Integrarea.

591 43 4
                                    

🌞
-Erza,Erza...! Ma striga tatal lui Lucy in timp ce eu priveam in gol gandindu-ma la Jellal, sper sa il uit vara asta si sa gasesc pe altcineva.

-Aaa...da, aici, prezenta! Spun eu tresarind.
-Am ajuns la aeroport, distractie placuta fetelor, aveti grija de voi si salutati-l pe Sam din partea mea.
-Hmm.. Tata, nu ai uitat ceva..? Spune Lucy frecandu-si barbia.
-Ohh,da..-cauta in buzunare- ,poftiti 500 de euro, distractie placuta!
-Mersi tati! Spusese Lucy tragandu-ma de mana in avion.
-La revedere domnule Heartfilia! Ii spun eu facandu-i cu mana.

Ne urcam in avion si eram ingandurata..
Hei, ce ai patit Erza? Imi da un cot incet.
Brusc ma trezeam din transa.
-Ma gandeam...
-La..? Jellal cumva..? Ce am vorbit noi de Jellal?
-Da...stiu, si tu stii prin ce trec ..tu cu Natsu,ii raspund zambind in coltul gurii uitandu-ma in jos.
-Da,da stiu...si totusi am trecut peste, acum vreau doar sa ma distrez si o sa o facem impreuna!
-Da, ai dreptate,o sa ne distram si o sa uit de el.
In acel moment ne-am luat in brate una pe alta.
-Urmeaza sa aterizam in Malibu- ne anunta stewardesa. Am coborat si pe peron ne astepta Sam, unchiul lui Lucy.
-Hey Sam, spune Lucy in timp ce ii sarea in brate.
-Buna ziua,spun eu.
-Buna fetelor si bine ati venit in Malibu.
Ne-am pus geamantanele in masina lui Sam si ne-am dus  la vila de la plaja.
-E minunat aici! Spun eu mirata uitandu-ma la plaja.
-Da, asa e, m-am obisnuit cu aerul de aici si cu lumea, ne spunea Sam punandu-si ochelarii de soare.
Am ajuns in fata casei care era imensa, avea doua etaje, camere imense. Sam ne facea semn sa mergem sus sa despahetam bagajele.
-Hai pe plaja! Spusese Lucy
-Acum? Bine dar..
-Nici un dar! Hai, misca-te,imi spunea Lucy hotarata.
-Ok..
Am ajuns pe plaja, soarele era inca puternic, baietii draguti sunt pe plaja. Am intrat in apa care stralucea in bataia soarelui, fara sa vreau mi-am intersectat privirea cu doi tipi, imi pareau cunoscuti.. Cred ca si d'asta se tot holbau la mine si la Lucy.

Plaja Adolescentilor  •Fairy Tail•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum