Chapter 15

796 37 12
                                    

"Niall!" Hijgde Harry, en pakte mijn biceps vast. Ik sloot mijn ogen en voelde een plezier rond mijn lichaam razen. Harry zijn gekreun werd steeds  luider, en luider. Alles voelde warm en heet. Ik kon niet ademen. Ik sloot mijn ogen, het plezier werd te veel.

Ik schok op, zweet was over mijn nek, en borst. Wat voor droom had ik net? Harry en ik? Liefde bedrijven? Ik keek op en voelde een schok in mijn borst. Harry zat geknield op het bed. Zijn ogen waren wijd en hij beet op zijn nagels.

"Gaat alles goed Niall?" Vroeg hij. Hij leekt geschrokken. En ik zou hem niet eens beschuldigen, ik was nog nooit zo zweterig en ademloos wakker geworden.

"Had je een nachtmerrie?" Vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd maar voelde daarna een shock in mijn onderbuik. Ik wist precies was het is, en ik moet er nu vanaf. Nu.

"Niall?" Hoorde ik Harry vragen, en ik voelde hem dichterbij schuiven. Oh, please. Kom niet dichterbij, ik kan deze pijn verhoging niet aan. Ik draaide me om en ging op de rand van het bed zitten. God, ik kan hier niet mee lopen, dan kan Harry het zien.

"Niall. Please praat met me." Zei hij, en liet zijn hand rusten op mijn schouder. Ik verstijfde onder zijn aanraking. Waarom doet hij dit met me? Net als ik hier een lage pijn heb besluit hij me aan te raken.

"Oh." Zei Harry. Ik wed dat hij mijn probleem zag.

"Oh... Sorry.. Deed ik... Dat?" Vroeg hij. Ik pufte wat lucht uit en knikte. Ik voelde het bed verschuiven en hoorde zijn voetstappen rond de kamer. Hij stond voor me en viel op zijn knieën , tussen mijn benen. Wat?.. Zijn handen gingen bevend naar mijn sweatpants. Hij pakte de touwtjes, en maakte de knoop los. What the fuck is hij aan het doen.

Ma-Mag ik j-je aanrake-en?" Vroeg hij. Mijn ogen werden wijd en ik staarde naar de jongere jongen, die op zijn knieën voor me zat. Wat zei hij? Waarom ziet hij er nu zo schattig en breekbaar uit voor me? Wat is er mis met me?

Ik voelde zijn hand op mijn lid, en schrok. Van de plotse aanraking.

"Het spi-spijt me. Ik bedo-bedoel het niet zo. I-" Zijn ogen werden groot toen ik zijn pols vastpakte. Hij kleurde rood, en ik plaatste zijn hand terug op me. Mijn stem kwam er schor en geraspt uit en hij staarde me aan met grote ogen.

"Ga verder." 

Zijn mond viel open bij mijn woorden. Hij probeerde iets te zeggen maar kon alleen maar staren, met een grote schrik in zijn ogen. Hij slikte en knikte. Hij pakte mijn sweatpants vast en trok het langzaam naar beneden. Hij pakte mijn boxers vast en wou ze naar beneden trekken maar ik hield hem tegen. 

"Harry wat doe je?" Vroeg ik.

"Ik he-help j-je." Zei hij. Ik fronste en hij kwam dichterbij. Ik voelde tussen mijn dijen zijn krullen kietelen. Gaat hij doe- Oh god nee..

-------------------------------------

HARRY POV 

Ik kon het niet helpen maar glimlachte naar het slapende gezicht van Niall. Drie uur geleden, was het gênantste moment van me leven. Ik was dichtbij van een.... je... Weetjewel.  Net zoals Kate me had geleerd. Voor hij ... Klaarkwam... Pakte hij mijn hoofd vast en zei. 

": Stop Harry. Niet doen. Ik doe het zelf."

Ik was geschokt echt, dat Kate me dit leerde, dat Niall me betrapte met een banaan, en nu wilt hij dat ik dit niet doe?

Waarom denk ik erover om het te proberen? God! Ik heb spijt dat ik het gedaan had! Waarom ging ik in eerste plaats op mijn knieën. Ik liet een gefrustreerde horen en krabde op mijn gezicht. Ik wil het terug. ik wens dat ik drie uur terug kon om dit anders te doen.

Steps to his heart *Narry* (boyxboy) // DUTCH .Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu