Jerry byl opravdu kus. Velký kus. Doslova mě to vyděsilo. Co když s ním budu chtít někdy spát. Vždyť se do mě ani nevejde. Mezitím co jsem takhle přemýšlela, jsem doslova hypnotizovala Jerryho. Justin si odkašlal a já jsem svůj pohled obrátila zpět k němu a začala se pěkně červenat. No on si zjevně užíval to, jak nejsem svá. Vzal si ručník a obmotal si ho okolo trupu a tím mi znemožnil výhled. Pořád jsem ale na tváři měla ten stejný zaražený a vykulený výraz jako předtím, takže Justin ke mně přistoupil a pohladil mě na tváři.
„Clair, uklidni se. Prosím řekni něco.“ řekl naléhavým hlasem.
„Já jsem v naprostý pohodě. Jen se mi nestává každý den, že vlezu do koupelny, kde je zrovna můj nový nahatý přítel a jeho kámoš má takový rozměry, že by se nevešel ani do půllitru.“ dořekla jsem jedním dechem a sledovala Justinovu reakci. Ten se začal nekontrolovatelně smát.
„Ehm, lásko? Co je k smíchu?“ zeptala jsem se ho
„To oslovení Lásko se mi líbí, miláčku, a směju se, protože ty rozměry, jak jsi mi je popsala, opravdu nejsou tak velký, jak se ti zdá. Věř mi.“
„Vážně? Mě to přišlo obří.“
„Hele to tvoje TO má jméno. Je to můj Jerrýsek.“ řekl Justin a já se začala strašně smát.
„Bieber, ty nejsi normální.“ řekla jsem mu.
„Lásko zní líp než Bieber, shawty.“ řekl a přitiskl své rty na mé. Byl to velice vášnivý polibek. Levou ruku jsem dala Justinovi na zátylek a přitáhla si ho blíž k sobě a pravou rukou jsem začala ho hladit na břiše. Pod mými dotyky se doslova chvěl. Neváhal dlouho a dal mi ruku pod tričko, kde mi začal hladit břicho a záda. Pod tímhle jsem se zase chvěla já. Justin pomalu začal zajíždět nahoru, ale já ho zastavila a odtáhla se.
„Promiň, já jen, že ještě chceme do toho Louvru a navíc vedle je Nicol a Jaden.“ omluvila jsem se mu.
„Panebože Clair. Ty se nemáš vůbec za co omlouvat. To spíš já. Promiň. Já nechci na tebe naléhat. Ale já jen když jsem s tebou, tak se přestávám ovládat a místo mozku začíná myslet Jerry. Takovýhle reakce jsem na začátku neměl s žádnou holkou, ani se Selenou. Promiň.“ omluvil se mi a udělal na mě ty psí oči. Jemu se prostě nedá odolat.
„Nemá se co odpouštět.“ řekla jsem, dala jsem mu letmou pusu na rty a odešla.
Když se Justin připravil, šli jsme rovnou dolů na recepci a nezatěžovali se snídaní. Chtěli jsme si dát něco v McDonald’s, který je v podzemí u Louvru. Přišli jsme na recepci a tam už na nás čekali čtyři bodyguardi. Kenny tu nebyl, což je divné, protože se většinou nehne od Justina na krok.
Přes vchodové dveře šlo vidět, kolik je venku novinářů a fanoušků. Všichni čtyři jsme se nadechli, otevřeli dveře a vydali se vstříc tomu, co nás právě čeká.
Když jsme vyšli ven, málem nás novináři rozplácli nebýt ochranky. Všude okolo jsem slyšela otázky typu Justine, toto je váš nový objev…Jadene, kdy jste se chtěl pochlubit svou přítelkyní…Chodíte s Justinem jen kvůli slávě…Jak dlouho se znáte????? Snažila jsem se to ignorovat, ale nešlo to. Pokoušeli jsme se jít dál, ale nešlo to podle našich představ. Do Louvru jsme totiž šli pěšky, jelikož u něj bydlíme. Justin mě vzal za ruku, rozběhl se a já ho jen taktak stíhala. Pořád okolo nás běželo hodně novinářů. Dostali jsme se k prvnímu přechodu a vběhli jsme na něj, aniž by jsme se podívali, jestli svítí zelená nebo červená. Najednou se ozvala strašná rána a zvuk brzdících brzd, ale to už jsem moc nevnímala….
ČTEŠ
Holiday in France (Czech story)
FanfictionClair se svojí kamarádkou Nicol a jejich mamkami jede do Paříže. Co se stane až potká svého idola Justina Biebera??