2. kapitola

1.6K 79 0
                                    

Najednou jsem si ale vzpomněla, jestli nám to mamky dovolí.

            „Kluci, já ale nevím jestli budeme moct jít, kvůli našim mamkám.“

            „Neboj, my to s Jussem usmlouváme a navíc, když budete s námi, tak budou přesně vědět kde jste, jelikož nás všichni sledují na každém kroku. Takže neměj obavy.“ řekl Jaden a udělal takový úsměv, ze kterého se mě i Nicol podlamovala kolena.

            „Tak fájn, takže jsou tři hodiny odpoledne. Nevadí, když vás vyzvedneme už v šest?“ zeptal se Jaden a tu otázku spíš nasměroval na Nicol.

            „Ne, nevadí. To je akorát.“ odpověděla Nicol za nás obě.

            „Tak zatím ahoj.“ rozloučili se s námi kluci a Justin mě ještě objal a to samý udělal Jaden Nicol.

            „Pa.“ zavolali jsme za nimi.

            Rychle jsme přišli na pokoj, který byl celkem luxusní a vybalili si věci. Nicol šla do sprchy a já si začala vybírat oblečení. Když se vysprchovala, šla jsem tam já a ona si začala foukat hlavu. To samý jsem pak udělala já, ale já jsem si ještě vyžehlila vlasy. Pak jsme se namalovali a každá si na sebe vzala oblečení, které si vybrala. Já jsem si oblékla béžové šaty bez ramínek (prodávali je letos v zimě 2013 v New Yorkeru) a Nicol si na sebe vzala žluté šaty, taky bez ramínek, které byli od pasu až do půli stehen načechrané. Podívala jsem se na hodiny na iphonu a bylo 17:59. Sakra, budou tu každou chvíli. Ani nevím proč, ale začala jsem být nervózní. Tak, kdo by nebyl, kdyby šel na schůzku s Justinem Bieberem a Jadenem Smithem. Nicol, to asi prožívala úplně jinak. Z jejího výrazu na tváři jsem poznala, že se nemůže dočkat, až znova Jadena uvidí.

            Najednou ticho prořízlo klepání na dveře. Jelikož já jsem zkameněla na místě a neměla jsem se k pohybu, tak me Nicol obešla a šla otevřít. Ve dveřích stál Jaden, který hned Nicol objal, a za ním stál Justin, která se na mě usmál, ale v tom úsměvu jsem poznala, že je trošku nervózní. Obešel Jadena a Nicol a objal mě. Já jsem si položila hlavu na jeho hruď a nasávala jeho vůni. Ta vůně se nedala ani popsat, ale patřila vysloveně jen jemu. Po chvíli jsme se od sebe odtáhli a já si ještě nasadila černé lodičky, vzala si černou kabelku a mohli jsme vyrazit k naším mamkám, protože pořád nemáme povolení na to , abychom někam s nimi šli. Zaklepali jsme na dveře od jejich pokoje a otevřela nám moje mamka, která, když viděla kdo nás doprovází, jen stála s otevřenou pusou. My jsme ale rychle vpadli dovnitř, kde byla i mamka Nicol. S Nicol jsme se na sebe nervózně podívali a já pak spustila.

            „Maminky naše milované. Víme, že tu jsme teprve první večer a víme, že nás nechcete nikam pouštět samotné, ale mohli bychom jít dnes večer s Justinem a Jadenem do kavárny. Mamky, oni jsou celebrity, takže budete vědět, kde přesně jsme a co děláme, jelikož je sledují na každém kroku. Do kolika bychom tedy mohli?“

            „No sice se nám to moc nelíbí, ale je pravda, že tohle se vám nestane každý den, takže můžete jít. Ale v deset vás přijdeme zkontrolovat a jestli tam nebudete tak po dobu těchto dvou týdnů se od nás nehnete na krok. Rozumíte?“ řekla moje mamka a já jí hned skočila po krku a začala jí objímat a děkovat, že nám to dovolila. Ani mamka Nicol nijak zvlášť neprotestovala, takže se mohlo vyrazit.

            Z hotelu jsme vyšli zadním vchodem kvůli fanynkám. Jaden šel vepředu s Nicol a šlo vidět, že si velice rozumí a skáčou mezi nimi jiskry, a to i když se znají teprve jeden den. Já jsem šla vzadu s Justinem a normálně jsme si povídali, ale já jsem k němu cítila určitou náklonnost, kterou bych asi ke kamarádovi necítila nikdy. Věděla jsem, že se do něj pomalu, ale jistě začínám zamilovávat. Ne proto, že je to můj idol JUSTIN BIEBER a je bohatý, ale proto, že mi rozumí víc než kdokoli na světě, chápe mě a já chápu jeho. Do tohohle Justina začínám být zamilovaná.

            Nakonec jsme došli až ke kavárně Royale, která je nedaleko od našeho hotelu. Byla velice útulná. U stolu Jaden prostě i za cenu života musel sedět s Nicol a mě to ani moc nevadilo, protože já jsem mohla sedět s Justinem. Já s Justinem jsme si objednali společné boloňské lazagne a Nicol s Jadenem nakonec také. Oni se prostě musí opičit.

            Když jsme si s Justinem povídali o přátelích, naklonil se k mému uchu a řekl mi, ať se podívám na Nicol s Jadenem. Otočila jsem se a viděla tam ty dva, jak se líbají. Jako správná kamarádka bych je sice měla okřiknout a pak si z nich dělat srandu, ale oni spolu byli vážně roztomilí a slušelo jim to spolu. Justin si asi pomyslel to samý, protože mě vzal za ruku a nechali jsme tam společně ty hrdličky.  „Tak, kam bys chtěla?“ zeptal se Justin, když jsme vyšli z kavárny.

            „Nevím, mohli by jsme si dát Starbucks. Neměla jsem ho už hodně dlouho.“ odpověděla jsem mu. Justin jen přikývnul a pořád ruku v ruce jsme šli do Starbucksu, který byl na vedlejší ulici. Justin si nasadil na hlavu kapuci a brýle, aby ho nikdo nepoznal.

            Ve Starbucksu bylo narváno, jak jinak, ale našli jsme jedno volné místo vzadu v rohu. Sedli jsme si tam tedy, objednali si a pak už si jen povídali.

            Koukla jsem se na iphon na hodiny a bylo 21:45. Sakra! Rychle jsem šla volat Nicol a Justin na mě jen nechápavě koukal.

            „Áno Clair?“ řekla Nicol, která byla totálně mimo a je mi jasný z čeho.

            „Nicol, jsi doufám furt v té kavárně.“ Řekla jsem naléhavě

Holiday in France (Czech story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat