4. kapitola

1.6K 80 0
                                    

,,Vstávej miláčku, už je ráno.“ probudil mě Justinův líbezný hlas.

Otočila jsem hlavu k němu a otevřela oči. Nade mnou byla usměvavá Justinova tvář. Chtěla jsem ho políbit, ale on mě předběhl a vášnivě mě políbil první. Páni, probouzet se vedle něj každý ráno by nebylo tak špatný. 

Najednou jsem si vzpomněla na Nicol, takže jsem se odtáhla od Justina.

„Justine, kde je Nicol? Co když nás přijdou zkontrolovat moje mamky a ona tu nebude.“ začala jsem panikařit. Justin chytil mou tvář do dlaní a tím, že jsem se mu koukla do těch jeho čokoládových očí, jsem se uklidnila.

„Clair uklidni se. Nicol spí u Jadena, ale každou chvíli přijdou, protože ani jeden z nás nechce vidět vás jen v přítomnosti vašich mamek. Je teprve půl sedmý ráno, takže to je v pohodě.“ dořekl a já už jsem byla v naprosté pohodě.

Vstala jsem a šla vykonat ranní hygienu i se sprchou, protože včera jsem tu večerní neudělala a navíc nechci, aby Nicol nějak moc čekala na to, až uvolním koupelnu.

Když už jsem byla celá hotová, namalovaná, vysprchovaná atd., vyšla jsem z koupelny a rozhlédla se po pokoji. Nicol s Jadenem už tam byli a zase spolu cukrovali, ale na Nicolinině posteli. A chudák Justin seděl na mojí posteli a koukal do blba. Přicupitala jsem k němu jen v ručníku, pod kterým jsem měla jen kalhotky, a sedla si na něj obkročmo a vášnivě ho políbila. Nejdřív byl zaskočený, ale pak začal taky spolupracovat, dokud nás nevyrušil Jadenův hlas.

„Á, podívejme se na naše hrdličky.“ provokoval.

„No vy s Nicol máte co říkat, bro.“ řekl Justin a naschvál mě zase vášnivě políbil.

„Ani nechci vědět co se tu včera dělo.“ řekl Jaden a pořád se na nás koukal tím provokativním úsměvem, mezitím co hladil Nicol, která na něm ležela.

„No, to my taky nechceme vědět, co jste dělali vy.“ řekla jsem tentokrát já.

Najednou někdo zaklepal na dveře, tak jsem slezla z Justina a šla jen v tom ručníku otevřít. Za dveřmi nestál nikdo jiný než naše mamky. Tak to bude průšvih.

„Clair, můžeš mi laskavě říct, co to máš na sobě, když tu jsou ti dva? A co tu vůbec dělají, takhle po ránu?“ zeptala se mě máma, a kdyby její pohled vraždil, už jsou kluci mrtvý.

„Oni nám přišli navrhnout, abychom s nimi dnes šli do Louvru a v ručníku jsem, protože jsem teď vylezla ze sprchy.“ lhala jsem jako když tiskne, ale bylo to hodně přesvědčivý, jelikož tomu obě uvěřili. Pořád si říkám, že bych se měla dát na herectví.

„Tak dobře. Jděte s nimi do Louvru. My se půjdeme podívat po obchodech. Platí?“ zeptala se máma Nicol.

„Ano teto. Děkujeme.“ řekla jsem a objala ji. Pak už mamky odešli na snídani a já se šla do koupelny převlíknout. Venku bylo teplo, takže jsem si na sebe vzala krátké černé kraťasy a k tomu modré tílko s nápisem I love my boyfriend. Původně jsem si ho sem vzala jen tak, ale teď mě to tílko perfektně vystihovalo.

„Nicol, koupelna je volná.“ řekla jsem jí, když jsem odtamtud vyšla.

„To je dobrý. Já už měla ranní hygienu u Jadena.“ odpověděla mi.

„U Jadena nebo s Jadenem?“ musela jsem se zeptat se smíchem. Nicol zrudla  jako rajče a pak se začala taky smát a spolu s námi i kluci.

„Clair, my se půjdeme s Jadenem převlíknout a navíc já ještě musím do sprchy.“ řekl mi Justin a zvedal se z mojí postele.

„To je dobrý lásko, my už půjdeme s vámi.“ odpověděla jsem mu.

„Tak dobře.“

Justin mě vzal za ruku a to samý udělal Jaden s Nicol. Já jsem zamkla náš pokoj a šli jsme ke klukům. Jejich pokoj byl úplně stejný jako náš až na to, že místo holčičích věcí, tam byli ty chlapecký.

Justin zapadl do koupelny a já se svalila na jeho postel. Mimochodem, spal na stejný posteli jako já. Chvilku jsme si já, Nicol a Jaden povídali, ale pak jsem si vzpomněla na pozdrav od Míši.

„Nicol, Míša tě pozdravuje.“

„Vážně? Jé, to je zlato. Už mi holky od tebe chybí, byla s nimi sranda, když jsem u tebe spala.“

„Jo to byla.“ řekla jsem jí a začali jsme Jadenovi vykládat o mých kamarádkách. Ten usoudil, že až pojedeme domů, tak oni pojedou s námi, protože by bylo skvělý je poznat podle toho, co jsme mu řekli.

Najednou mě ale přepadla potřeba jít na záchod, který byl v koupelně. Neuvědomila jsem si, že tam je Justin, takže jsem tam vstoupila bez zaklepání zrovna ve chvíli, kdy vylézal celý nahý ze sprchy. Já když jsem ho uviděla, tak jsem ztuhla a pohledem jsem sjela dolů na Jerryho. Málem mi vypadly oči z důlků. Jerry byl…

Holiday in France (Czech story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat