Chapter 27

758 36 7
                                    

"Ja mam, ik ben prima!"

"Niall heeft je geen pijn gedaan toch!? Ik vertel het je, ik vertrouw he-"

"Mam! Alsjeblieft! Niet nu." Zei ik in de hoorn. Ze is al twee uur aan het vragen of ik oké ben. In plaats van hoe is Australië?

"Ik wil hem spreken Harry." Zei me moeder. Wat zei ze net?

"Mam! Ne-"

"Harry. Geef hem de telefoon. Nu." Waarschuwde ze me. Ik beet op mijn tanden van ergernis en stond op. Ik liep naar buiten, naar de veranda, en gaf Niall de telefoon.

"Wat?"

"Mijn moeder wilt met je praten." Hij gluurde naar me en schudde zijn hoofd.

"Ik weet dat ze gemeen is tegen je maar, het moet denk ik belangrijk zijn want normaal wilt ze niet tegen je praten."

Hij zuchtte en draaide zich om, en zei al snel een hallo. Ik draaide me om en liep terug naar onze suite.

Ik keek van ver, en zag dat Niall al boos was.

Waarom kunnen ze niet met elkaar opschieten? Ook al begon mijn moeder met de haat, die langzaam wederzijds werd.

Zelfs nu schreeuwen ze tegen elkaar, en kan ik het niet stoppen. Ze vroegen me om kanten te kiezen, maar ik deed het niet, natuurlijk. Ze zijn alle twee belangrijk in mijn leven.

Niall stormde naar binnen, gooide de telefoon op de bank, en plofte naast me neer.

"Je moeder maakt me kwaad."

Ik zuchtte en knikte. Ik pakte zijn hand, en verstrengelde onze vingers.

"Ik weet dat ze het doet maar.... Ze warmt zich op, ik beloof het je." Zei ik.

"Opwarmen naar me? Ben je serieus? We zijn al drie jaar samen, en ze haat me nog steeds." Zei hij. Ik glimlachte zwak, en drukte een kus op de zijkant van zijn hoofd.

"Wanneer we terug zijn, praten we, wij drie, en ik beloof het je als we hebben gepraat, behandeld ze je net zoals een zoon."

Niall glimlachte, en leunde zijn hoofd op mijn schouder.

"Misschien. Ik weet het niet. Ze laat me voelen dat ik niet goed genoeg ben, o-"

"Niall! Zeg dat nooit meer! Je bent perfect, en je bent het zeker waard! Ik zou nooit om iemand anders vragen." Onderbrak ik hem.

"Niet eens Tomlinson?" Vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd en kuste lichtelijk zijn lippen.

"Absoluut niet."

"Goed, want je bent van mij." Zei hij. Glimlachend pakte hij mijn nek vast, en drukte zijn lippen vol passie op de mijne.

-------------------------------------------

"Dus vandaag gaan we leren, hoe we onze jaloezie in controle houden. Maak met iemand ander's partner een groepje en probeer elkaar jaloers te maken, maar jullie moeten het onder controle houden!" Zei Dr. Rudzick.

"Dus Niall, jij gaat eerst, ja?" Zei Dr. Rudzick. Niall knikte, stond op van zijn stoel, en liep ongemakkelijk naar het midden.

"En Gabriella? Waarom ga je niet naar Niall toe?" Ze glimlachte en knikte. Ze stond op, en liep naar Niall toe.

"Oké, dus waarom geen.... Knuffel?" Ze gaven elkaar een knuffel, en de knuffel leek langer dan een vriendelijke knuffel.

Wat denkt die bitch wat ze aan het doen is? Wat praat ik? Het is nep. Ze doen gewoon alsof.

"Elkaar's wang kussen?" Zei Dr. Rudzick. Niall leunde naar haar toe, en kuste voorzichtig haar wang. Ik beet op mijn tanden, terwijl ik naar ze staarde. Dit gaat té ver.

"Waarom niet.... Zoenen?"

"Wacht!"

"Wacht!"

Haar vriend en ik schreeuwde op het zelfde moment, en stonden op van onze stoel. Iedereen lachte maar wat ik alleen merkte, was dat Niall een kleine grijns op zijn gezicht had.

---------------------------------------

"Oh my god! Je bent zo schattig als je jaloers bent!" Kirde Niall toen, ik onze hotelkamer deur opende.

"Hou je kop." Mopperde ik. Ik voelde Niall zijn handen van achter zich wikkelen om mijn taille, terwijl ik een lichte kus op mijn nek voelde.

"Het is prima babe. Het was schattig." Zei hij. Ik kreunde, en duwde zijn handen weg van mijn taille. Ik draaide me om, en keek hem met gekruiste armen aan.

"Ik wil niet schattig zijn, ik ben niet schattig." Zei ik. Hij grijnsde, stapte dichterbij, zijn handen reisde zich naar mijn heupen die hij vast pakte.

"Wel je bent sexy." Zei hij, bijtend op zijn lip.

Oh die lip bijt. Het kilt me. Het is zo heet..

Ik leunde in, en kuste zijn lippen.

"Maar, maak je geen zorgen Harry. Ik ben van jou, en alleen van jou." Zei hij tegen mijn lippen. Ik glimlachte en duwde mijn lippen harder op de zijne, het afsluiten van zijn gepraat, zodat onze lippen synchroon op elkaar bewogen.

"Niall." Zei ik, en trok weg. Hij humde, en kuste onder mijn hals.

"Alsjeblieft... Neem me." Fluisterde ik. Hij trok onmiddellijk terug van mijn nek en keek me met grote geschokte ogen aan.

"Wat zei je?" Ik glimlachte, en verstrengelde onze vingers achter zijn nek. ik beet op mijn lip en keek naar de vloer. Ik had de moed en keek in zijn ogen toen de woorden mijn mond verlieten.

"Neem me voor vannacht. Alsjeblieft."

----------------------------------

Alvast een fijne jaarwisseling, xoxo. 

Ik kan helaas niet meer iedere dag update zoals eerst, maar ik ga proberen wanneer ik tijd heb iedere keer te update. No worry, just relax. 

Vote, comment, share, follow.

XXNoëlla.



Steps to his heart *Narry* (boyxboy) // DUTCH .Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu