Hij heeft een vriendin. Dat wist ik niet. Maar als hij een vriendin heeft, waarom doet hij die dingen dan bij me? Waarom doet hij het met een jongen? Het irriteert me. Ik voel me slecht voor zijn vriendin. Ze weet vast niet wat hij allemaal doet achter haar rug.
Het irriteert me dat hij een relatie heeft, wat goed is en dan nog probeert hij de mijne te ruïneren.
Ik beet op mijn lip en keek naar het plafond, denkend hoe ik dit kan stoppen. Ik moet het zijn vriendin vertellen. Maar hoe the fuck ga ik weten wie ze is, en waar ze is. Er is maar een optie en dat is met Louis praten. Maar ik heb Niall beloofd dat ik uit zijn buurt zou blijven. Ik pufte wat lucht uit, frustrerend dat er maar ongeveer 1% is om uit te zoeken wie zijn vriendin is.
"Babe, ga je al slapen? Ik hoor je denken, technisch gezien." Zei Niall naast me.
"Ik moet met hem praten." Flapte eruit. Ik voelde het bed zinken, en Niall keek naar me, leunend op zijn elleboog.
"Wat?"
Ik kreunde en ging rechtop zitten.
"Ik moet met hem praten Niall! Ik weet dat het raar klinkt maar het moet echt! Het is belangrijk en ik w-"
"Waarom wil je fucking met hem praten Harry? Je hebt het me beloofd Harry, en nu verander je opeens van gedachtes!?" Zei hij en ging ook rechtop zitten. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Niall die halfnaakt was.
Het leidde me eigenlijk af, toen ik naar hem keek. Zijn haar plakte tegen zijn voorhoofd, en het plakte ongeveer overal. Kleine zuigzoenen op zijn sleutelbeen, en sommige op zijn borst.
"Harry!" Dat brak me uit mijn staar. Zijn gezicht was hard, en vol met woede.
"Ik heb Kate gister gebeld, en ze zei dat hij een vriendin had oké!? Kan je nu alsjeblieft stoppen met zo boos te worden?! Ik vind het niet leuk als je boos doet, want dan doe je wreed tegen me!" Snauwde ik.
Hij schoof dichterbij, en wikkelde zijn arm om me heen. Hij plaatste zijn hand op mijn rug en streelde met zijn vingers zachtjes omhoog, en omlaag. Ik zuchtte. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder, en hij legde zijn kin op mijn schouder.
"Het spijt me engel. Ik maakte me zorgen. Ik moest niet zo snauwen naar je." Zei hij en kuste mijn schouder.
"Nou wat was je aan het vertellen dat hij een vriendin heeft?"
"Ik zei dat ik met hem moet praten. Hij heeft een vriendin, en ik denk niet dat het eerlijk is als ze niet weet wat hij allemaal achter haar rug doet. Dus misschien als we dit doen, stopt hij met ons lastig te vallen. Maar ik weet niet we ze is, en als we erachter willen komen moeten we met hem... Praten." Zei ik.
Niall zuchtte, hij trok weg en keek me aan.
"Ik vind het gewoon niet fijn hoe hij met je praat." Zei Niall. Ik pakte zijn hand en kneep erin.
"Ik ga gewoon met hem praten. Je kan komen kijken als je wilt."
Niall keek naar onder naar onze ingevlochten vingers en beet ondertussen op de binnenkant van zijn wang.
"Ik vertrouw hem niet. Wat als hij je weer probeert te kussen."
Ik glimlachte zwak, leunde naar hem en sloeg mijn armen om zijn nek heen.
"Ik laat het niet zo ver komen, als de vorige keer." Giechelde ik. Hij lachte, deed zijn arm om mijn taille en opeens zat ik op zijn schoot.
Ik trok weg en keek naar zijn perfecte gezicht. Zijn handen pakte lichtjes mijn taille vast, terwijl hij naar me glimlachte.
"Kom hier." Fluisterde hij. Ik leunde in en verbond onze lippen. Allebei zijn handen wikkelde zich om mijn taille, strak. Ik kuste hem zachtjes, terwijl een hand zijn strakke biceps vastpakte, en een hand zijn wang cupte.
"God, ik hou van je." Kreunde Niall tegen mijn lippen aan. Hij draaide ons opeens om, zodat hij boven me lag zonder onze lippen van elkaar af te halen.
"Ronde twee?" Zei hij en trok weg. Ik grijnsde, en wikkelde mijn benen om zijn taille heen, trekkend naar onder. Hij haalde zijn handen weg bij mijn taille en legde ze aan allebei de kanten van mijn hoofd, om steun te houden. Mijn handen maakte een weg naar zijn nek, en ik duwde hem naar mij toe om onze lippen op elkaar te drukken.
"Is dat een ja?" Zei hij tegen mijn lippen, terwijl een van zijn handen naar mijn dij gaan.
Ik knikte snel, en hij grinnikte.
"We zijn verlangend, of niet?"----------------------------------------------------
Ik spotte meneer Tomlinson in de verte. Hij zat in de verte, een raar mango drankje te drinken, terwijl hij een of andere Australische magazine bekeek. Hier gaan we.
