10. kapitola

1.3K 70 6
                                    

Tak tohle mi můžete omlátit o hlavu! Je to neuvěřitelně krátký a nezáživný, ale bohužel mi to dneska nějak nejde! 

 Otočila jsem se zpět ke Justinovi a chtěla ho políbit. Když naše rty byli skoro u sebe, začal mi zvonit mobil. Otočila jsem se zpět a vzala ho ze stolku. Na displey stálo napsaný Verunka. Páni, jedna z mých nejlepších kamarádek mi volá. Bylo by to skvělý, kdybych se zrovna nechystala si dát s Justinem repete toho, co se stalo před šesti hodinami. Za to mi zaplatí.

„Áno?“ ozvala jsem se do telefonu.

„Clair, panebože, díky že jsi mi to zvedla.“

„Veru o co jde? Mluvíš tak rychle, jako kdybys zrovna potkala Justina.“ zasmála jsem se.

„No to není moc vtipný vzhledem k situaci…“

10. kapitola

,,Co? Proč?" zeptala jsem se nechápavě.

,,Ty chodíš s Justinem Bieberem a ani mi to neřekneš."

,,Veru, promiň, ale já jsem to nějak nestihla. Hrozně mě to mrzí. Promiň. Vím jak ti to vynahradím."

,,Nemusíš se omlouvat se a vynahradíš mi to tím, že spolu skočíme do Strabucksu hned jak přijedeš."

,,No vlastně on se se mnou vrátí i Justin. Budem doma jen na týden a pak jedeme do USA na Teen Choice Awards. A tím ti to chci vynahradit. Veru pojedeš se mnou na Teen Choice Awards?" zeptala jsem se jí a koukla se na Justina, který jen příkývl, usmál se  a vzal mě za ruku.

,,To myslíš jako vážně? Jo jasně. Ach můj bože, Clair já tě miluju! Ty mě jako omluvu vezmeš s Justinem Bieberem do Usa, kde půjdeme na Teen Choice Awards. Já si tě jako kamarádku ani nezasloužím. Jsi ta nejlepší osoba na světě."

"Veru, Veru klid. Neblázni. Hele já už budu končit, aby jsi moc neplatila za telefon. Tak pa a Justin tě pozdravuje." přerušila jsem jí v jejím děkování a začala se loučit.

,, Jojo, pa a taky pozdravuj Justina i Jadena a hlavně Nicol."

,,OK, tak pa." zrušila jsem hovor.

,,Ty jsi fakt ta nejlepší holka na světě, když tohle uděláš pro svojí kamarádku. Mám štěstí, že tě mám." řekl Justin a políbil mě na rty.

,,Já mám štěstí, že mám tebe. Těšim se na to, až tě s Verčou seznámím, jelikož ona je vážně suprová."

,,Taky se těším." řekl a svůdně se zasmál.

,,Ještě mi k ní utečeš viď?" zeptala jsem se se smíchem.

,,To bych v životě neudělal, jelikož nikdo není jako TY." řekl a přisál se mi na rty. Dál už jsme se nechali unášet naší touhou 

Teď trošku skočíme v čase...

V den odjezdu...

Dneska o půlnoci odlítáme do Česka. Docela se těším, ale bude mito tu chybět. Štěstí, že se mnou i s Nicol jedou naši partneři. Obě dvě si začínáme zvykat, že jsme středem pozornosti. Každý den o nás vyjdou noé články, ale ignorujeme je. 

Dneska jdemena Eiffelovu věž. Nechali jsme si jí až na konec. Justin už tam byl, ale teď se tam těší víc než předtím, jelikož tam budeme SPOLU. 

Prosím kritiku :) xoxo Klára

Holiday in France (Czech story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat