Omlouvám se, ale je krátká a docela dst o ničem :P zítra to bude lepší :) Krásné čtení
13. kapitola
Ráno jsem se vzbudila na hlazení mé ruky. Otočím se, abych viděla kdo to je. Je to Justin.
,,Dobré ráno miláčku. Jak jsi se vyspala?" zeptal se a furt mě nepřestával hladit.
,,Nejlíp jak to jde." řekla jsem mu a dala mu letmou pusu na tvář. Už jsem chtěla vstát, ale Justin mě stáhl zase zpátky na postel. Přitáhl si mě k sobě na hruď a oba nás přikryl peřinou.
,,Ještě nevstávej. Člověk si musí vychutnat takovéhle chvíle." řekl a políbil mě do vlasů.
,,Já vím lásko, ale teď momentálně si moje tělo přeje vychutnávat nějakou vydatnou snídani. Tak včera večer jsem všechno spálila, takže se mi nediv." řekla jsem mu a Justin se začal šíleně smát. Já jsem tedy vstala a už si to konečně zamířila do kuchyně a Justin udělat to samé. Přišli jsme do kuchyně a tam už byla mamka na nohou.
,,Dobré ráno děti, jak jste se vyspali?" zeptala se a usmála se na nás.
,,Skvěle." odpověděli jsme oba naráz a museli se nad tím pousmát.
,,A kdy jste šli vůbec spát?" zeptala se nás mamka.
,,Chvilku po vás." řekla jsem jí.
,,Já myslim, kdy jste usli a ne ty vaše noční hrátky." řekla a podívala se s úsměvem na nás. Já i Justin jsme úplně ztuhli a nevěděli co říct. Cítila jsem jak Justin rucne, ostatně já na tom nebyla o moc víc lépe.
,,Jak-mami-ehm..." nebyla jsem schopná ze sebe vysoukat větu.
,,Víš, ani ty dveře nejsou tak perfektně zvukotěsný." řekla a usmála se na nás. Mě do smíchu ale moc nebylo a Justinovi taky ne. Tohle byl snad ten nejtrapnější okamžik v našem životě. Stiskla jsem pevně Justinovi ruku a on mi stisk oplatil.
,,Nebojte, nám to nevadí, je to lidský. Jen dám malou radu nad zlato- používejte ochranu." řekla, usmála se na nás a odešla od obýváku. Nás tam nechala totálně vykolejený. Koukla jsem sena Justina a on na mě. Když jsem viděla jeho výraz a uvědomila si tuhle absurdní situaci, začala jsem se smát a Justin se ke mě přidal. Pak si mě k sobě přitáhl za boky a něžně mě políbil. Já jsem se pak od něj otočila a šla připravit snídani. Udělala jsem nám míchaná vajíčka. Trošku mě znervózňovalo to, že mi Justin koukal pod ruku, ale nějak jsem to přežila. Rychle jsme do sebe hodili snídaní, šli udělat ranní hygienu a pak oblíct, jelikož jsme chtěli jít ven. Jelikož dneska bylo letní počasí, tak jsem si na sebe vzala černé kraťasy s vysokým pasem a k tomu bílé tílko, černé supry a černo kabelku přes rameno, do který jsem hodila iphona, klíče, šminky a peněženku. Justin si na sebe vzal černé kalhoty pod zadek, k tomu bílé tílko, které mu skvěle obtahovalo svaly, a černé supry, takže jsme byli dokonale vyladěný pár. Radost pohledět. Justin schmátl svůj iphon a musel nás vyfotit v zrcadle. Já jsem sátla ve předu, usmívala se a fotila to a Justin stál za mnou, s rukama okolo břicha a přitom mi dával pusu na tvář. Byla to dokonalá fotka, takže ji Juss hned hodil na instagram a twitter. Samozřejmě, že na twitteru i na nstagramu mě v tom označil, takže během chvíle mi začal blikat můj iphon, že mám z twitteru a instagramu nová upozornění. Řekla jsem si, že to zkouknu večer. Šli jsme ještě do obýváku za našima, protože jsem se potřebovala na něco akutně zeptat.
,,Tati, půjčil by jsi nám prosíím Forda Kugu? Stejně teď jezdíš s Jeepem a Justin tu nemá auto a my nechceme jezdit s ochrankou, takže mohl bys?" zeptala jsem se ho a přitom udělala smutný obličej, na který se tátové vždy obměkčí.
,,Jo, vemte si ho. Ale nechci na něm vidět ani jeden škrábanec. Jasný? Klíčky jsou v šuplíku na chodbě. A vrátit ho do garáže nejpozději do půlnoci." dořekl táta. Já jsem mu za to skočila kolem krku a začala mu děkovat.
Pak už jsme s Justinem vyrazili vstříc, novému dnu, v nové zemi a nové městě. Sice bylo všechno kolem nás dvou nové, ale my dva jsme zůstavali společně stejní.
Tak do mě :) chci kritiku :) pokud jste přihlášeni, prosím zanechte vote a coment :) vždy to potěší a já mám tak pocit, že to neděám zbytečně :) Love you guys :)** xoxo Klára :))
ČTEŠ
Holiday in France (Czech story)
FanfictionClair se svojí kamarádkou Nicol a jejich mamkami jede do Paříže. Co se stane až potká svého idola Justina Biebera??