14. kapitola

1.3K 72 8
                                    

Omlouvám se, ale je taková o ničem a krátká :PP Krásé čtení :)

S Justinem jsme stihli navštívit věčinu památek. Nejvíc se mu ale líbilo na Karlově mostě, kde to bylo nejromantičtější. Společně jsme stáli, Justin mě objímal zezadu a koukali jsme se na to, jak Slunce zapadá. Během dne jsme dokonce stihli navštívit i českou ,,Eiffelku", takže jsme si hned zavzpomínali, jak jsme se potkali, naše první rande, první pusa a všechno ostatní. Kupodivu nás ani nepronásledovalo moc Belieberek, a když už jsme nějaké potkali, dokonce se chtěli vyfotit i se mou, coč mě tedy mile překvapilo. A ještě víc mě překvapilo, když mi česky řekli, že mi to přejou. To jsem zůstala na ně koukat, jako kdyby měli tři hlavy. Justin se mě pak zeptal, jestli mi neřekli něco špatného a já jen pokroutila hlavou, všechno mu řekla a k tou jsem dodala jak naší rodinu miluji. Myslím tím samozřejmě Beliebers.

Večer jsme šli ještě do NewYorkeru na Václaváku. Já i Justin jsme si tam koupili tolik oblečení, že jsme to pomalu neunesli. Jenže já jsem si to oblečení kupovala, protože jsem chtěla nějak vypadat až pojedeme do USA. 

Domů jsme přišli celý zmožení a unavený, takže jsme si udělali hygienu, lehli si co nejvíc k sobě a usnuli.

Ráno jsem se probudila na světlo, které mi svítilo do pokoje. Když jsem ale chtěla vedle sebe najít Justina, nepodařilo se mi to. Okamžitě jsem si sedla a prohledávala celý pokoj. Nebyl tu. Vzala jsem si  tedy na sebe jeho tričko, protože jsem spala jen ve spodním prádle a šla se podívat po bytu. Když jsem chtěla do kuchyně, najednou jsem uslyšela z obýváku nějaké hlasy, takže jsem nakonec zabočila tam. Když jsem tam vešla, nemohla jsem uvěřit svým očím. Můj Justin a můj táta spolu poklidně pili kávu, povídali si a u toho se koukali na televizi. Justin s mě všiml, takže hned vstal a přešel ke mě. 

,,Dobré ráno." pošeptal mi do ucha a pak mě políbil na čelo. Já jsem si ruce ovinula okolo jeho tělo a vdechovala jeho vůni. Pak jsem se vyklonila zpoza něj, abych viděla na tátu  a tomu jsem následně taky popřála dobré ráno.

,,Chceš se jít nasnídat?" zeptal se mě Justin.

,,Jo jasně, co je dobrého?" odvětila jsem mu.

,,Uvidíš." zatáhl mě do pokoje a začal se převlíkat.

,,Šup, oblíkej se. Na nikoho nečekám." řekl a mrkl na mě.

,,Jo jasně. Počkej ty by jsi nepočkal na svojí drahou polovičku?" zeptala jsem se ho uraženě.

,,Počkal neboj. Ale oblíkej se." řekl mi a já už neprotestovala. Vzala jsem si ze skříně béžové šaty (obrázek na straně) a k tomu béžové lodičky na podpatku. Justin si dnes oblíkl černé kraťasy, jak jinak než pod zadek a k tomu bílou košili s ohrnutými rukávy. Ještě jsem si opatrně vyčistila zuby a namalovala a mohli jsme vyrazit. Už se nemůžu dočkat, až tam budem, protože umírám hlady. 

Jen do mě :) Teď jsou ty kapitoly takové nudné, ale bohužel i ty musím napsat, nejspíš už v příští kapitole se to rozjede. No uvidíme. Zanechte prosím vote a coment :)) Love you guys :)) xoxo Klára

Holiday in France (Czech story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat