten via de telefoon." Zei hij. Ik bloosde. Ja, ik ben altijd op de andere lijn, hun gesprek aan het afluisteren.
"Oh.. Nou je moet me wel een betekenis geven van een woord." Zei ik. Hij keek naar onder, en streelde met zijn vinger mijn wang. Ik kleurde rood toen hij begon te praten.
"Gelukkig, een van de woorden betekent gelukkig."
--------------------------------
Ik typte het op mijn toetsenbord, 100 keer, proberend een site te zoeken waar ik het kan vertalen. Ik herinner me de woorden, maar ik weet niet hoe je het schrijft! Ik heb ook nog een app gedownload voor Ierse vertalingen. De computer deed het niet, dus deed ik het via mijn telefoon. Ik heb het op een audio versie gedaan. Ik zei de woorden, maar ze kwamen niet goed uit mijn mond. De woorden die ik las waren verwarrend, en verrast, tegerlijkertijd. Hier, op mijn scherm staan 6 woorden die misschien heel mijn dag maken. De woorden wat Niall gisteravond zei zweven rond door mijn gedachtes, toen ik het hardop zei. "Hoe ben ik zo gelukkig geraakt?"
--------------
Vote comment, follow.
XXNoëlla
JE LEEST
Steps to his heart *Narry* (boyxboy) // DUTCH .
FanfictionWe zijn al twee jaar samen, maar we hebben geen seks gehad of zelfs gekust . Credits To @Theblueinhiseyes