Ik liep langzaam naar hem toe. Ik keek achter me naar Niall in de verte. Ik glimlachte en zwaaide naar hem. Hij grinnikte en zwaaide terug. Ik draaide mijn hoofd om en liep naar meneer Tomlinson.
"Hoi." Zei ik, en ik stond voor hem. Hij keek grijnzend op, en legde zijn magazine neer.
"Nou hallo Harry. Kwam je terug voor meer?" Zei hij. Ik rolde met mijn ogen en kruiste mijn armen.
"Nee, ik kwam hier om te praten. Je weet wel wat praten betekent toch?" Zei ik. Hij grijnsde en leunde weer op zijn stoel.
"Jawel, ik weet het. Het is als jij gaat praten en ik fantaseer me dan hoe het is om in j-"
"Alsjeblieft niet, niet nu." Onderbrak ik hem. Hij hield zijn handen onschuldig in de lucht.
"Oké, oké prima. Waarom ben je hier babe?" Zei hij. Ik kromp ineen bij dat woord. Alleen Niall mocht het tegen me zeggen."Een vriendin zei dat je op vakantie was, met je vriendin."
Hij grijnsde wijd.
"Ja, dat ben ik. Dus wat?" Zei hij.
"Dus wat!? Je hebt een vriendin! Je kan dan niet gewoon met me flirten! Wat zou je doen als ik het haar zou vertellen!?" Snauwde ik. Hij grinnikte en stond op van zijn stoel.
"Prima, ga je gang. Het is niet dat ik iets eraan doe." Zei hij. Ik fronste in verwarring. What the fuck is er mis met deze man?
"Ooit gehoord van een open relatie Harold? Dat betekent dat je met iedereen mag zijn, maar nog steeds met elkaar samen bent." Grijnsde hij. "Het lijkt erop dat jullie ook een open relatie hebben."
"Nee we zijn niet zo! We zijn loyaal aan elkaar, voor jouw informatie." Zei ik. Hij stapte dichterbij, maar hield nog steeds zijn afstand.
"Ben je er zeker over Harry? Maar ik herinner me de dag dat ze jouw vriendje zijn naam schreeuwde van mijn slaapkamer... Misschien niet... Maar hij leek heel erg op jouw vriendje. Wat een schaamte hé?"
Wat? Nee. Dat. Kan. Niet. Waar. Zijn. Hij liegt, hij wilt ons uit elkaar halen.
"Houd je kop dat is niet waar." Zei ik. Hij lachte hardop en stapte dichterbij."Je gelooft me niet? Je wilt bewijs? Nou, omdat je hier toch kwam om te vragen wie mijn vriendin is draai je om, dan laat ik je het bewijs zien." Zei hij. Hij pakte mijn schouders vast en draaide me om.
Ik zag Niall glimlachen met..... Mijn ogen werden wijd met welk meisje hij was. Het was Kathy, zijn stomme assistent. Mijn hart brak in kleine stukjes, zeg maar gerust duizenden stukjes..
Ik voelde zijn armen zich om me heen wikkelen, en zijn kin rustte op mijn schouder."Ik herinner me het goed. Ik was thuis tv aan het kijken, en ze bracht hem een keer mee. Ik vertel het je hij moet goed zijn in bed, zeker beter dan mij. Want de manier hoe ze kreunde en schreeuwde, zelfs het bed sloeg tegen de muur. Het is schaamte, het leek erop dat je veel van hem hield." Zei meneer Tomlinson. Ik knikte langzaam. Ik keek toe hoe ze haar hoofd naar achter gooide, en haar hand op zijn arm legde.
"Wil je geen.... Wraak? Dat je hem laat voelen hoe jij je nu voelt... Kijk nou hoe ze naar elkaar kijken." Fluisterde hij in mijn oor. Niall keek zo liefdevol naar haar, zo heeft hij nog nooit naar mij gekeken.
"Kus me... Laat hem je pijn zien.. Laat hem jouw pijn hebben..."
Opeens, klonken de gedachtes van wraak goed, een goed idee. Het was tijd dat Niall moest weten hoe ik me al die jaren voelde.
"Kom op Harry.... Kus me.." Fluisterde hij alweer, bijtend op mijn oorlel.
Niall keek weg van Kathy naar mij. Zijn gezicht leek eerst geschrokken maar daarna verharde het meteen. Ik kon niet denken. Op dit moment kon ik alleen maar denken dat Niall mijn pijn moest hebben. Ik draaide mijn hoofd langzaam om, en drukte mijn lippen op mijn leraar zijn lippen. Ik wist dat Niall toekeek. Nu weet hij hoe ik me voelde al die jaren, denkend als hij wel of niet van me houdt. Dit was wraak voor al die jaren, en dat hij sliep met dat sletterige assistent van hem.------------------------------------
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWW.
Zoals de meeste weten heb ik een ZIALL translate erbij gezet. Ja ik weet dat ik niet klaar ben met dit boek, maar ik WOU het echt doen, dus lees anders komt mijn donut beebs.
xo
Comment what you think.
Vote if you like it.
Share if you want more.
And follow if you think this s bad.
XXNoëlla.
JE LEEST
Steps to his heart *Narry* (boyxboy) // DUTCH .
FanficWe zijn al twee jaar samen, maar we hebben geen seks gehad of zelfs gekust . Credits To @Theblueinhiseyes